- 1 Rodzinne atrakcje i parki rozrywki - jakie ceny, ile kosztuje zabawa? (29 opinii)
- 2 Krztusiec bije rekordy w kwietniu (125 opinii)
- 3 Coraz więcej rodziców odmawiających szczepienia dzieci (281 opinii)
- 4 16 chętnych na budowę nowej szkoły w dzielnicy Piecki-Migowo (83 opinie)
- 5 Kicia Kocia, Lego, Park Ewolucji, a może atrakcje w Akwarium? Planujemy weekend
- 6 Dom Samotnej Matki daje nadzieję. "Czasami mama trafia do nas prosto z dworca" (73 opinie)
"Taksówkarz odjechał z moim dzieckiem"
Często opisujemy historie, w których klienci zapominają zabrać z taksówek swoje przedmioty. Nie zdarzyło się jak dotąd, by trafiła nam się historia z pozostawionym w taksówce dzieckiem. A to właśnie przydarzyło się pani Zuzannie. Nie z powodu jej zapominalstwa, lecz niezrozumiałego zachowania taksówkarza.
Oto opowieść naszej czytelniczki:
Kilka dni temu zamówiłam w Gdańsku przejazd taksówką przez aplikację. Dostałam powiadomienie, że kierowca jest na miejscu. Podróżowałam wtedy z dziećmi: 5-miesięcznym i 1,5-rocznym. Kiedy wyszłam z dziećmi z bloku, taksówki nie było. Zadzwoniłam do kierowcy - powiedział, że był tam przed chwilą, ale nikogo nie widział, więc odjechał dalej, zamiast chwilkę zaczekać.
Pasażer z bagażami i dziećmi? Od razu problem
Pan taksówkarz zawrócił pod wskazany w zamówieniu adres. Wysiadł i widząc mnie z dziećmi oraz rzeczami, otworzył bagażnik i rzucił: "to wszystko do wzięcia?!" Odparłam, że tak. Był to wózek dziecięcy oraz dwie podręczne torby z rzeczami i mały plecaczek córeczki. Sama spakowałam wszystkie rzeczy do bagażnika, choć zgodnie z Zarządzeniem ministra komunikacji z dnia 13 marca 1987 r. paragraf 25, pkt. 3. "Kierowca ma obowiązek pomóc pasażerowi w prawidłowym załadunki i rozładunku bagażu podręcznego".
Kierowca nie udzielił mi żadnej pomocy. Posadziłam dzieci i wsiadłam. Kierowca nie zaczekał nawet, aż usiądziemy i przypnę pasami fotelik. Po prostu ruszył, pomimo iż mówiłam głośno, że muszę jeszcze przypiąć fotelik. Przez całą podróż kierowca był ewidentnie poirytowany, prawdopodobnie obecnością dzieci. Źle pojechał, ominął uliczkę, w którą powinien skręcić. Zwróciłam mu uwagę, że powinien skręcić, na co on oburzony krzyczał na mnie, że to ja powinnam pilnować trasy i mogę mieć pretensje tylko do siebie.
Korporacje TAXI w Trójmieście z najwyższymi ocenami
Rezygnacja z usługi? Odjazd z dzieckiem
Powiedziałam, że ma się zatrzymać "gdzieś w tutaj". Zapytał "tutaj może być?" - byliśmy na środku ulicy. Odparłam, że ma się zatrzymać gdzieś, gdzie będę mogła bezpiecznie wysiąść z dziećmi i zabrać rzeczy. Po chwili zjechał na chodnik obok. Po zatrzymaniu kierowca komentował, że mogę mieć pretensje do siebie, że to ja mam pilnować trasy itd. Był bardzo niemiły. Gdy wysiadałam, zwrócił mi uwagę, że trzasnęłam drzwiami - nie zrobiłam tego, zamknęłam je normalnie. Komentował, że "to nie jest mój samochód, żebym sobie trzaskała drzwiami". Otworzył bagażnik i kazał "zabierać te torby". Nie pomógł, nawet nie kiwnął palcem. W międzyczasie rzucił "proszę pani, ja nie mam czasu, ja jestem w pracy! Nie będę tu stał!".
Gdy wyjęłam z bagażnika rzeczy, czym prędzej wsiadł do auta i odjechał - z dzieckiem w środku!
Pogoń za taksówką z dzieckiem w środku
Musiałam zostawić córeczkę samą na chodniku i pobiec za nim. Biegłam za samochodem chwilę, kierowca nie reagował na moje wołanie ani machanie. Udało mi się uderzyć auto i wtedy wściekły się zatrzymał. Wyjęłam dziecko z auta i wtedy - celowo - trzasnęłam drzwiami z wściekłości.
Jakaś pani przechodząca z dzieckiem przypilnowała mojej przestraszonej córeczki, którą musiałam zostawić samą, żeby pobiec za taksówką.
Po wszystkim płakałam na chodniku, trzymając blisko oboje dzieci. Ze wściekłości i strachu, co mogło się wydarzyć.
Przyszedł po nas znajomy, który pomógł mi zabrać rzeczy i dzieci. Uprzedziłam kierowcę, że poniesie konsekwencje swojego zachowania. Nie znałam jego intencji - nie wiem, czy chciał mnie nastraszyć, odjeżdżając z dzieckiem, czy była to próba porwania. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Może poza tym, że mogłam zrezygnować z kursu, kiedy tylko ten zadufany pan otworzył mi bagażnik. Być może w pewnym momencie poniosły mnie emocje, ale w każdej sytuacji dbałam przede wszystkim o dobro i bezpieczeństwo moich dzieci. Z tego, co zauważyłam, kierowca miał w środku kamerę. Każde z moich słów można zweryfikować.
Filmy z taksówkami
Apel o empatię i weryfikację kierowców
Takie zachowanie nie powinno spotkać ani mnie, ani nikogo korzystającego z tych usług. Uważam, że sytuacja była kuriozalna i zamierzam doprowadzić do wyciągnięcia konsekwencji wobec kierowcy.
Firma została poinformowana, wymieniłam kilka wiadomości z panią z działu obsługi klienta. Kierowca dostał upomnienie.
Uważam, że to zdecydowanie za mało i proszę w tym miejscu kierowców o więcej empatii wobec klientów, którzy nie zawsze są bogatymi singlami lub singielkami, a firmy taksówkarskie o większy nadzór nad kierowcami.
Ulice Trójmiasta. Co o nich wiesz?
Rozpocznij quizCo Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (548) ponad 50 zablokowanych
-
2022-05-24 22:42
Opinia wyróżniona
dzielna mamo dałaś radę i nie miej sobie nic do zarzucenia (23)
współczuję trafienia na niestabilnego emocjonalnie gościa
- 497 94
-
2022-05-25 15:22
Jestem Madka mam kaszojada i wszystko mi się należy. Wynajmij następnym razem karocę Księżniczko......
- 3 5
-
2022-05-25 13:46
Przestań pchać te madki na konia później myślą ze są pępkami świata
- 0 2
-
2022-05-25 12:59
Ty za to bardzo musisz byc stabilna :) Kazdy kit tak ochoczo polykasz? Czy jestes czescia tej prowokacji?
- 1 1
-
2022-05-25 10:55
Miejsce, gdzie miała wysiąść, a mieli tam skręcić, było w jej relacji - tu cytuję - "uliczką" (1)
Zaraz jednak, gdy miała wysiadać, samochód stanął na środku (ponoć) "ulicy" ? O co chodzi ??
- 2 7
-
2022-05-26 08:29
I znajomy po nich wysiadł :))))
- 0 0
-
2022-05-25 09:05
Następny pasożyt który żyje z 500+ (1)
Trzecie kiedy?, MADKA z ciebie na 6, a kierowca zwykły cwaniak który się zdenerwował na kurs 2 km
- 14 40
-
2022-05-25 11:23
komentarz bezdzietnego, ale zazdrosny :)
- 7 4
-
2022-05-25 08:47
(2)
Zdajesz sobie sprawę ilu jest niestabilnych emocjonalne klientów, którzy mają pretensje że nie wjeżdżasz "pod prąd"bo to krótsza droga.Zamawiają taxi,jedziesz np 5-6 km po klienta a on każe się wieść kilometr,rzuca ci na rękę drobne,wysiada,liczysz a tam brakuje dwa złote, pięć złotych.Zastanów się zanim kogoś oceniasz.Ludzie są różni.
