Wyniki egzaminu ósmoklasisty 2022
1 lipca 2022
(163 opinie)
Właściciele pierwszej kociej kawiarni w Trójmieście nie wpuszczą więcej do swojego lokalu dzieci poniżej 6. roku życia. Powód? Brak reakcji ze strony rodziców maluchów, które często dręczyły przebywające w kawiarni koty z gdyńskiego schroniska. - Część rodziców uważa, że miejsca takie jak nasze, to takie minizoo. Są przekonani, że można tu przyjść, podręczyć kota i wyjść, a wszystko w cenie kawy latte za 10 zł - tłumaczą pomysłodawcy kociej kawiarni.
1 lipca 2022
(163 opinie)
1 lipca 2022
(9 opinii)
30 czerwca 2022
(10 opinii)
2017-10-25 13:10
Ciekawe czy dożyjemy czasów, że człowiek nie wejdzie do autobusu bo kierowcą będzie np. pies albo krokodyl.
2017-10-25 13:15
2017-10-25 13:15
Może tobie by się przydało, żeby jakiś niewychowany bachor z roszczeniową mamusią cię podręczyli.
2017-10-25 16:47
2017-10-25 16:50
Co każe ci tak sądzić?
2017-10-25 17:05
2017-10-25 17:25
Z takiego zdania wyciągnięty wniosek, że autor był dręczony... Z tobą jest coś nie halo. Może to ty byłeś dręczony? Jakaś trauma z dzieciństwa? Napadły cię koty, szalone dzieci, czy rodzice? Pewnie to stąd taka schizowa reakcja.
2017-10-25 17:36
byłeś dręczony
2017-10-25 17:49
Zgadłeś! To chyba właśnie dlatego jakiś wewnętrzny głos mi każe na Halloween przebierać się za Kubę Rozpruwacza. Świat wyrządził mi tyle zła, ale ja wszystkim pokażę...Na początek przestraszę niegrzeczne dzieci i ich rodziców.
2017-10-25 20:32
2017-10-26 09:34
Słuchaj dalej Kur-wizji i łykaj tę propagandową papkę. A deficyt w budżecie 51mld zł i to nie jest jeszcze grudzień.
2017-10-25 13:31
2017-10-25 15:19
Bardzo dobrze nie wpuszczac rozkapryszonych bachorów tak trzymać
2017-10-25 17:01
2017-10-25 17:16
A kiedy doczekamy czasow kiedy smierdzacy ludzie nie beda wpuszczani do autobusow
2017-10-25 17:34
mózg- taki sprzęt ...warto używać....chociaż czasem
2017-10-25 17:42
:)
2017-10-25 20:31
2017-10-26 09:35
2017-10-28 03:30
Kompromitowski
2017-10-25 20:33
Spoko,ty baranku pojedziesz.
2017-10-26 03:04
Cymbał
2017-10-27 19:32
nawet palancie się nie potrafisz podpisać - c*oto wszechwiedząca.
2017-10-28 18:47
Jeżeli zachowujesz się gorzej niż zwierze, to w przyszłości możesz nigdzie nie wejść
2017-10-25 13:11
Byłam parę razy w tej kawiarni i akurat za każdym razem rodzice wzorowo panowali nad swoimi dziećmi, chociaż wyobrażam sobie ze takich sytuacji jest coraz mniej. Wydaje mi się, że powodem bezstresowego wychowania jest brak zainteresowania dzieckiem i brak cierpliwości do wychowywania. Wychowywanie dziecka to duży wysiłek, wielka odpowiedzialność, a duża część rodziców mysli, że dziecko samo się wychowa. Przychodzą do kawiarni, puszczają dziecko samopas, żeby sobie odpocząć. A dziecko w każdej sytuacji musi być odpowiednio nauczane, by nie wyrósł z niego kolejny, roszczeniowy, niepradny bachor.
Prosta zasada. Tak jak ze zwierzętami tak i ze dziećmi. Nie masz siły i czasu na dzieci. Nie rób ich. To rodzice mają głównie wychowywać dzieci, nie społeczeństwo.
