• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Chciała pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko, musiała kupić bilet na basen

Piotr Weltrowski
16 kwietnia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni. Przedstawiciele sopockiego parku wodnego twierdzą, że nie widzą podstaw, aby zwrócić pieniądze za bilet, który posłużył matce dziecka do wejścia do szatni.

Matka niepełnosprawnego dziecka musiała zapłacić za możliwość wejścia na kilkanaście minut do szatni, aby pomóc w przebraniu niepełnosprawnego, 4-letniego chłopca. Przedstawiciele aquaparku problemu nie widzą, bo za darmo pozwolili wejść do środka ojcu dziecka, a kobietę uprzedzili, że zwrócą jej pieniądze, o ile zdąży wrócić w ciągu 10 minut.



Jak oceniasz postawę przedstawicieli aquaparku?

Nasz czytelnik chciał wraz ze swoim 4-letnim, niepełnosprawnym synem skorzystać z basenu sopockiego aquaparku. Niestety jego dziecko nie porusza się samodzielnie i wymaga asysty dwójki opiekunów - zarówno ojca, jak i matki.

I tak też wyglądać miała wizyta na basenie, do której doszło kilka tygodni temu. Niepełnosprawny 4-latek miał wejść na pływalnię z ojcem, wcześniej pomóc w przebraniu miała też matka chłopca.

Przebieranie dziecka? 23 złote



Nasi czytelnicy usłyszeli jednak, że aby wejść do przebieralni, matka dziecka musi kupić bilet, kosztujący 23 złote. Na nic zdały się tłumaczenia, że kobieta wchodzi tylko po to, aby pomóc przebrać niepełnosprawne dziecko. Pracownica parku wodnego stwierdziła jednak, że jeżeli wyjdzie ona z szatni przed upływem 10 minut, to pieniądze za bilet zostaną oddane.

Kobieta tak właśnie zrobiła, czyli kupiła bilet, weszła wraz z mężem i synkiem do szatni, pomogła się dziecku przebrać i wyszła. Niestety, przy wyjściu z basenu, gdy dziecko trzeba było dodatkowo wymyć i wysuszyć, wszystko trwało dłużej, bo (według naszego czytelnika) 12 minut. Obsługa stwierdziła więc, że pieniędzy za bilet nie może oddać.

- Nasz synek nie porusza się sam i komunikuje się w sposób ograniczony. Natomiast waży tyle, że przy braku chociażby przewijaka w szatni, nie mamy innej alternatywy, jak przebrać dziecko we dwoje. Czas przebierania jest przy tym mało przewidywalny - mówi nasz czytelnik.

Aquapark: wszystko zgodnie z regulaminem



Po całym zdarzeniu złożył reklamację, prosząc o zwrot pieniędzy. Biuro Obsługi Klienta sopockiego aquaparku odmówiło mu. W oficjalnym piśmie napisano m.in., że regulamin basenu pozwala na bezterminową opiekę nad niepełnosprawnym dzieckiem do 16. roku życia, ale tylko jednej osobie, która - poza zakupem biletu dla dziecka (ulgowego) - otrzymuje darmową wejściówkę bez limitu czasowego.

Wspomniano także, że w przypadku, gdy w przebraniu dziecka pomagać ma druga osoba, to musi ona zakupić bilet. Każdy bilet może być co prawda zwrócony, ale tylko przez 10 minut od momentu zakupu.

Swoje argumenty przedstawiciele aquaparku podtrzymali w rozmowie z nami.

- Każdy nasz klient z niepełnosprawnością otrzymuje możliwość zakupu biletu ulgowego, a opiekun tej osoby może korzystać z basenów, nie płacąc za dodatkowy bilet, więc dwie osoby wchodzą na jeden bilet, ulgowy. Każda dodatkowa osoba płaci za wejście do szatni oraz na baseny według aktualnego cennika - mówi Piotr Stefański, dyrektor marketingu i sprzedaży Parku Wodnego Sopot.
Dodaje, że w przypadku naszego czytelnika obsługa zgodziła się na wejście dodatkowej osoby do przebieralni na czas 10 minut, a klienci zostali także poinformowani, że po przekroczeniu tego czasu nie otrzymają zwrotu pieniędzy.

- Ze względu na działanie naszego systemu sprzedażowo-rezerwacyjnego, po przekroczeniu 10 minut opłata zostaje naliczona automatycznie i nasi pracownicy nie mają możliwości jej anulowania - kończy Stefański.

Miejsca

Opinie (373) ponad 10 zablokowanych

  • Każdemu (10)

    z tych regulaminowców życzę niepełnosprawnego dziecka a najlepiej osobistej niepełnosprawności. Bez złośliwości, po prostu dla takich doświadczeń jak w artykule.
    Choć sama jestem zdrowa to mam przy tym serce i życzliwość. Zwyczajną, ludzką życzliwość. Dla człowieka, póki jeszcze.

    • 11 15

    • to ja ci równie bez złośliwości życzę, żeby cię wyrzucili z pracy za olewanie regulaminów.

      • 9 2

    • Życzliwość level Hitler!

      "Każdemu z tych regulaminowców życzę niepełnosprawnego dziecka a najlepiej osobistej niepełnosprawności. " oraz "mam przy tym serce i życzliwość".