- 12 5
-
2022-05-25 11:47
(1)
Zważywszy na opłatę początkową ("za trzaśnięcie") i obowiązującą stawkę za kilometry nawet 1000 przejechanych metrów nie powinno generować strat. Oczywiście najlepiej gdyby każdy zamawiał kurs do Żyrardowa, ale jeśli klient uczciwie zapłacił zgodnie ze wskazaniem taksometru nie ma co się zżymać. Jeśli oszukał to w czasach gdy większość zleceń jest telefoniczna chyba można te dane wykorzystać.
- 4 1
-
2022-05-25 13:23
Jak Ci się nie opłaca podjechać po klienta to masz źle cennik skalkulowany
Każdy w swoim fachu ma takie przypadki. Klient stwarza więcej problemów niż płaci. czasem tak jest. Jednych sie lubi i można oko przymknąć na różne rzeczy innych sie nie lubi i nawet jak więcej płacą to człowiek się modli żeby nie wrócili. Odnośnie tej biednej chudzinki z artykułu. To tylko jej wersja. Może się daleko od prawdy nie oddala, ale to tylko gdybanie.
- 0 2
-
2022-05-25 07:47
Po jakiemu mówił? (1)
- 2 3
-
2022-05-25 08:39
On niepojemaju
- 2 2
-
2022-05-24 22:58
Nie przepadam za taksówkarzami (10)
Ale pragnę zauważyć że znamy relację wyłącznie jednej ze stron
- 59 17
-
2022-05-25 18:35
hahaha, dwustronny sie znalaz
- 0 1
-
2022-05-24 23:11
To nie był żaden taksówkarz. (8)
Tylko Typ z aplikacji, każdy może wozić ludzi nawet świr. Prawdziwi mają chociażby psychotesty i zaświadczenia lekarskie które muszą co trzy lata robić.
- 60 16
-
2022-05-25 08:36
Tak, a licencję sobie zrobił tylko po to, żeby psuć opinię taksówkarzom :D
Ciężko jest trafic ubera bez taksówkarskiej licencji.
- 7 2
-
2022-05-25 06:23
(6)
Dziecko to skarb. To nie wina kierowcy ze mama nie pamiętała o własnym dziecku. Czyli jej dziecko skarbem nie jest skoro go nie pilnuje.
- 17 86
-
2022-05-25 10:33
"nie pilnuje"?
może nie masz dziecka, ale to raczej normalne że wyciąga się najpier rzeczy ( w tym wózek do którego włożysz dziecko) a potem dziecko z samochodu ( a nie na odwrót) .
Kierowca nawet nie umiał policzyć do 3 , aby sprawdzić czy wszyscy wysiedli ........czego się spodziewać skoro "był nabzdyczony" i w pracy. Ignorant ,który nawet nie wiedział że mama miała 2 dzieci .....ale to go nie usparwiedliwia.- 23 2
-
2022-05-25 08:55
co za i**otyczny komentarz, wiadomo, że najpierw kobieta musiała wyjąć wózek, żeby włożyć do niego 5 miesięczne dziecko ... miała je położyć na chodniku a potem wyjąć wózek z bagażnika?
- 40 1
-
2022-05-25 08:12
pora nauczyć się czytać ze zrozumnieniem !
- 10 0
-
2022-05-25 07:48
(2)
Z tym porwaniem to przesadzila. Mysle ze po prostu nie zauwazyl ze Ono tam jest
- 26 17
-
2022-05-25 10:22
No to won z branży
- 4 3
-
2022-05-25 08:06
na 90% naćpany i tyle
powinien siedzieć a nie wozić ludzi
- 18 23
-
2022-05-24 20:35
Opinia wyróżniona
zostawmy to, nie drążmy. Takie sytuacje się zdarzają (13)
- 71 438
-
2022-05-25 12:44
Boniek o czym ty k..... piszesz
- 0 0
-
2022-05-25 11:34
NIE. Takie sytuację nie mają prawa się zdarzać !!! Trzeba reagować i wyciągać konsekwencję.
- 7 0
-
2022-05-25 06:47
Gdzie my żyjemy (1)
Żeby do pomocy z wyjęciem bagażu tworzyć rozporządzenia..
- 27 8
-
2022-05-25 11:25
w lepiej rozwiniętych krajach to jest sprecyzowane prawnie
jak się nie podoba, to mozna do rosji się przenieść
- 3 1
-
2022-05-25 06:44
Przecież ten facet jest przestępcą (5)
I jakimś zwyrolem. Jasne mogą mnie ponieść emocje, moge zrobić coś głupiego ale on próbował uprowadzić dziecko = wbrew woli opiekuna się z nim oddalił. Jeżeli sie wykorzystuje bezbronne dziecko zeby utrzeć nos dorosłej osobie to naprawdę ten facet jest niebezpieczny dla społeczeństwa i powinien ponieść konsekwencje
- 52 12
-
2022-05-25 17:56
Proponuje zglosic do prokuratury, jako probe (1)
Porwania dziecka, już mu ładnie przetrzepią d. Zakładam, że takie zachowanie to nie polski obywatel?
- 2 3
-
2022-05-25 21:41
naprawdę szkoda, że nie ma jakiegoś nagrania z kamery CCTV
Jak to było z jej "chwila", chwilka" itp. Można by sprawdzić, czy mówi prawdę.
- 0 0
-
2022-05-25 10:43
Nie zastanawia cię, że ta osoba skrzętnie zataja, na jakąż to odległość on jakoby "się oddalił" ? (2)
No ale do zastanawiania się to trzeba mieć inteligencję i zdolność myślenia, analizowania.
- 4 15
-
2022-05-25 14:40
(1)
znając życie niedaleko skoro pani zdołała go dogonić, najprawdopodobniej był już wku*wiony i odjechał i zapomniał/nie zauważył że jeszcze dzieciak siedzi w aucie.
- 2 3
-
2022-05-25 21:39
Ta kobieta to była sprinterka, jak raz w dodatku mającą założone adidasy, a nie pantofle?
Wtedy bym może jeszcze uwierzył.
- 1 1
-
2022-05-24 22:47
Nie popieram ale rozumiem (2)
- 12 4
-
2022-05-25 16:43
Kierowcą tym był... (1)
Korwin (twu!) Mikke vel putinochwalca
- 0 1
-
2022-05-25 18:08
Kuce i tak będą wierne
- 1 0
-
2022-05-24 21:27
Opinia wyróżniona
Tak się dzieje (48)
Tak się dzieje jak korzysta się z gów. pseudo taksówki zamówionej przez aplikację. Ja od trzech lat, prawie codziennie wracam do domu taksówką. jeżdżę taksówkami tylko jednej korporacji. Nigdy nie zdarzyło się coś niepokojącego. Kierowcy są mili, uprzejmi, pomocni. Przede wszystkim są to kierowcy z licencją taksówkarza, mają ubezpieczenie dla
Tak się dzieje jak korzysta się z gów. pseudo taksówki zamówionej przez aplikację. Ja od trzech lat, prawie codziennie wracam do domu taksówką. jeżdżę taksówkami tylko jednej korporacji. Nigdy nie zdarzyło się coś niepokojącego. Kierowcy są mili, uprzejmi, pomocni. Przede wszystkim są to kierowcy z licencją taksówkarza, mają ubezpieczenie dla pasażera i w razie wypadku dostanę odszkodowanie. Niestety w Polsce ludzie nie są zbyt rozgarnięcie i dla zaoszczędzenia 5 gr gotowi są pocałować kozę w odbyt, dlatego też aplikacyjne pseudo taksówki z pseudo taksówkarzami cieszą się taką popularnością. Oby takich jak ta opisana sytuacja zdarzało się jak najwięcej, więcej wypadków z udziałem tych kierowców, może w końcu ludzie zaczną myśleć logicznie i to gów,, zwane taksówka zniknie z rynku. To nie są firmy taksówkarskie a firmy świadczące usługę przewozu osób, a to wiele zmienia w przypadku konieczności wypłaty odszkodowania.