2017-10-25 13:14
Poza tym; dzieci uczą się przez naśladownictwo,
braku szacunku do ludzi i zwierząt wynoszą z domu.
2017-10-26 08:10
Macie dużą rację, jestem ojcem samotnie wychowującym dwóch chłopaków i nigdy nie byłem świadkiem, aby moje dziecko źle odniosło się do jakiegokolwiek zwierzaka. Niestety znam wiele matek, które pozwalaja gnębić zwierzaki przez swoje dzieci ( powód bezstresowego wychowania) tłumacząc sie tym że np. "koty od tego są " nie jednokrotnie byłem krytykowany za to że zwróciłem im uwagę lub zabrałem zwierzaka i wypuściłem go dalej.
2017-10-25 13:53
A polowa i tak będzie robić to co chce, bo nie posłucha się.
2017-10-25 15:26
Małpę można nauczyć prowadzenia auta, a Ty mi mówisz, że dziecko nie posłucha? Może to nauczyciel jest ułomny, a nie uczeń?
2017-10-25 20:47
Jesli nie radzisz sobie z własnym dzieckiem to moze nie powonnas ich miec?
2017-10-25 15:23
Swoje dzieci stresowo.
2017-10-25 15:33
2017-10-25 16:58
2017-10-25 17:41
2017-10-25 15:31
kupno tabletu i święty spokój.
Pytanie do rodziców po co Wam dziecko skoro nie potraficie się nim zając?
Ostatnio to już 4-5 latki "siedzą" w tablecie, pytanie gdzie ci ludzie nauczą się jak rozmawiać z innym człowiekim, jak funkcjonować w społeczeństwie?
2017-10-25 15:37
2017-10-26 09:57
no i???
Moje dzieci tablet i komórki mają opanowane rewelacyjnie, ale jednocześnie uczymy je zasad panujących w społeczeństwie i wiedzą jak mają się zachowywać w każdym miejscu. Dla nas nie do wyobrażenia jest, żeby dziecko "terroryzowało" otoczenie swoją osobą, bo ja chcę mieć "święty" spokój w kawiarni. Jeśli je tam biorę to się nim zajmuję.
2017-10-25 17:07
Szczególnie silnie to kobietom się wmawia. A potem spora częsć robi sobie dla świętego spokoju i cierpią one same, ich dzieci, a przy okazji i całe społeczeństwo. Znam niestety takie kobiety. 35 lat, a mówi że ma życie stracone... Przykra sprawa.
2017-10-25 17:25
nie mam dzieci. Nigdy nie chciałam, presja rodziny-a jak była i to ogromna. Ale to przecież moje życie, a nie jej. Pracuję, zwiedzamy z mężem świat. Jestem szczęśliwa. Można? Można
2017-10-25 19:16
Szkoda je poświęcać na dzieciaki, jeśli tego nie czujesz.
2017-10-25 17:09
Po pińcet plus.
2017-10-25 19:43
2017-10-25 19:24
Obsługiwać tabletu haha a moja 3 letnia córka śmiga po stronach aż miło. Uczę ją też excela i programowania w javie. To tak na przyszłość by szybko znalazła pracę i mogła utrzymywać społeczeństwo 500plusz
2017-10-27 10:49
2017-10-25 15:33
Koty są tam żeby być częścią życia bywalców, ale nie zabawką, którą można szarpać. to też istoty żywe. Rodzice może mają na myśli, że dziecko zajmie się kotem, a oni kawą i ciastkiem. nie tędy droga. Na szczęście kot ma swój rozum i podrapie albo ugryzie.
i bardzo popieram właścicieli. To trochę jakby poklepać kelnerkę po pupie, zamiast dać napiwek.
2017-10-25 16:29
A bezstresowe wychowanie to wychowanie bez przemocy fizycznej i psychicznej. Ale na litość boską, jak sama nazwa wskazuje WYCHOWANIE !!!!! CZYLI UCZENIE DZIECKA ODRÓŻNIENIA DOBRA OD ZŁA
2017-10-25 17:01
i to za kilka lat
2017-10-25 17:39
2017-10-25 19:25
A to nie takie proste.
