- 1 Miejskie pływalnie nie dla każdego? "Z dzieckiem bez szans" (69 opinii)
- 2 Atrakcje na rodzinny weekend w Trójmieście
- 3 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (18 opinii)
- 4 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 5 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
- 6 Imprezy rodzinne, za które trzeba płacić (90 opinii)
Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy
Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.
- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.
- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..
Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.
- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.
Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].
- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.
Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].
Miejsca
Opinie (88) ponad 10 zablokowanych
-
2013-12-20 00:07
2 zamówienie zrealizowane poprawnie (1)
Wprawdzie ciężki kontakt ze sklepem, zarówno mailowy jak telefoniczny, to jednak zamówienie zrealizowane sprawnie i bez zastrzeżeń. Polecam
- 0 4
-
2016-04-01 12:05
Jak oszukujesz to i kłamiesz borysewicz
- 0 0
-
2014-01-12 13:16
Pozytyw (1)
Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Klocki Lego jak i Monster High bardzo spodobały się moim bratanicom, a przesyłka przyszła błyskawicznie. Gorąco polecam ten sklep :)
- 0 3
-
2016-04-01 12:04
nie kłam borysewicz
- 0 0
-
2014-10-10 03:40
to sklap littlebaby.pl
To sklap littlebaby.pl. Po zakupie i przelaniu pieniędzy właściciel sklepu nie przesylal towaru, nie zwracał pieniędzy.
- 0 0
-
2014-06-06 11:38
nie zobaczycie ani zamowionego towaru ani pieniedzy (1)
również zostałam oszukana, zamówiłam towar na sumę 930 PLN..... czekam już 3 tyg na zwrot pieniędzy , nie ma reakcji na maile, telefony..... sprawę nagłośnie w TV, to powinno ukrucić zabawę sklepu little baby z klientami i zakonczyc ten cyrk!
- 1 0
-
2014-10-09 11:25
I jak udało się odzyskać Pani pieniądze?
- 0 0
-
2014-09-21 22:00
Wszystko ok
Z przyjemnością wystawiam jak najbardziej pozytywną opinię. Transakcja zrealizowana bez opóźnień, towar wysłany zaraz na drugi dzień (piątek) otrzymałem w poniedziałek rano. Przesyłka solidnie zapakowana. Drugi raz korzystam z usług tego sklepu i po raz drugi żadnych problemów. Wprawdzie za ceny daję 4 gwiazdki, ale tylko dlatego, że towary zawsze mogłyby być tańsze. Kontakt również bezproblemowy. Oby inni sprzedawcy również potrafili tak profesjonalnie podejść do klienta. Jak najbardziej polecam ten sklep. Oby tak dalej.
- 0 1
-
2014-09-20 16:52
Dlaczego milczy się o jego żonie?
Dnia 21.02.2013 zamówiłam na stronie femine.pl ubrania na kwotę 398,65zł. Niestety zakupiony towar otrzymałam dopiero 04.04.2013r. i to niekompletny, a to co przyszło było bardzo kiepskiej jakości, jak niektórzy mawiają chińszczyzna, dlatego korzystając z prawa do zwrotu odesłałam towar o czym poinformowałam Zuzanne B., nawet na stronie został zmieniony status na zamówienie anulowane. Wszystkie rozmowy telefoniczne z Panią Zuzanną B. były przemiłe i sympatyczne i oczywiście obiecywała, że zwróci pieniądze, a tak się nie stało do tej pory. Ruszył pozew do Sądu Rejonowego Lublin Zachód w Lublinie, który to wygrałam (sygn. akt VIII Nc 5767/13 z dnia 14.10.2013r.) i sprawa została przekazana Komornikowi Sądowemu z Gdańska. Niestety, pomimo zajęcia jej kont bankowych (bo wielokrotnie zakładała nowe) poinformował nas że nie ma ona wpływów które by mógł zając, (...) a u jej męża jest jeszcze gorzej, bo tam nawet Komornik z Warszawy już się sprawą zajmuje i musimy czekać w kolejce, ale pocieszył słowami że nawet jak po 10 latach sprawa się przedawni to można ją wznawiać. Wpisaliśmy ją do BIGu InfoMonitor, (gdyż oni wpisują negatywy do BIKu,) i jej firmę o regonie 221569861, w wyszukiwarce CEIDG można uzyskać więcej informacji.
Zastanawia mnie tylko skąd sklep femine.pl ma tyle pozytywnych opinii na portalach z ocenami, które świadczyły by o dochodach, a komornicy głowią się jak od nich odzyskać długi? Czyżby teoria o tworzeniu sobie pozytywów była prawdziwa?
Czytałam, że klienci sklepu littlebaby.pl składali zamówienia telefonicznie u miłej Pani, ciekawe kim była ta Pani, jeżeli żonaty Pan Paweł B. podobno swoją firmę zarejestrował jedynie jako jednoosobowa działalność gospodarcza?- 0 2
-
2014-07-14 00:41
Mile zaskoczona
Jestem zadowolona z obsługi naszej przesyłki. Cała transakcja odbyła się profesjonalnie i z zadowalającym efektem. Obawiałam się problemów z dopracowaniem szczegółów, na szczęście zostałam mile zaskoczona.
- 0 0
-
2014-07-09 23:18
Szybka dostawa fotelika
Trafiłam na promocje szukałam szybko fotelika i trafił się akurat na obniżce w tym sklepie, zamówiłam online z odbiorem u kuriera i jestem zadowolona - dostawa do domu za darmo, cena internetowa czyli niższa niż normalnie w salonie kupując ten sam sprzęt, a dostarczyli w sumie w 24h :)
- 0 0
-
2014-07-07 23:28
Bez problemów
nie miałam żadnych negatywnych doświadczeń więc mogę ten sklep ocenić pozytywnie, trochę rzeczy u nich kupiłam i zawsze było w porządku - i szybko realizują i towar zgodny z opisem, żadnych uszkodzeń etc
- 0 0
-
2014-07-03 21:16
Zadowolony
Zamówiłem w czwartek po południu, a w piątek o 13 już miałem w domu. W sprzęcie miała być jedna część gratis i była, ale włożona do pudełka z całym sprzętem, przez co zerwana była plomba pierwszego otwarcia. Żaden problem jak dla siebie się kupuje, ale może się ktoś skrzywić jak to dla kogoś. Polecam zakupy tu.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.