- 314 276
-
2022-05-28 21:08
Więcej chamstwa
Więcej chamstwa napotkałam jeżdżąc np City Divers czy AS niż teraz jeżdżąc na apke z FreeNOW. Od czasu korzystania z apki wiem jaka trasa jadę i za co place a nie Pan taksówkarz sobie kilometry robił jeżdżąc do około jak by na frajera natrafił. Ale tu to tylko policja i za porwanie dziecka
- 0 0
-
2022-05-26 07:31
Taa
Czytała Krystyna Czubówna tfu R Stachowiak
- 1 0
-
2022-05-25 21:20
Też jeździłam kiedyś taksówkami, z kilku różnych korporacji, do czasu aż notorycznie zaczęły się problemy z dostępnością kierowców (proponowano mi oczekiwanie po 30-40 min na kurs), z dodzwonieniem się na dyspozytornię (nie odbieranie, albo wręcz odrzucanie połączeń). Trudno, podziękowałam za takie coś.
- 1 0
-
2022-05-25 18:20
Ty jesteś taksiarzem a nie klientem
- 1 0
-
2022-05-25 12:19
goń się złotówo
- 1 1
-
2022-05-25 12:12
Dokladnie !!!
- 0 1
-
2022-05-25 12:00
Uwaga, uwaga! Ja tez mam ubezpieczenie dla pasazera, a nie jestem ani wasem - zlotowa, ani uberowcem zza Uralu.
- 0 1
-
2022-05-25 11:36
A mnie największe chamstwo spotkało w "tradycyjnej" korporacji taksówkarskiej. Taksówki z aplikacji poza jednym wyjątkiem, używam i polecam.
- 2 1
-
2022-05-25 11:33
Spadaj złotówo na lotnicho
Tam się nachapiesz
- 3 4
-
2022-05-25 11:28
W razie wypadku dostanie Pan z OC każdego ,,taksówkarza", jeżeli to on byłby sprawcą, nie musi mieć NNW (2)
Każdy pojazd ma OC
- 1 2
-
2022-05-25 16:35
Nie do końca. Taksówkarz musi mieć wpisane w OC ( zarobkowy przewóz osób). Jeśli będzie wypadek z winy taksówkarza to jak ubezpieczyciel zauważy że nie ma tego wpisanego, to trzeba będzie sie sądzić z kierowcą o odszkodowanie. Widaomo jak działają firmy ubezpieczeniowe, jak będzie okazja do niewypłacania. To nie wypłacą.
- 1 0
-
2022-05-25 13:22
Jesli chodzi o taksiarza to nie tylko w przypadku winy (sprawstwa).
Zadziala tez na przyklad wowczas, gdy po ostrym hamowaniu, spowodowanym wytoczeniem sie na droge pijanego typa, pasazer bedzie mial rozbity nos czy polamane okulary. Albo zafajdane gacie. To samo w miejskim autobusie, zadziala OC autobusu, nawet gdy winien jest ktos inny, ale na przyklad nie mozna go nameirzyc.
- 2 0
-
2022-05-25 10:48
Licencja
Utarlo sie,ze istnieje licencjonowany taksowkarz.Nie ma czegos takiego.Licencje otrzymuje sie na samochod,a taksowkarz musi miec psychotesty,badanie wzroku itp.
- 2 2
-
2022-05-25 10:20
na mnie ostatnio taksówka z korporacji zamówiona przez pracodawcę czekała dzień wcześniej niż powinna. I to samo w drodze powrotnej, jestem w środku konferencji za granicą a kierowca dzwoni, że czeka na lotnisku. Także nie ma reguły czy korpo czy apka, są rożni ludzie.
- 3 0
-
2022-05-25 09:54
To ze zamówienie jest przez aplikacje nie znaczy ze to nie była zwykła korporacja taksówkarska.
- 4 0
-
2022-05-25 09:11
heh (2)
Twój wpis jest ok, bo też wolę licencjonowanych taksówkarzy, ale "w razie wypadku dostanę odszkodowanie" mnie rozwaliło :) Naprawdę w razie wypadku to jest najważniejsze? Do trumny też wsadzą ci tę kasę?
- 2 5
-
2022-05-25 13:23
Tak, to jest najwazniejsze. Bo czesciej niz w trumnie skonczysz na wozku albo o kuli do konca swoich dni.
- 2 0
-
2022-05-25 11:02
ha, ha, ha
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Wcale nie musisz zginąć, możeś ponieść uszczerbek na zdrowiu. Różnie się może zdarzyć, możesz stracić kilka zębów, mieć połamane kończyny, i to jest podstawa do uzyskania odszkodowania. Nie musisz od razu ginąć.
- 4 1
-
2022-05-25 09:10
(1)
Jak zlotowy przestana smierdziec i palic w autach i jezdzic naokolo to moze wroce do korporacji.
- 9 4
-
2022-05-25 11:05
jak się dajesz wyru...
Jak się dajesz wyr... do Twoja strata. Wystarczy poprosić kierowcę o paragon. Na paragonie znajdziesz wszystkie potrzebne informację. Ja masz zastrzeżenia możesz zgłosić do odpowiedniego wydziału w UM. Jeżeli taksówkarz nie włączy taksometru to masz prawo nie zapłacić za kurs. Jak się będzie rzucał wzywasz Policję,
- 5 2
-
2022-05-25 09:06
(5)
Ja od paru lat jeżdżę tylko uberem lub boltem. Kierowca jeżdzi szybciej, jest taniej, a nie mam żadnych dodatkowych benefitów z uwagi na podróż drogą taksą.
- 4 4
-
2022-05-25 11:07
skąd wiesz że jest tanie
skąd wiesz że jest taniej skoro nie jeździsz taksówką tylko pseudo taksówką. Żyjesz legendą że jest drogo.
- 3 1
-
2022-05-25 09:36
W Warszawie, jak media podają, dziesiątki młodych klientek takowych firm budzi się nad ranem (3)
Mowa o klientkach, co nocami balują i mówią sobie: zamówię tańszą taksówkę, to będę miała więcej na alk0hol. No i się budzą, nocą czy nad ranem, na pustej odludnej ulicy czując, że w tej taxi są 0bmacywane... i nie tylko to. Kilkadziesiąt procent sprawców to Gr\/zini - jak podano w necie. A ile takich kobiet, dziewczyn zajścia nie zgłosiło?
- 7 6
-
2022-05-25 10:25
Mhm i żadna z tych latawiec, upijających się regularnie do nieprzytomności, nie może się mylić. (2)
- 5 4
-
2022-05-25 11:22
No niestety, kilka z nich przyznało się do zaśnięcia w tej "taryfie" - czyli będąc "pod wpływem" (1)
Tylko że co do tego, że budziły się, gdy samochód stał na jakiejś bocznej i niezbyt oświetlonej uliczce, gdzie kursu nie zamawiały, a kierowca znajdował się przy niej, a nie na swoim miejscu, to się raczej nie myliły...
- 4 2
-
2022-05-25 11:58
Chyba ze sie mylily. Albo sobie zmyslily. Naprawde sa powazniejsze sprawy niz fantazje jakichs cichodajek.
- 2 3
-
2022-05-25 07:50
Ale korporacje obecnie też korzystają z aplikacji
- 11 0
-
2022-05-25 07:02
(4)
Dokładnie, prawda pewnie leży po środku. Ta historia to naciągana kłótnia roszczeniowej baby vs typowego nawciaganego pseudo kierowcy z aplikacji, który pewnie nawet nie wie po jakim mieście jezdzi= mieszanka wybuchowa. A ta historia o porwaniu, to już nieźle baba popłynęła. Rozumiem jeszcze dać mu naganę, ale oskarżać taksówkarza o to że baba zapomniała wyjąć z auta dziecko? XD
- 17 32
-
2022-05-25 08:08
Idź ty filozofie filozofować gdzie indziej (3)
sytuacja jest prosta, koleś się nie obroni bez względu na to, jak roszczeniowa była ta baba.
- 18 11
-
2022-05-25 13:24
Gdybys Ty decydowal, to nie obronilby sie, nawet gdyby ta baba lgala jak pies.
- 0 1
-
2022-05-25 09:08
(1)
Ale wiesz, że jeżeli kierowca SERIO pojechał nawet 5 m z cudzym dzieckiem, nawet dla żartu, albo nawet bo ona zapomniała - to powinien ponieść srogie konsekwencje?