2017-10-25 19:40
Każdy Sebix i Karyna mogą wyprodukować w kilka lat małe stadko. Nie trzeba tu żadnych, dosłownie żadnych kwalifikacji.
2017-10-25 19:40
... gdyby było skomplikowane to Karyny i Sebixy o inteligencji rozwielitki by się nie rozmnażały.
A ja byłbym bezdzietny ...
2017-10-25 20:31
To mi powiedz skąd te wszystkie ameby umysłowe biorą po piątkę i więcej dzieci?
2017-10-25 16:57
W miejscu publicznym z obawy przed społeczniakiem, który zaraz będzie zwracał uwagę lub groził policją. Niestety w takich czasach żyjemy albo bezstresowe wychowanie (wtf) lub strach przed reakcją obcych... tak źle i tak niedobrze
2017-10-25 17:40
Ale większość "madek" nie ma czasu, tablet wychowa..
2017-10-27 05:50
jak trzeba to krzycze. Jeśli efektu nie przynosi, a dziecko nadal dokazuje jest natychmiast zabierane do domu.
2017-10-27 01:39
bardzo trafna opinia nt. wychowania dzieci
2017-10-25 13:13
To czego się teraz nauczą, oddadzą wam gdy będą dorosłe a wy będziecie wymagać pomocy.
Zbudują lepsze związki jeśli będą nauczone wrażliwości i życzliwości.
Stosunek do zwierzęcia to pierwszy krok do takiego samego traktowania drugiego człowieka.
A okazane dobro- wraca.
2017-10-25 14:49
To jest właśnie cały sens wychowania. Dziecko chłonie jak gąbką i jest idealnym odzwierciedleniem rodziców, tego jak mówią, co robią. Niestety część społeczeństwa nie ma szacunku do zwierząt, wiec jak mają się zachować ich dzieci ? Powtarzają niestety schemat. I kolo się zamyka.
2017-10-25 17:02
Najmądrzejsi, znawcy tematu.
Nie wiesz jakim rodzicem będziesz to po co się wypowiadac. I najważniejsze nigdy nie mów nigdy.
2017-10-25 17:43
Skąd wiesz, że ktoś dzieci nie ma? Po komentarzu? Normalnie telepatia! I ty masz problem dziecko wychować mając takie zdolności?!?
2017-10-25 13:14
W sieci mnostwo jest filmikow jak 5 letni dzieciak skacze na swoim przerazonym psiaku przy akompaniamencie szczesliwych rodzicow. Niestety w trosce o dobro dzieci, zidiociali rodzice sa w stanie skatowac biedne zwierzaki. Przeciez to tylko dziecko!!!
2017-10-25 13:16
a na starość zapomni i nich.
2017-10-25 14:28
Co miesiąc.
W dzień kiedy spływa emerytura/renta.
2017-10-25 15:38
2017-10-25 13:18
2017-10-25 15:32
A mnie wkurza to polskie spoleczne oczekiwanie, by dorosle dziecko na starosc rodzica troszczylo sie o niego swoim kosztem, kosztem czesto swojego malzenstwa, czasu etc. To ile lat moze cieszyc sie zyciem swoim wlasnym? 20? Bo najpierw ma sluchac rodziciw bo z nimi mieszka. Potem troche samo pozyje. A potem juz ma z oddaniem i pelnym poswieceniemdbac o rodzicow? Wg wymagac tego od wlasnego dziecka to czysty egoizm! A teraz hejtujcie.
2017-10-25 17:45
Ciebie też rodzice powinni po porodzie puścić samopas, dlaczego mieli marnować swój czas?
2017-10-25 17:51
... a mogli wychować sympatycznego człowieka.
2017-10-28 17:52
Nie zasługujesz w d..pę się pocałuj!