      • 9 2

    • poproś redakcję o nr tel. do tej pani

      i będziesz jezdzic pomagać przebierac to dziecko panu jako "żona na godziny"

      • 4 2

    • (3)

      Ignorantom nie przetłumaczysz. To są ludzie, za których myślą regulaminy. Własnego rozumu to to nie ma, więc ktoś za nich musi spisać co mają myśleć. Gorzej jak czegoś nie ma w regulaminie. Wtedy jest koniec świata, bo głupieją i system pada

      • 3 6

      • Niestety życie pokazuje że jest odwrotnie. (2)

        Najwięcej krzyczą Ci którzy mają sporo za uszami. Te regulaminy nie powstają dlatego że ludzie są uczciwi i jak się takiemu powie że dostaje 10 minut to ten wychodzi za 10 minut i dziękuje za taką możliwość tylko kombinuje na lewo i prawo. Pamiętaj najpierw byli nieuczciwi ludzie, później powstały regulaminy jako oręże do walki z tymi kombinatorami.

        • 7 2

        • (1)

          No faktycznie wykombinowała na lewo i prawo przez te dwie nadprogramowe minuty, że szok. Pewnie na jacuzzi skoczyła, ale pohulać na rwącej rzece. Bez jaj. Gdyby wróciła po pół godziny to można byłoby dyskutować o kombinowaniu, ale w tej sytuacji to zwykłe czepialstwo.

          • 3 5

          • Morał z tej historii jest taki, że trzeba było Pani nie wpuszczać w ogóle.

            Nie byłaby ani minuty, nie byłoby problemu. A tak ktoś chciał zrobić dobrze, pomóc drugiemu i wyszło jak wyszło.

            • 5 0

    • Życzenia powracają...

      • 1 0

    • skoro nie potrafią ogarnąc ubierania dziecka, to po co się tam pchają?

      • 4 1

    • ...

      Tatuś wszedł za darmo... a przebrać dziecka nie umie!

      • 3 0

  • (6)

    pracownikom zabrakło elementarnego zrozumienia sytuacji

    • 5 12

    • Tobie zabrakło elementarnego zrozumienia regulaminu. (5)

      • 4 0

      • (4)

        regulamin zastępuje ci mózg?

        • 1 4

        • Mózg pozwala mi zrozumieć regulamin. (3)

          • 3 1

          • (2)

            Gdybyś go miał to byś zrozumiał, że regulamin jest dla ludzi, a nie ludzie dla regulamminu

            • 0 3

            • Gdyby ludzie stosowali się do zasad, nie trzeba by tworzyć regulaminów. (1)

              • 3 1

              • Do tych zasad, które są w regulaminach?

                • 0 0

  • Skoro dziecko wymaga opieki

    dwójki dorosłych to dlaczego dwójka dorosłych nie weszła na cały pobyt na basen. Żal było 23 zł. Firma ma swoje zasady i dobrze bo sporo ludzi lubi naciągać, cierpią na tym uczciwi klienci, ale takie jest życie. Firma nie musi oddawać pieniędzy i nie ma co za to ich potępiać.

    • 11 5

  • przebrac dziecko (3)

    Nic nie rozumiem. dziecko wchodzi z ojcem a matka chce wejść,że by przebrać dziecko??? To przecież sama mogła iść z dzieckiem zamiast ojca. A Co to za ojciec, który nie potrafi przebrać swojego dziecka???

    • 8 2

    • Jesteś tępa tak samo jak twoje pytanie. Przed pisaniem czegokolwiek i gdziekolwiek nie pij!!!! (1)

      Czy to q-wa jasne?

      • 0 8

      • mamuśko, wyluzuj, nie udało się przyciąć 23 zeta? no jaki smuteczek

        • 4 0

    • przeczytaj artykuł jeszcze raz

      może teraz ,dla odmiany, ze zrozumieniem

      • 1 1

  • (1)

    Że jej się chciało iść z tym do gazety????

    • 7 4

    • no pewnie liczy na jakieś bonusy w ramach zadośćuczynienia

      • 3 0

  • Regulamin regulaminem, ale trochę więcej empatii dla nietypowych sytuacji. (3)

    Moja noga więcej nie odwiedzi tego przybytku. Będę namawiał wszystkich swoich znajomych aby omijali ten regulaminowy przybytek szerokim łukiem, jeżeli ta sprawa nie zostanie załatwiona polubownie tzn. Na korzyść rodziny z niepełnosprawnym dzieckiem. Tu nie ma o czym dyskutować!!! Sprawa jest prosta jak cep...

    • 6 8

    • Ja za to pójdę dwa razy (1)

      • 6 0

      • Ja też

        • 1 0

    • Często puszczałeś swoje nogi do Aquparku?

      Moje normalnie zawsze ze mną chodzę, może jestem dla nich zbyt surowy? :(

      • 1 0

  • Dziekuję za artykuł

    Niczego tak nie znoszę jak braku życzliwości wobec słabszych. Dla nie ten park już jest spalony.

    • 6 5

  • a nie mogli przyjśc już z dzieckiem częściowo przygotowanym do basenu?

    pampers na basen itp? to przeciez można zrobić w domu, w toalecie basenowej przed kasami. wiedziała że miałą 10 minut - mogła się uwijać, pomóc przebrać i wyjść a nie szukać dopiero szafeczki itp.

    • 9 3

  • pierdoły ciąg dalszy....

    już nie maci o czym pisać? co to za pierdoły

    • 4 2

  • Choroby skóry (1)

    Przez ten aquapark nabawiłem się choroby skóry syf smród

    • 5 1

    • Trzeba było nie uprawiać tam seksu.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Forum

Wydarzenia

Wystawa budowli z klocków Lego (2 opinie)

(2 opinie)
33 - 35 zł
wystawa

Wystawa dinozaurów Di­no­world (7 opinii)

(7 opinii)
45 zł
wystawa

Unikaj statków, gdzie nie mają zwierząt. Zwierzęta na Darze Pomorza - wystawa czasowa (2 opinie)

(2 opinie)
28 zł
wystawa

Najczęściej czytane