Dla ciebie parę sekund. Dla kobiety być może trauma do końca życia. Nie, nie żartuję sobie, przez parę sekund koleś który był niegzrzecznym chamem odjeżdżał z jej dzieckiem, to jakaś kpina.- 26 6
-
2022-05-25 14:51
trauma do końca życia? no naprawdę...i co niby miał ten niedoszły porywacz z nim zrobić? zaadoptowac i pobierac na niego 500+ czy co? weźcie na wstrzymanie, jak jest się samemu z dwójką tak małych dzieci to co i rusz gdzieś któreś może zniknąć z oczu. Gorzej jak się zgubi w zatłoczonym CH albo nie wysiądzie na czas z tramwaju.
- 1 10
-
2022-05-25 06:03
Ja od kilku lat jeżdżę Uberem
i nigdy nie miałem żadnej dziwnej/nieprzyjemnej sytuacji.
Na id^^tę można trafić wszędzie.- 28 8
-
2022-05-25 00:21
(2)
Jeździ się Taxi z aplikacji, bo jest taniej i tyle..ale to nie upoważnia żadnego kierowcy do bycia chamem, nie każdego stać na płacenie podwójnej stawki
- 29 5
-
2022-05-25 16:32
(1)
10 lat temu jeździłem w as taxi i była to pierwsza korporacja która miała stawke za 1km 1.80 zł (stawka została zmieniona rok temu). Korporacja sie rozrosła dzieki niskim cenom i była chwalona za młodych kierowców.
Mija 10 lat i nagle każdy mówi że drogo, że kasują podwójnie i ogólnie to najlepiej UBERem. To 10 lat temu było tanio, a teraz jest drogo ? Przypomnijcie sobie ile sie zarabiało 10 lat temu.- 1 1
-
2022-05-25 21:23
Nie wiem czy drogo czy tanio, bo dodzwonić się ciężko i wiecznie brak wolnych kierowców, więc nie jeżdżę.
- 2 0
-
2022-05-24 23:32
Ja także kupuje tylko kiełbasę z hali od wybranego sprzedawcy
Ale każdy ma możliwość wyboru.
- 8 2
-
2022-05-24 23:13
Przewóz osób już nie istnieje.... (2)
To nieprawda od 2020r. prawo się zmieniło i samochody osobowe nie mogą dokonywać przewozu osób, tylko muszą być taksówkami, jeśli tak nie jest trzeba to zgłosić do inspekcji transportu drogowego....
To że takie prawo istnieje nie oznacza, że ludzie go nie łamią.....
Ten kierowca to jakiś pedofil może????- 13 8
-
2022-05-25 05:07
Tak taki jak ty (1)
- 4 8
-
2022-05-25 07:31
Typowa złotówa
- 7 4
-
2022-05-24 23:08
Ale masz świadomość (1)
Że korporacje też już świadczą usługi przez aplikacje? Ja akurat w życiu z chamstwem, buractwem, opryskliwością, naciąganiem i postawą króla życia spotlalem sie wyłącznie w tych "zaufanych korporacjach", pełnych byłych mundurowych co za pięć dych silnika nie odpalają. A tak sie składa ze w aplikacjach gow... jak piszesz, kierowcy są o wiele
Że korporacje też już świadczą usługi przez aplikacje? Ja akurat w życiu z chamstwem, buractwem, opryskliwością, naciąganiem i postawą króla życia spotlalem sie wyłącznie w tych "zaufanych korporacjach", pełnych byłych mundurowych co za pięć dych silnika nie odpalają. A tak sie składa ze w aplikacjach gow... jak piszesz, kierowcy są o wiele łatwiejsi do namierzenia (tak samo pasażerowie, i to też zaleta), niż w gruzach spod dworca z lewymi numerami bocznymi (nawet był w zeszłym roku artykuł tu na portalu o takim mężu pewnej żony co na nie swojej licencji jeździł a jak sie artykuł pojawił to żona kod działalności w ewidencji na cito zmieniała). To z jakiej firmy korzystam to moja sprawa, a was starych taksówkarzy nie boli brak ubezpieczeń czy inne licencje tylko to że skończyło sie wożenie "frajerów" z Sopotu do Oliwy za 200 zł
- 79 15
-
2022-05-25 08:45
zgadam się w 100%, zarówno w Polsce jak i zagranicą tylko taxi przez aplikację,
- 4 7
-
2022-05-24 22:57
Tak się dzieje, gdy się korzysta z taksówek w ogóle (2)
- 40 8
-
2022-05-25 05:06
Wal z buta (1)
- 5 13
-
2022-05-25 07:28
Napisz to na swojej złotówie to będziemy wiedzieć z kim nie jechać. Czy nie dałeś radę znaleść normalną prace? Uważasz że to jest w porządku być zawodowym kierowca i zachowywać się byle jak na ulicach bo nic ci się niechce? jak nie potrafisz uczciwie wykonać swoją prace to polecam nową karierę " a frytki do tego będą " ale w tedy musiał byś coś robić ale zawsze możesz zostać ochroniażem w diskoncie
- 18 3
-
2022-05-24 22:42
Popularność alternatywnych firm przewozowych wzięła się stąd, że (2)
taksówkarze oszukiwali na kwotach za przejazdy oraz miewali inne wyskoki, świadczące o zaburzeniach. Rękoczyny, wyrzucanie pasażerów też się zdarzały.
- 123 19
-
2022-05-25 05:06
I dobrze jak bydło nie szanuje aut taxi
- 7 38
-
2022-05-24 22:54
dlatego należy jeździć taksówkami korporacyjnymi. Na małych kogutach do dziś zdarza się wiele niemiłych sytuacji .
- 38 43
Wszystkie opinie
-
2022-05-24 20:33
No i w czym problem? (6)
Bo nie rozumiem
- 54 132
-
2022-05-24 20:36
jakby się nie zatrzymał ? (1)
- 13 1
-
2022-05-24 20:53
Ale się zatrzymał! Za duzo filmów
- 7 21
-
2022-05-24 20:56
Nie rozumie
No w tym że nie rozumiesz. Za ciężko temat dla Ciebie może
- 17 6
-
2022-05-25 15:34
(1)
kolejna matka polka, ktora mysli, ze kazdy, na kazdym rogu, 24h na dobe czyha tylko na okazje zeby porwac jej bachora :) jakby komukolwiek byl potrzebny do szczescia jej ryczacy bachor.
- 3 4
-
2022-06-05 21:38
Brak kultury .
Jak można napisać taki chamski post???
- 0 0
-
2022-06-05 21:36
Wystarczy zrozumieć .
Ja też nie rozumię,dlaczego Pan nie zrozumiał???
- 0 0
-
2022-05-24 20:34
(13)
Historie opowiedziane przez jedną stronę zawsze są tendencyjne.
- 162 60
-
2022-05-24 20:39
(9)
Mamuśka zapewne pyszczyła, znając życie kierowca odjechał metr. Wypowiedź tendencyjna, prawda będzie po środku.
- 51 20
-
2022-05-24 20:50
(8)
Po co te durne komentarze, nie miał prawa odjechać nawet metra z dzieckiem.
- 35 22
-
2022-05-24 20:58
No to odjechał bezprawnie i co u zrobisz? (7)
- 9 18
-
2022-05-24 21:23
Powinni zbadać sprawę, przejrzeć nagranie i jeśli rzeczywiście odjechał z dzieckiem to zabrać licencję (3)
Proste
- 23 9
-
2022-05-24 22:35
(2)
Najpierw trzeba mieć licencje dalej zamawiajcie swoje bolty i Uber i inne innowacyjne dziwolągi
- 9 6
-
2022-05-25 06:57
Ja zamawiam przejazd przez aplikację bo jest o wiele taniej. (1)
- 4 2
-
2022-05-25 21:42
I potem jest, jak mawiają Angole: you get what you pay for.
- 1 0
-
2022-05-25 08:54
(2)
Ja nic, ale wobec tego sprawa nadaje się do prokuratury. I nie ma tu znaczenia czy kobieta go denerwowała czy nie. To dziecko było niewinne i nic mu nie zrobiło, a On z nim odjechał bezprawnie. Jeśli zrobił to złośliwie to naprawdę coś nie tak ma pod kopułą i teraz może za to mieć nieprzyjemności. Warto wcześniej pomyśleć nic zrobi się coś tak nieodpowiedzialnego.