2017-10-25 13:15
Nie baliście się przedłożyć dobro zwierzaków nad "dobro" rozpieszczonych dzieciaków. Zgadzam się z wami w pełni!!! Często to nie wina dzieci, a rodziców, którzy chcą mieć na chwilę dziecko z głowy i niech sobie męczy zwierzaka. Bo przecież "mój aniołek nie zrobi nikomu krzywdy". Ile razy widziałam jak dzieci znajomych ściskają za mocno zwierzaki, ganiają je, krzyczą, obcinają wąsy..Dzieci nie mają wyczucia i to w tobie rodzicu tkwi odpowiedzialność za ich działania. Brak wyobraźni i egoizm rodziców w stosunku do reszty społeczeństwa, w tym bezstresowe wychowanie w dzisiejszych czasach jest porażający. Dodam tylko, że mam trójkę dzieci, w tym dwójka nie łapie się na limit wiekowy wyznaczony przez kawiarnię. Odwiedzimy was bardzo chętnie sami i będziemy uradowani, że nie słyszymy wrzasków innych dzieci.
2017-10-25 15:39
2017-10-25 18:41
To samo dzieje się w zoo. Dzieciaki pukaja w szybę a rodzice tylko nakrecaja je mowiac jeszcze troszkę może się np obudzi albo popatrzy na ciebie. A wrzucanie jedzenia do surykatek to już standard. Chodzę do zoo w miesiacach gdzie nie ma dużo ludzi, początek wiosny lub jesień jest idealnie.
Pracuje również w zawodzie gdzie zajmuje się zwierzętami i przychodzą niestety do mnie tak zaniedbane psy. A rodzice z reguły tłumacza się, że to pies dziecka i ono miało się zajmować....
2017-10-25 13:18
To jak bede chciala adoptowac kota to beda spradzac czy mam male dziecko w domu? Smiech na sali. Zalosne
2017-10-25 13:22
A na pewno przed adopcją kota sprawdź czy dziecko nie jest uczulone, by potem kota nie "wyrzucać".
Znam jedno odpowiedzialne zachowanie, gdy znajomi wzięli kotka, dziecko miało ciężkie uczulenie, znajomi oddali kota w dobre ręce i co miesiąc przesyłają określoną kwotę
na potrzeby kota plus pokrywają wizyty u weterynarza (przekazali kotka starszej pani o niewysokich dochodach).
2017-10-25 13:47
2017-10-25 15:09
Nie rozumiesz co tam jest napisane czy udajesz debila?
2017-10-25 15:34
Ja nie rozumiem - po co ta pani się tu żali, że sprawdzają czy ma dziecko w domu?! Przecież chodzi o to, że ma z dzieckiem poniżej lat 6 nie przychodzić do tej kawiarni. I dla jej informacji - nie, to nie jest jedyne miejsce gdzie można adoptować zwierzaka. Ale jak tego pani nie ogarnia, to może na zwierzę jest jeszcze dużo za wcześnie...
2017-10-26 20:39
Po prostu dba o estetykę słowa / tekstu pisanego.
2017-10-25 13:51
nawet muchy lepiej nie adoptuj
2017-10-25 13:55
No właśnie Ty nigdy tego nie zrozumiesz.
2017-10-25 14:25
Fundacje i schroniska ZAWSZE sprawdzają domy potencjalnych kandydatów do adopcji. Między innymi aby wykluczyć domy z małymi dziećmi.
2017-10-25 19:19
Adoptowalam psa i nikt i warunki domowe nawet nie spytał
2017-10-25 19:56
Wzielismy kilkuletniego psa, o jego historii schronisko nie potrafilo lub nie chcialo nic powiedziec. Nikogo tez nie interesowalo do kogo i do jakieho domu trafi. Za to kiedy okazalo sie, po 2 miesiacach przypadkiem ze warczy na male dzieci to umylo rece. Powiedzieli ze to nie ich problem.
2017-10-25 21:28
Bo jak masz małe dzieci i jesteś myślącym człowiekiem to nie bierzesz psa z nieznanego źródła i z nieznaną przeszłością.
2017-10-26 09:14
Sam mam schroniskowe zwierzaki ale kucze kolejność Wam sie pomyliła. Jak moźna lodowego psa do małych dzieci brać
2017-10-26 14:42
Co to jest lodowy pies? Pies bez uczuć?