- 11 3
-
2022-05-25 10:45
Sprawa raczej się nadaje, aby tej kobiecie jakiegoś kuratora dodać (1)
Niech sprawdzi, jak też ona sobie radzi z dziećmi. Bo dla 500+ ich narobić to łatwo...
- 5 9
-
2022-05-26 07:09
Hehe typowy dzieciak. Kuratora za co? I te teksty o 500+. Nie wiem czy wiesz ale teraz te dofinansowanie popierają od lewa do prawa, a nawet mówią że każda z partii w zasadzie chciała to dać.
- 0 0
-
2022-05-25 00:59
Coś ta osoba szybko biega. Kierowca odjeżdżał p0rywając dziecko, a ta dogoniła auto
i jeszcze klepnęła. Za to jak ognia ona unika podania, czy się spóźniła, a jeśli tak, to ile. Ponad 10 lat temu trochę się taksówkami jeździło, raz jechałem w godzinach pracy na spotkanie w innej dzielnicy, ważne i na ok. 20 osób. Ale z jednym z materiałów nie zdążyłem się zapoznać, inne coś szef dorzucił, to musiałem już w taksówce czytać. A poprosiłem, że chciałbym na czas być, nie spóźnić się, to jakby się dało nieco szybciej jechać, byłoby fajnie. Bez problemu czytałem kartki z tego pliku, tak kierowca wyjątkowo płynnie jechał, mimo że nieco szybciej, jak prosiłem. Dojechaliśmy, dorzuciłem trochę za przejazd, ale pochwaliłem, że mało kto tak jeździ dobrze i płynnie , jak on. Że bez problemu sobie czytałem, nie rzucało mnie po siedzeniu. Gościu na to: proszę pana, ja wiem, ale fajnie, że to słyszę, bo tu mi klientka 1,5 godziny temu narzekała, że źle jadę. Ja: "żartuje pan? "No gdzie". Tak że tak to bywa z paniami.
- 15 9
-
2022-05-25 12:27
(1)
Kobieta powinna pisać opowiadania dla innych sfrustrowanych matek.
Równie dobrze ze strony kierowcy taksówki mogłoby to wyglądać zupełnie inaczej.
Podjechał pod wskazany adres ale nikogo nie było. Osiedle zawalone samochodami i nie było gdzie normalnie stanąć. Odczekał chwilę i odjechał bo już na niego trąbili. Matka widząc taksówkę przez okno zaczęła dopiero ubierać bombelki i poszła zjechać windą z 10 piętra. Zleciało jej na to z 10-15 minut. Potem za telefon i z awanturą, że taksówki nie ma.
Podjechał z powrotem, a tam 2 dzieciaki i kupa bagażu. Otworzył bagażnik, a mamuśka zamiast pomóc to mu wypaliła, że zgodnie z Zarządzeniem ministra komunikacji z dnia 13 marca 1987 r. paragraf 25, pkt. 3 powinien jej d*perele załadować do bagażnika.
Potem matka zapina jednego bombelka i drugiego bombelka. Chłop stoi i czeka kolejne 10 minut.
Podczas jazdy bombelek zaczyna płakać. Drugi słysząc to dołącza do kompana, a matka zamiast zareagować to siedzi w telefonie.
Chłop jedzie swoją trasą i mu kobieta wypala, że powinien skręcić zamiast jechać prosto bo tam jest bliżej. Chłop na to, że tędy będzie szybciej i zaczyna się dyskusja, że ją chce naciągnąć za 2 złote, że jest oszustem, złodziejem, a ta sprawa się nadaje do Uwagi w TVN.
Krzyknęła, że ma się zatrzymać i ona wychodzi. Chłop chce podjechać gdzieś gdzie da radę normalnie stanąć ale kobieta krzyczy, że z oszustem nie będzie jechać to się zatrzymał na ulicy.
Kobieta zdała sobie sprawę, że tu nie wysiądzie to kazała mu zjechać na chodnik.
Taksówkarz wypakował d*perele z bagażnika, matka w tym czasie wzięła bombelka w międzyczasie pisząc smsa do psiapsiółki jak to źle została potraktowana. O drugim bombelku zapomniała.
Taksówkarz wkurzony wsiadł w auto i ruszył. Zorientował się, że z tyłu został jeszcze jeden dzieciak, więc się zatrzymał i woła do babki, że dziecka zapomniała. Ta na niego wjazd, że nie zapomniała i on jej dziecko chciał pewnie porwać.- 14 3
-
2022-05-25 17:34
Haha
Tak pewnie było !!!
- 5 0
-
2022-05-24 20:34
Pewnie typowa roszczeniowa mamuska 500+ z rozwydrzonymi bezstresowo babelkami (15)
- 161 177
-
2022-05-24 22:00
(7)
Dokładnie, ot problem wsadzić wózek i torbę do bagażnika. Kierowca to nie tragarz by dźwigać czyjeś torby.
- 30 38
-
2022-05-24 22:59
No paradni jesteście! Co za ułomy, nastoletnie najwyżej a z umysłowością kilkulatków. (1)
Dzieci tej kobiety są w wieku 1,5 roku i 5 miesięcy, przygłupy. Jak mogą być "rozwydrzone" czy "wychowywane bezstresowo"? :D
- 34 15
-
2022-05-25 00:14
Z całej trójki to bestresowo wychowana była Mama :)
- 26 7
-
2022-05-25 07:01
Ja myślę że jak matka trzyma w nosidełku jedno dziecko a na rękach drugie, to jest to problem. (1)
Poza tym jak napisano w artykule, jest przepis który zobowiązuje kierowcę do zapakowania bagaży do bagażnika. I tak po ludzku, powinien kobiecie pomoc . Szczególnie że to kierowcy auto ( albo służbowe) i powinien bezpiecznie te rzeczy schować do bagażnika , bo pasażerka mogła to zrobić nieumiejętnie i np wsadzić wózek także że szybę wybije podczas przyspieszania
- 15 9
-
2022-05-25 09:47
Jej maleństwo ma 1,5 roczku, ale własny plecaczek już musi mieć - wszak to modne
A takie coś to dla dziecka o rok starszego, takie już "ogarnia", co to i po co. Pewniej chodzi, samo sobie w ręce niesie do samochodu.
- 8 7
-
2022-05-25 09:00
Zrobiła sobie bąbelki to niech sobie targa;))) (1)
- 12 14
-
2022-05-25 12:28
Mama widać nie ogarnia
- 5 5
-
2022-05-25 09:30
To nie problem, jak jestes sam. O ile
Malucha w nosidełku postawisz na chodniku, to półtoraroczne musisz non stop trzymać, by nie wybiegło pod koła.
- 8 0
-
2022-05-24 22:52
W dodatku drącymi się w niebogłosy (1)
a mamuśka jedzie bąbelki podrzucić dziadkom zapewne
- 17 25
-
2022-05-24 23:06
A co z tego gdzie i po co jedzie?!? Przecież płaci za przejazd. Można włączyć postojowe itp, pan w pracy , takie a nie inne świadczy usługi, bez łaski. Jest to jawna dyskryminacja z powodu bagażu . Spieszyło mu się bo czas to pieniądz. Pani powinna się zglosic o zwrot kosztów przejazdu. A odjazd z dzieckiem to już przeginka na maksa. Myśle ze tak się spieszył ze zapomniał o drugim dziecku masakra
- 19 7
-
2022-05-24 23:11
Nawet gdyby (w co wątpię) (1)
powinien być sadzony za próbę porwania dziecka. Nieważne, czy przypadek, czy złośliwość.
- 11 16
-
2022-05-25 12:30
No bez przesady kto by chciał porwać dziecko po co mu taki kłopot
- 8 3
-
2022-05-25 00:12
Lista znienawidzonych
I po co jeszcze dodała ten tekst o bogatych singlach i singielkach? Drugi Morawiecki
- 16 3
-
2022-05-25 12:24
(1)
Pewnie tak razdarte dziaciaki można takich spotykać w komunikacji miejskiej wszyscy w około muszą znosić wrzaski
- 5 2
-
2022-05-25 14:42
Ja dziś miałem po przeczytaniu i napisaniu komentarzy, na ten temat lekcję pokazową
Po 12-tej autobusem pojechałem w dwa miejsca, w tym na ksero. Z czymś niedużym, ale niezbędnym. W autobusie przegubowym jechałem, z przodu opodal drugich drzwi, przy oknie. Już wkrótce miałem wysiadać, widzę że autobus na zielonym przejedzie, to przeprosiłem siedzącą obok mnie kobietę; wstała, to ruszyłem i podszedłem do drzwi. Ten stoi, nie otwiera, przed nim dwa autobusy. No nic, zaczekamy, aż ruszą. Nie, ruszyła kobieta z wózkiem z dzieckiem kilkunastomiesięcznym (siedzące) i się z boku wepchała pomiędzy mnie a drzwi, wózek "holując za sobą". No jakim prawem? Chciało mi się ruszyć do drzwi 15 sekund wcześniej, niż jej, to co za włażenie? A taka pod 30-tkę, 2 razy młodsza ode mnie. Roszczeniowość, wyuczenie do postawy "mnię się wszystko należy, bo mam bombelka". No sorry, z wózkiem to owszem, pierwszeństwo przy wsiadaniu do autobusu, ale nie wysiadaniu, gdzie ja ileś czasu przy drzwiach już czekam. No ale nie chciało mi się wykłócać, to odszedłem, poszedłem w tył do trzecich drzwi, tam wysiadać.
- 5 2
-
2022-05-24 20:35
Opinia wyróżniona
zostawmy to, nie drążmy. Takie sytuacje się zdarzają (13)
- 71 438
-
2022-05-24 22:47
Nie popieram ale rozumiem (2)
- 12 4
-
2022-05-25 16:43
Kierowcą tym był... (1)
Korwin (twu!) Mikke vel putinochwalca
- 0 1
-
2022-05-25 18:08
Kuce i tak będą wierne
- 1 0
-
2022-05-25 06:44
Przecież ten facet jest przestępcą (5)
I jakimś zwyrolem. Jasne mogą mnie ponieść emocje, moge zrobić coś głupiego ale on próbował uprowadzić dziecko = wbrew woli opiekuna się z nim oddalił. Jeżeli sie wykorzystuje bezbronne dziecko zeby utrzeć nos dorosłej osobie to naprawdę ten facet jest niebezpieczny dla społeczeństwa i powinien ponieść konsekwencje
- 52 12
-
2022-05-25 10:43
Nie zastanawia cię, że ta osoba skrzętnie zataja, na jakąż to odległość on jakoby "się oddalił" ? (2)
No ale do zastanawiania się to trzeba mieć inteligencję i zdolność myślenia, analizowania.
- 4 15
-
2022-05-25 14:40
(1)
znając życie niedaleko skoro pani zdołała go dogonić, najprawdopodobniej był już wku*wiony i odjechał i zapomniał/nie zauważył że jeszcze dzieciak siedzi w aucie.
- 2 3
-
2022-05-25 21:39
Ta kobieta to była sprinterka, jak raz w dodatku mającą założone adidasy, a nie pantofle?
Wtedy bym może jeszcze uwierzył.
- 1 1
-
2022-05-25 17:56
Proponuje zglosic do prokuratury, jako probe (1)
Porwania dziecka, już mu ładnie przetrzepią d. Zakładam, że takie zachowanie to nie polski obywatel?
- 2 3
-
2022-05-25 21:41
naprawdę szkoda, że nie ma jakiegoś nagrania z kamery CCTV
Jak to było z jej "chwila", chwilka" itp. Można by sprawdzić, czy mówi prawdę.
- 0 0
-
2022-05-25 06:47
Gdzie my żyjemy (1)
Żeby do pomocy z wyjęciem bagażu tworzyć rozporządzenia..
- 27 8
-
2022-05-25 11:25
w lepiej rozwiniętych krajach to jest sprecyzowane prawnie
jak się nie podoba, to mozna do rosji się przenieść
- 3 1
-
2022-05-25 11:34
NIE. Takie sytuację nie mają prawa się zdarzać !!! Trzeba reagować i wyciągać konsekwencję.
- 7 0
-
2022-05-25 12:44
Boniek o czym ty k..... piszesz
- 0 0
-
2022-05-24 20:36
dlatego unika sie taksowek (6)
to najgorsza grupa spoleczna, zlotowy, cwaniaki, kombinatorzy
- 126 50
-
2022-05-24 20:40
Mamuśki ich wyprzedziły.
- 31 11
-
2022-05-24 21:50
Zgadza sie, zlotówa to stan umyslu. Im sie ciagle wydaje ze sa w poprzedniej epoce
- 15 2
-
2022-05-24 22:36
Najpierw trzeba odróżnić taksówkarza od Ubera i Bolta
- 9 5
-
2022-05-24 23:12
No nie najgorsza.
Są jeszcze politycy. I dziennikarze. Ale podium jest.
- 8 0
-
2022-05-25 19:39
czasem nie ma wyjscia trzeba skorzystac
powrot z imprezy np. Pani powinna powiedziec co to za firma byla
- 1 0
-
2022-05-26 02:00
Zasuwaj z buta
Gdzie tatus - z rodzinnym suvem ? Pewnie sunie inne sunie ha ha
- 0 1
-
2022-05-24 20:36
(8)
Ale afera, Najlepsze.. stałam i płakałam. Powinno być zaczęliśmy płakać razem z dziećmi, a młodsze nie może spać ma koszmary nocne, budzi się z krzykiem taxi!!!
- 148 110
-
2022-05-24 20:43
Pewnie po calym traumatycznym zdarzeniu potrzebowała pomocy psychologa... (1)
- 45 15
-
2022-05-24 21:03
I porady z fejsa
- 40 9
-
2022-05-24 20:53
Nie chciała już przeginać, byłoby za kolorowo
- 17 5
-
2022-05-24 21:00
Nie masz dzieci, nie wypowiadaj się! (1)
- 17 45
-
2022-05-24 21:05
O i mamy madke na 100% .
Nie mam dzieci i tez sie wypowiem.
- 42 12
-
2022-05-24 22:39
Opowieści dziwnej treści odc 56. A teraz wszyscy przed monitorami zaśpiewajmy "Trudne sprawy"
- 20 2
-
2022-05-25 06:43
Tak było! Jako żywo!
- 6 0
-
2022-05-25 09:59
Słynne babskie "bo ja się popłakałam" ... co ma rzekomo być ostatecznym dowodem na "jej" rację
Bratowa, przez którą od wielu lat nie mam już kontaktu z bratem czy bratankiem (i też chrześniakiem), po kampanii przykrości i 0szczerstw po ich powrocie z zagranicy, żeby mnie odtrącić jeszcze bardziej od wspomnianych, kiedyś mnie też 0skarżyła wobec brata, że (ok. w połowie drogi między nami, a mieszkają 1,5 km dalej) na ulicy nie powiedziałem jej dzień dobry. Tylko brat - już bezwolny niewolnik (choć mgr inż.) nie zadzwonił do mnie co do wyjaśnień. Miesiąc później przez przypadek wyszło. "Nie, to nie ona cię obraża, to ty ją obraziłeś". Zażądałem konfrontacji, to płynnie przeszła do kolejnej wersji: "no tak, ale tylko minąłeś, a nie zapytałeś na przykład o zdrowie". No i właśnie jako poparcie jej przeżytej rzekomo traumy: "bo ja się popłakałam". W odpowiedzi poradziłem wizytę u specjalisty. A tak w ogóle, jak byli blisko 10 lat na innym kontynencie, kasy się dorabiali i nieraz różne rzeczy ode mnie potrzebowali (polska prasa, chleb nawet, krakowska sucha na święta, bo był pewien "kanał komunikacyjny"), to mnie znali. Po ich powrocie było "M u rzyn zrobił swoje..."
- 14 2
-
2022-05-24 20:36
(4)
Teraz taksówkarzem może być każdy.Stąd te sytuacje,ludzie z przypadku,kursy parę km za 200zł,całkowity upadek tej profesji.
- 85 17
-
2022-05-24 20:48
Bardziej kilka kilometrów za 20zł i 30% prowizji, chyba, że bierzesz z dworca Pana który cały dzień czeka na 1 kurs
- 9 0
-
2022-05-24 23:14
Problemy z taksówkarzami są od zawsze
- 3 1
-
2022-05-25 13:16
Masz racje, bo do tej pory byl to zawod dla starannie wyselekcjonowanych januszy, naciagaczy, zlodzieji i bylych milicjantow.