2017-10-26 20:13
A wcześniej próbowaliscie go oswajać z dzieckiem? A może znudziło sie chodzenie na spacery, opieka nad psem, więc "warczy" na dziecko i to będzie powód oddania/porzucenia psa?
2017-10-26 21:29
Bo po dwóch miesiącach pies stracił cierpliwość po ciągłym ciąganiu za uszy i ogon. Dlatego małe dzieci plus pies/kot to zły pomysł!
2017-10-25 14:38
Droga Aaa jeżeli uczysz dziecko szacunku do zwierząt i nie mówisz sloganami " to przecież tylko dziecko a zwierze musi sie dostosować " to myśle ze spokojnie możesz adoptować zwierze . Jeżeli jednak tak nie jest to daruj sobie . Pamiętaj nasz stosunek do zwierząt świadczy o naszym człowieczeństwie , a dzieci trzeba wychowywać , uczyć i to my rodzice mamy taki obowiązek.
Ps. Brawo dla właścicieli
2017-10-25 15:47
2017-10-25 16:44
Jak masz troche oleju w glowie to zastanow sie do czego ptrzebne jest ci zwierze - do meczenia przez dziecko! Dzieci sa nieswiadome ze moga krzywdzic zwierzaka, .......a kot moze wydrapac dziecku oczy . Po wypowiedzi twojej widac ze masz siano w glowie...
2017-10-25 17:05
a twoja głupota poraża
2017-10-25 17:46
Skoro masz już małą rozwrzeszczaną małpę w domu, i oczywiście tego nawet nie dostrzegasz, bo wystarczy spojrzeć na twój roszczeniowy ton - oznacza on dokładnie to, że jesteś kolejnym takim "rodzicem", to po co ci jakiś bezbronny kot, królik czy pies?
2017-10-25 17:47
Zwierzaki to nie świerzaki z biedry, nie służą za zabawkę dla twojej horej curki.
2017-10-25 17:54
Ciebie niech adoptują bez sprawdzania gdzie trafisz! Jak trafisz na patologie, będziesz codziennie gwałtowna w d*p.ko, karmiona ochłapami, gdzie będziesz przedmiotem edukacyjnym do nauki anatomii to może wtedy dotrze do tej małej pustej główki w czym problem...
2017-10-25 17:54
rozum.
2017-10-25 18:16
Co to ma wspolnego z treścią artykułu? Żałosna jest twoja umiejętnośc czytania.
2017-10-25 20:33
2017-10-25 20:59
Nie będą sprawdzać, a szkoda. Wcale nie uważam tego za żałosne. Widziałem, co dzieci potrafią zrobić małemu zwierzęciu. A winni oczywiście tylko i wyłącznie rodzice. Jestem za tym, żeby każde dziecko posiadało jakiegoś zwierzaka, bo to uczy odpowiedzialności i empatii. Tylko w równaniu zwierzak + małe dzieko musi też występować odpowiedzialny rodzic.
2017-10-25 21:33
Ty jesteś żałosna
2017-10-26 09:02
Będą tylko sprawdzać czy nie jesteś zidiociałym rodzicem który pozwala na katowanie zwierzaka. Tyle. Dziecko nie jest temu winne
2017-10-26 09:17
I będą sprawdzali znajomość ortografii.
2017-10-26 10:47
taa najpierw kota do małego dziecka a potem kot do schroniska bo nie toleruje dziecka..to jest żałosne
2017-10-26 13:44
Aadoptuj sobie mozg
2017-10-26 14:50
2017-10-26 23:28
Dno to rodzic co ma w d*pie wszystkich i wszystko
2017-10-27 06:40
i jeszcze sprawdzą, czy masz siatki na oknach i balkonie tak, by kot nie wypadł. Jak nie masz - to ci nie dadzą kota. To samo, jak masz malutkie dziecko. W jakim ty świecie żyjesz. Fundacje wydają mnóstwo pieniędzy, by takiego kota wysterylizować, wyleczyć, doprowadzić do stanu używalności. Nie po to by jakaś madka z dzieciaczkiem go zadręczyła na śmierć.