- 1 0
-
2022-05-27 07:33
Całkowity upadek? A niby kiedy taksówkarze mieli dobrą reputację? W latach 80ych może? To właśnie teraz jest lepiej chociaż cwaniaków w tych szeregach nigdy nie braknie.
- 0 0
-
2022-05-24 20:37
Nie bronie złotówek ani innej masci pseudo taxi ale to dziwne:) (35)
Jak można pierszej wychodzić z samochodu zostawiając dziecko? Albo trzyma się je za rękę czy na rękach jesli małe albo nie..... Dla mnie toroche lekkomyslne podejscie Pani...i teraz lamenty!
Jak to kiedyś mówili w komedii..."Matko pamiętaj dziecko twój skarb" :):)- 71 152
-
2022-05-24 20:38
A co? (8)
Ma wyrzucić dzieci przez okno i potem samemu wyjść?
- 45 13
-
2022-05-24 20:39
Nie...jedno mieć na rękach a drugie za ręke...prościej się nia da:) (6)
- 13 41
-
2022-05-24 20:43
A torby? (2)
Gościu myśl trochę
- 36 12
-
2022-05-24 20:50
Haha.... i własnie to sa historie takich ludzi że torby ważniejsze niż dzieci:) (1)
Nie będe już Ci tłumaczył co i w jakiej kolejności się robi..... bo jesteś nieprzemakalny/ na na wiedze:) Historia jest dęta bo Pani udaje się dogonić samochód odjeżdżający jest w szoku ale ma czas na trzaskanie drzwiami czy zapamiętanie że jest kamera w srodku i co mówił i jak reagował kierowca:) Zapewniam Cie że zostawiając dziecko jest się w szoku i nie da się tak działać.... Historyjka wymyslona...zapewne Pani była sama pod wpływem czegoś że agresywnie się zachowywala:)
- 20 50
-
2022-05-24 22:11
Hym lepiej chyba dzieci zostawić na vhwile w samochodzie, w pierwszej kolejności wypakować torby, po czym zabrać dzieci? Czyz nie? Twoim tokiem rozumowanie lepiej wyrzucić dzieci przy ruchliwej ulicy i zostawić bez opieki bo torby trzeba wyciagnac. Skad tacy geniusze się biorą?, dlaczego nikt tego w kontener nie pasuje i nie wyrzuca za granicę...
- 37 3
-
2022-05-24 21:15
Jeżeli ten pan wypakowałby torby z bagażnika ta pani mogłaby mieć od razu dziecko na rękach. Spróbujcie trzymać jedno dziecko na rękach drugie za rękę i jeszcze wypakowywać torby z bagażnika. Powodzenia
- 52 2
-
2022-05-24 23:15
Czytanie ze zrozumieniem artykułu
O fotelikach słyszał? Małe dziecko na rękach? Lol.
- 25 0
-
2022-05-25 08:48
widać, że dzieci nie masz
- 11 0
-
2022-05-25 10:48
Położyć na dachu?
- 2 0
-
2022-05-24 21:24
W jaki sposób chcesz jednocześnie wyciągnąć z samochodu dwójkę dzieci?
- 36 4
-
2022-05-24 22:26
(1)
Widać że nie masz dzieci i nigdy nie jechałeś z nimi i z bagażami!
- 35 3
-
2022-05-24 23:50
Ewidentnie rodzic wozi toto jeszcze do szkoły a reszta wiedzy o życiu -
z gry komputerowej (bagaże SIM-a same wyskakują z taksówki i takie tam).
- 5 1
-
2022-05-24 23:09
Nie jest możliwe wyciągnąć naraz z samochodu i dwóch fotelików (13)
dziecka półtorarocznego (to takie, dla wiedzy ułomnego, które dopiero uczy się chodzić) i niemowlęcia pięciomiesięcznego (a te nosi się jeszcze, ono nawet nie siedzi w ramionach tylko musi mieć podparcie).
Nie da się też trzymać przewracającego półtorarocznego, choćby podwieszając za rękę, pięciomiesięcznego na rękach, choćby przewieszonego na ramieniu, i wyciągać wózek, dwie torby i małą torebkę.
(Dlaczego ćwierćinteligenci tak bezdennie durni w ogóle tu coś piszą? Widać że ogarnęli dotąd wyłącznie szkolny tornister (worek z butami zgubili) a życie znają z SIMS-ów.)- 30 1
-
2022-05-25 10:02
(6)
Owszem, ale wystarczy poprosić, żeby pan taksówkarz chwilę zaczekał i pomógł ogarnąć wszystko.Pańcia pewnie w pretensjach.Haha, najlepszy był ten bieg za autem, jakoś sobie jednak poradziła-biedactwo.Pewnie jeszcze jedna ręką ogarniała fejsa
- 2 19
-
2022-05-25 11:40
(1)
Taksówkarz powinien sam, z własnej inicjatywy jej pomóc. Jeżeli pasażerka ma dwoje małych dzieci i kilka sztuk bagażu to trzeba jeszcze prosić żeby pomógł to ogarnąć? Ta pańcia ma rację, a taksówkarz to zwykły cham i jeszcze chyba leń.
- 16 1
-
2022-05-25 13:01
Byłeś,byłaś przy tej sytuacji? nie wiemy jak kobieta potraktowała taksówkarza.Może była b.niegrzeczna i chamska
- 0 3
-
2022-05-25 11:49
(2)
To pana taksówkarza trzeba poprosić, aby nie odjeżdżał, dopóki wszyscy pasażerowie nie opuszczą pojazdu i nie zabiorą swoich rzeczy? A jeśli prośba nie będzie wystarczająco uprzejma, to odjechanie w siną dal jest usprawiedliwione? Jeśli dla Ciebie taki standard obsługi klienta jest normalny, to może zmień usługodawców, popracuj nad samooceną i wybierz się na jakiś kurs asertywności ;)
- 11 1
-
2022-05-25 14:04
(1)
No tak,to niepojęte, poniżej godności powiedzieć do taksówkarza-czy mógłby pan.Najpierw wymaga się od siebie a potem od innych.Nie sądzę żeby ktoś kto ma do czynienia z klientami codziennie,dałby tak łatwo wyprowadzić się z równowagi i zachowałby się chamsko.Coś pewnie jest na rzeczy o czym kobieta nie wspomniała,no bo taka jestem biedna poszkodowana..
- 0 1
-
2022-05-26 09:33
Oczywiście, że nie jest to poniżej godności, ale mowa tutaj o dwóch różnych sprawach. To jak zwracamy się do innych ludzi, to kwestia kultury, pełna zgoda, ale tutaj dyskusja dotyczy czegoś innego. Jeżeli na przykład idę do fryzjera, umawiam się na konkretną usługę ścięcia włosów i płacę za nią, to nie może być tak, że jeżeli w wystarczająco uniżonych i uprzejmych słowach nie poproszę fryzjera o obcięcie, to odłoży nożyczki i pójdzie na fajrant. I tutaj podobnie - kierowca nie ma prawa odjechać, jeżeli w samochodzie zostały jeszcze bagaże pasażera, nie mówiąc już o dziecku.
- 1 0
-
2022-05-26 19:39
Bo jak się nie poprosi to odjedzie z bagażami i dzieckiem w środku?
- 0 0
-
2022-05-25 10:28
A jednak zajęła się w pierwszej kolejności torbami. (5)
A gdyby wierzyć opowieści, powinna dzwonić na policję już chwile po rozpoczęciu przewozu.
- 2 2
-
2022-05-25 11:53
(4)
Z jakiego tytułu? Brak kultury nie jest przestępstwem, a z opisanej historii wynika, że do momentu samowolnego odjazdu z dzieckiem na pokładzie, taksówkarz nie zrobił niczego, czym mogłaby zainteresować się policja.
- 6 1
-
2022-05-25 12:02
Brak kultury jest uzasadnionym powodem do obawy o wlasny los, kiedy taki cham ma nad nim posrednia kontrole. (3)
- 2 1
-
2022-05-25 12:13
(2)
No tak, ale nadal nie jest to uzasadniony powód do powiadomienia policji. Może być to przyczyną np. rezygnacji z usługi albo napisania skargi, natomiast z policją nie ma to nic wspólnego.