2017-10-27 09:40
Dokładnie, coraz dokładniej sprawdza sie warunki w domach adopcyjnych. I bardzo dobrze, bo ludzie biorą zwierzeta ze schroniska które już przeszły traume i funduja im kolejna gdy nagle sie okazuje ze mi kot do mieszkania/dziecka/godzin snu/wakacji (niepotrzebne skreślić) nie pasuje.
2017-10-27 14:02
„Nierozumienia”-i wszystko jasne :-)
2017-10-27 14:03
Miało być „Nierozumiem”-i wszystko jasne ;-)
Uroki słownika w telefonie.
2017-10-27 15:24
Na braki w edukacji i słownik nie pomoże...
2017-10-27 17:52
powinni sprawdzic czy rodzice dorosli d9 posiadania zwierzakai dziecka w domu
2017-10-28 15:15
Właśnie Pani jest jeden z tych rodziców co powinni wiedzieć co to antykoncepcja. I to nie wina dzieci to rodzice są winni!!!
2017-10-25 13:19
dno!!!
2017-10-25 13:20
dnem jest przedkładanie dobra swojego "maluszka" nad komfort i życie innej żywej istoty. twoja postawa potwierdza tylko dobrą decyzję kawiarni.
2017-10-25 14:01
2017-10-25 14:23
Moje nawet kilka razy dziennie.
2017-10-25 15:00
2017-10-25 17:06
A podobno tylko kilkanaście dni można bez jedzenia, a tu prosze XXI w bez jedzenia.
Bonifacy - stary, leniwy kocur (ale nie czarny).
2017-10-27 05:53
2017-10-25 16:39
Błysk inteligencji , nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać.
2017-10-25 13:24
Sama nie mam kota, czy psa, ale szanuję każde stworzenie i pomagam zwierzętom.
2017-10-25 13:27
Szanuj zwierzę i pokaż dziecku jakie to zwierzę ma prawa,
skoro już prawa swojego dziecka znasz.
2017-10-25 13:31
2017-10-25 17:04
2017-10-25 17:14
Bachory to zakała ludzkosci - A. Słonimski
2017-10-28 14:37
2017-10-25 13:43
Bredzisz! Kawiarnia jest tego, a nie innego typu. Rodzice z dzieciaki nie potrafili się zachowywać więc nie będą mieli wstępu. Proste? Proste!
Chociaż to pewnie też kwestia wychowania bez względu na wiek czy dziecko małe czy też duże.
Jestem mamą i kociarą. Dzieciaki ze zwierzakami docierają się cały czas. Jednak moje dzieciaki nie wpadły nigdy na pomysł aby zwierzaki męczyć. Zresztą nasze koty dość jasno stawiają granicę ale też potrafią się łasić, miziać ku radości maluchów, zjawiać się gdy któreś płacze.
Niestety ludzie traktują zwierzęta jak zabawki i to jest smutne. Przy śmiechach rodziców dzieciaki męczą mniej lub bardziej świadomie zwierzaki. I to jest smutne. Czego spodziewać się po dzieciach skoro rodzice są durni.
2017-10-25 13:57
Dno to Ty reprezentujesz pozwalając dziecku katawać zwierzęta.
2017-10-25 15:14
Proszę uważnie przeczytać artykuł, chodzi tu o dręczenie kotów!! Potem wyrastają na takich co wiążą psy w lesie lub męczą inne zwierzęta! Rodzice muszą reagować na takie zachowania a nie przyzwalać! a maluszki niech pobawią się w domku z rodzicami!
2017-10-25 15:34
wszyscy ludzie, w tym i maluszki mają te same prawa, ale do dręczenia zwierząt nikt bez wyjątku prawa nie ma!
2017-10-25 15:44
Tak!!!!! Bo bahory bywają OKROPNE!!!!
2017-10-25 17:04
2017-10-25 15:56
Właśnie nie dno, a bardzo dobrze! Jak rodzic ma w nosie to że jego "maluszek" dręczy biedne zwierzę, bo nie chce mu się ruszyć tyłka znad kawy to niech zostanie w domu. On i "maluszek".