- 2 1
-
2022-05-25 18:14
Jak najbardziej jest to uzasadniony powod.
- 1 0
-
2022-05-26 19:42
Jest to powód uzasadniony bo kobieta mogłaby chcieć wystąpić z powództwem cywilnym, a do tego potrzebni są wiarygodni świadkowie. Policjant spisujący zeznania i sprawdzający kierowcę staje się właśnie takim świadkiem. Przy okazji mogłoby się okazać, że facet był nawalony albo że kogoś zastępuje i jest osobą poszukiwaną lub ma nie w porządku papiery. Ciekawe co robił dalej w tym dniu i ile osób potraktował w ten sposób lub gorzej. Każdy normalny kierowca taksówki regularnie wozi matki z dziećmi, czasem nawet same dzieci. Jest to zawód zaufania społecznego, a przynajmniej powinien być. Każdy kto tego nie rozumie jest zwykłym patafianem.
- 0 0
-
2022-05-24 23:17
I co, miała fotelik wyjąc wysiadając ? (2)
Wyobraź sobie, ze dobre foteliki bez dziecka są dość ciężkie i nie da się ich wziąć jak plecaka
- 11 1
-
2022-05-25 09:55
Ale najczęściej (1)
Nie takie bierze się do taxi. Pewnie był fotelik który można przypiąć do wózka
- 0 3
-
2022-05-25 15:12
Łupina z adapterem do wózka
Fotelik pierwszej kategorii 0-13 kg dla niemowląt też sam z auta nie wyskakuje- sam Fotelik waży między 4-6 kg, plus dziecko a pięciomiesięczne może ważyć 6-9 kg, więc dla przeciętnej kobiety wytarganie dużego i nieporęcznego ciężaru o wadze nawet 15 koło to nie jest bagatelka do zrobienia jak kichnięcie...
- 2 0
-
2022-05-24 23:17
No tak na głowie miała sobie to dziecko postawić, najlepiej dwójkę od razu...
- 8 1
-
2022-05-25 00:34
Jaki gupek z ciebie lol
- 3 0
-
2022-05-25 08:59
tak i wózek i walizki ma wyjmować trzymając jedno dziecka na rękach a drugie za rękę! Widać, że dzieci nie masz!
- 7 0
-
2022-05-25 13:19
Nie zgadzam się
Niestety, ale bezpieczniej najpierw wyjąć bagaż a później dziecko z fotelika, jeśli jest się samej. Widać autor posta nie ma malutkich dzieci. Najlepiej krytykować
- 5 0
-
2022-05-25 14:40
Trzeba wiedzieć czy jest podróżowanie z małymi dziećmi, żeby opinie na takie tematy wygłaszać
ta Pani miała jeszcze wózek, do którego, jak mniemam miała wsadzić niemowlaka, który został w aucie na czas wypakowywania bagażu. Bezpieczniej jest w aucie takiemu maluchowi niż na rękach mamy wypakowującej tobołki.
- 5 0
-
2022-05-26 19:37
Gdybyś miał dzieci to wiedziałbyś, że nawet wózkiem z autobusu wychodzi się na końcu. Najpierw wychodzi matka, a potem wyciąga wózek. Tak wygląda troska o dziecko. Nie będę ci wyjaśniał dlaczego, masz szansę przemyśleć i poszukać sobie czegoś na ten temat. Może kiedyś ci się przyda. W przypadku samochodu matka nigdy nie wychodzi trzymając fotelik w rękach, zawsze wysiada i potem wyjmuje dziecko. To są tak elementarne kwestie, że aż wierzyć mi się nie chce, że ktoś tego nie ogarnia. Musisz być doszczętnie pozbawiony wyobraźni i zwykłego, chłopskiego rozumu.
- 1 0
-
2022-05-24 20:40
Nagonka na taxówki z aplikacji przez droższe korporacje, zmyślona bajeczka. Jazda taxówka na aplikację jest o wiele (7)
bezpieczniejsza. Klient wsiadający do samochodu z aplikacji pozostawia po sobie ślad z kim jechał i jakim samochodem, a wsiadając na słupku - ślad po nim ginie.
- 129 64
-
2022-05-24 21:21
Obecnie wszystkie korporacje w 3 mieście mają swoje aplikacje do zamawiania taxi
- 15 3
-
2022-05-25 06:30
Bezpieczniejsze? (1)
Sprawdź ilość gwałtów i molestowań w stolicy w tych bezpiecznych przejazdach na aplikacjach.
- 7 7
-
2022-05-28 02:06
To tym bardziej nagonka,
Najlepiej jak by jeździły same "mafijne" auta. Żebyś wiedział jak te korporacyjni kierowcy traktują kierowców od tanich przewozów, nie daje Ci to do myślenia jak mogą traktować pasażerów. Wsiądź do takiej taksówki przy dworcu i zamów kurs 1 kilometrowy, to od razu usłyszysz cenę " umowna" kilku krotnie przewyższającą wg.taksometru" albo aplikacji, bo inaczej jemu się nie opłaca kluczykiem zakręcić.
- 0 0
-
2022-05-25 06:47
Bezpieczniejsza ha ha (1)
Jeden ukrainiec bierze na siebie samochód i papiery reszta czyli 1 lub dwoch n/n doczepia sie pod niego. Samochod jezdzi 24 h bo za bajem trzeba zaplacic słono.
To nazywasz kontrola- 8 3
-
2022-05-25 13:40
No i nadal to nieskonczenie wiecej sladow, niz przy tradycyjnej taryfie z tradycyjnym wasem w srodku..
- 2 1
-
2022-05-25 19:42
tradycyjnie bezpieczniej (1)
kieroscy zrzeszenie przebadani latwo dprawdzic w centrali z kim sie jechalo nie ma anonimowosci a te z aplikacji sami uchodzccy, po polsku nie pogadasz i nie wiadomo tak naprawde z kim sie jedzue nie masz dyspozytorki zeby zglisic od razu gdy cos nue tak
- 1 0
-
2022-05-28 02:13
Niestety, od 1.01.2021 wszyscy kierowcy, nie tylko zrzeszeni,
Muszą mieć oznakowane auto (taxi), mieć licencje i badania, nie wspomnę o kasie fiskalnej. W widocznym miejscu ma być licencja ze zdjęciem i nazwiskiem.
- 0 0
-
2022-05-24 20:42
A ten taksówkarz mówił po polsku? Może pani nie zrozumiał? (5)
- 77 32
-
2022-05-24 22:15
nie podburzaj do nienawiści ,ta kobieta nie mówi ,ze mógł być innej narodowości , wyglada na to ,ze (2)
normalnie z nim rozmawiała . Podnieca cie podżeganie to po tym tekście lepiej ci już
- 18 19
-
2022-05-25 00:29
Nie nadinterpretuj i nie naciągaj faktów pod swoje lewackie kompleksy.
Nie ma tu żadnego podburzania, faktem jest natomiast że w przewozach na aplikację jeździ spory odsetek obcokrajowców i brak płynnej znajomości języka mógł być jedną z przyczyn.
- 14 10
-
2022-05-25 07:24
To że taksiarze nie mówią ani słowa po polsku to norma. Co to ma wspólnego z podburzaniem?
Wielki obrońca gości. Haa haa hsa- 7 8
-
2022-05-24 23:18
Jestem pewien, ze był narodowości polskiej, ale jej i tak nie zrozumial
Intelekt i znajomość języka polskiego typowe dla złotowy na to nie pozwoliły...
- 6 3
-
2022-05-25 09:56
"Po zatrzymaniu kierowca komentował, że mogę mieć pretensje do siebie, że to ja mam pilnować trasy itd. Był bardzo niemiły. Gdy wysiadałam, zwrócił mi uwagę, że trzasnęłam drzwiami - nie zrobiłam tego, zamknęłam je normalnie. Komentował, że "to nie jest mój samochód, żebym sobie trzaskała drzwiami". Otworzył bagażnik i kazał "zabierać te torby". Nie pomógł, nawet nie kiwnął palcem. W międzyczasie rzucił "proszę pani, ja nie mam czasu, ja jestem w pracy! Nie będę tu stał!"." - z artykułu ewidentnie wynika, że znał język polski.
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.