2017-10-25 15:59
Wychowywanie dzieci na sadystów, to jest DNO!
2017-10-25 16:31
2017-10-25 17:55
I dlatego tacy jak ty nie mają tam prawa wstępu...
2017-10-25 19:51
Potworow...
2017-10-25 20:45
2017-10-25 21:02
Jeżeli rodzice nie umieli wychować, to oczywiście.
2017-10-26 02:39
To kocia kawiarnia, a nie plac zabaw, więc to chyba logiczne...
2017-10-26 09:59
ale udane, pod spodem fala komentarzy.
2017-10-26 14:43
Prawa powiadasz? Ty byś na pewno pozwoliła ciągnąć się za włosy, kopać, szarpać za uszy, dźgać wędko gdzie popadnie. Ogłoś to całemu światu, może ktoś skorzysta.
2017-10-26 20:45
Kawiarnia jest ich domem. Tak, dobro kotów jest priorytetem. A skoro maluszek i rodzic nie potrafią się dostosować to wypad. Takie trudne ?
2017-10-26 23:42
Dno to twój światopogląd człowieku. To głos żenującej polskiej cebulandii, tyle w temacie.
2017-10-27 09:02
2017-10-27 09:49
2017-10-27 10:20
Zostali ukarani rodzice którzy albo nie panują nad swoimi dziećmi albo im się nie chce nad nimi trzymać kontroli bo jak napisano kawa kosztuje 10 zł i można przy niej siedzieć nawet dwie godziny a dzieciak zajmie się wręczeniem zwierzaka i ma się problem z głowy. Czy to takie trudne zrozumieć?
2017-10-27 11:21
dno to ty matka która nie umie wychowywac tych maluszków na ludzi tylko na potwory , jak urosna to dla ciebie będą potworami i co do kogo bedziesz miała pretensje kretynko rozwieziona !!!!
2017-10-28 18:51
Ty jesteś dnem, skoro uważasz, że jak to nazwałeś, maluszek wkłada kotu słomkę do nosa to wyborna zabawa, prawda?
2017-10-28 19:39
Tępa(y) jesteś? Won z takimi bachorami! I ich starymi! Widocznie tak zostały wychowane - won bez litości!
2017-10-29 14:14
to według Ciebie maluszki z racji bycia maluszkami mają bezprzeczne prawo do dręczenia zwierząt?. Ten wpis świadczy o Twijej empati i stosunku do innych stworześ i to jest dno!!
2017-10-25 13:20
I bardzo dobrze zrobiło ! Nie po to idę do kociej kawiarni żeby patrzeć jak jakieś dziecko dręczy biednego kota . Może jak coraz częściej będzie zwracana uwaga na temat złego wychowania to coś trafi do rodziców którzy nawet nie chcą patrzeć na swoj problem wychowawczy . Trzeba zwracać im uwagę na to nawet jeśli czasem zdarza się agresywny odzew
2017-10-25 13:22
proszę spojrzeć na te komentarze urażonych matek pod artykułem..porażka
2017-10-25 13:31
2017-10-25 13:51
Oburzone matki są tym razem w mniejszości.
2017-10-25 13:46
Wychowanie wychowaniem ale też u nas jest brak szacunku do zwierząt. Znam rodziny gdzie dzieciaki nawet wychowane, poziom życie przyzwoity, a zwierzęta traktuje się jak rzecz - jest, a zaraz można się jej pozbyć.
2017-10-25 15:29
Czyli jednak niewychowane.
2017-10-25 13:22
Do wszystkich restauracji nie powinno sie wpuszczac dzieci. Czlowiek chce odetchnac, cos zjesc, a siedzi w halasie biegajacej dzieciarni.
2017-10-25 13:49
Dorosłych a nie dziecka. Dziecko trzeba uczyć. Chcesz mieć pretensje to miej je do rodziców a nie do dziecka.
2017-10-25 14:01
Twój komentarz to dno. Chyba Ciebie nie powinno wpuszczać się do żadnej restauracji.
2017-10-25 15:38
A dlaczego? Bo nie biega i nie wrzeszczy miedzy stolikami?
2017-10-25 15:51
Bywałem w niejednym lokalu,w wielu bardzo wielu byłem świadkiem może paru takich sytuacji niewychowanych bachorów,więc przestań bredzić,że to jest nagminne.
2017-10-25 17:30
Dlatego jak widzę małe dzieci w środku, to z zasady nie wchodzę. W restauracji chciałbym w spokoju zjeść i posiedzieć.
Ps. A tak w ogóle nie mam nic przeciwko dzieciom.
2017-10-25 20:42
Czyli byłeś w niejednym lokalu i w bardzo wielu byłeś świadkiem paru takich sytuacji? Rozumiem, że paru takich sytuacji naraz, skoro w bardzo wielu byłeś tego świadkiem?
Dlatego ja wybieram lokale do których się dzieci i zwierząt nie wpuszcza, idę w spokoju zjeść lunch/obiad, nie pilnować czy mnie jakiś bachor nie upaskudzi, nie wywali zamówionego dania na spodnie i przy którego dzikich wrzaskach własnych myśli nie słychać. Gdybym tego chciał, to bym w McD jadał.
2017-10-25 18:00
Bo widzi tylko czubek własnego nosa! Dlatego!
2017-10-25 19:21
Bo biegające i wrzeszczące dzieci (to jest normalne zachowanie) są częścią społeczeństwa.
2017-10-25 19:43
....i co z tego?
2017-10-25 20:43
Chyba u ciebie na wsi.
2017-10-25 17:36
Na prezydenta!
2017-10-26 22:51
2017-10-25 13:29
Nie lubię kotów, więc generanie ta knajpa może jak dla mnie nie istnieć.. ale popieram decyzję.
Rodzice nie ogarniają dzieci, to mają zakaz. Brawo!
2017-10-25 13:56
Zawsze się zastanawiam, co komu przeszkadzają koty. Psy drą się ciągle, ale koty? Każdy kogo spotkałem i nie lubił kotów był pełen kompleksów, co te koty wam zrobiły?
2017-10-25 14:54
Kot jest wszędobylski, trudny do wytresowania, ma niestabilną psychikę (znam mnóstwo ludzi podrapanych przez własne koty i nikogo pogryzionego przez własnego przez psy), a emocji względem człowieka w nim tyle, co w śwince morskiej. A z jednym się zgodzę - koty mają osobowość. Ale niepokojące jest to, że często tej osobowości mają więcej niż ich właściciele.
2017-10-25 15:19
Nigdy nie miałeś kota to nie pisz o drapaniu. Jak jesteś myslącym właścicielem, to wiesz, kiedy zwierze potrafi dziabnąć. Typowy przypadek to dzieciak, który chce głaskać, gdy zwierzę nie ma na to ochoty. ZAWSZE Jest szereg ostrzeżeń , zanim drapnie. Ale sam z siebie, właściciela? Nigdy!
2017-10-26 15:03
Potwierdzam, dają ostrzeżenia. Mój facet ma takiego drapaka, ale on lubi go powkurzać. I często podrapany chodzi. Ale obaj to chyba lubią :D Kot go po prostu uwielbia...
2017-10-25 15:49
O nie zgodzę się w kwestii świnki morskiej. Miałam 2 i były to bardzo uczuciowe, przywiązane i komunikatywne zwierzątka. Tak naprawdę postawiłabym świnkę morską pomiędzy psem i kotem ( a miałam też wcześniej i psy i kota)
2017-10-26 09:59
Opiekowalam sie kiedys szynszyla i w ogole nie miala uczuc :p
2017-10-26 15:00
Raczej Ty nie masz. Mam szynszyle już lat 25 i psy i koty przy nich pod względem uczuciowym wysiadają.
2017-10-28 03:01
2017-10-25 15:53
2017-10-25 20:46
Najczęściej to wina wychowania przez właściciela. W niektórych przypadkach (rzadko, ale jednak) wina dziecka które męczy zwierzę.