- 1 Majówka 2024 z dziećmi. Atrakcje w Trójmieście (7 opinii)
- 2 Atrakcje dla rodzin na ładną pogodę (20 opinii)
- 3 Rodzinne atrakcje i parki rozrywki - jakie ceny, ile kosztuje zabawa? (32 opinie)
- 4 Majówka z dzieckiem. Gdzie na wycieczkę? (11 opinii)
- 5 Krztusiec bije rekordy w kwietniu (125 opinii)
- 6 Festyny, dinozaury, pociągi, a może zwiedzanie? Majówka 2024 z dziećmi (12 opinii)
Nowa wiceprezydent Gdańska. Z urzędu odchodzi Piotr Kowalczuk
Po sześciu latach na stanowisku wiceprezydenta Gdańska z tą funkcją żegna się Piotr Kowalczuk. Zdecydować miały "powody osobiste". Zastąpi go Monika Chabior. Zmiany kadrowe wśród swoich najbliższych współpracowników ogłosiła w poniedziałek prezydent Aleksandra Dulkiewicz.
Z Urzędem Miejskim w Gdańsku Kowalczuk związany był już od 2010 r., gdy został kierownikiem Referatu Komunikacji Społecznej. W 2013 r. objął stanowisko zastępcy dyrektora Wydziału Edukacji.
Był pełnomocnikiem prezydenta ds. inicjatyw i konsultacji społecznych, co sprawiło, że prowadził konsultacje społeczne pilotażowego Budżetu Obywatelskiego w Gdańsku. Zanim został wiceprezydentem, kierował też Wydziałem Rozwoju Społecznego.
W poniedziałek, 9 listopada, prezydent Aleksandra Dulkiewicz ogłosiła, że Kowalczuk żegna się ze stanowiskiem wiceprezydenta.
Piotr Kowalczuk odchodzi z urzędu wiceprezydenta
Jak słyszymy w magistracie, decyzję miał podjąć sam, z powodów osobistych. Wywołała ona jednak spore zdziwienie wśród urzędników i do ostatniej chwili trzymana była w tajemnicy. Sam Kowalczuk, dotychczas bardzo aktywny, w ostatnim czasie wycofał się z życia publicznego. Przebywał na dłuższym urlopie.
Czytaj też: Skarbnik Gdańska odchodzi z urzędu po 52 latach pracy
Odejście Kowalczuka wymusiło kolejne zmiany personalne w gdańskim samorządzie w tej kadencji. Nowym wiceprezydentem ds. edukacji i usług społecznych została Monika Chabior.
Prezydent Gdańska przedstawiła ją swoim współpracownikom na chwilę przed konferencją prasową, na której ogłosiła zmiany.
Nowa wiceprezydent od 1 grudnia
- Życie przynosi czasem nieoczekiwane scenariusze, tak też bywa w zarządzaniu miastem. Z dniem dzisiejszym dymisję z powodów osobistych złożył wiceprezydent Piotr Kowalczuk. Dziękuję za ponad 10-letnią służbę dla Gdańska na różnych stanowiskach. Piotr Kowalczuk położył kamień milowy pod wielką zmianę, pozwolił suchą stopą przejść nam przez kolejne reformy edukacji, różne kryzysy w tym obszarze. Przyjęłam dymisję, ale w mieście o tak długoletniej tradycji życie nie znosi próżni. Następczynią Piotra Kowalczuka zostanie Monika Chabior, która od 1 grudnia obejmie stanowisko zastępcy prezydenta, zajmując się obszarem pozostawionym przez Piotra Kowalczuka - ogłosiła Dulkiewicz.
Zapowiedziała też, że Piotr Kowalczuk prawdopodobnie nadal będzie współpracował z miastem. Nie zapadła jednak decyzja w jakiej roli, trwają w tej sprawie rozmowy.
Prezydent Gdańska przedstawiła nową zastępczynię jako osobę z długoletnim stażem pracy w obszarze społecznym.
- Została ściągnięta do miasta przez prezydenta Adamowicza, kiedy w 2007 r. był w Londynie, a Monika jako wolontariusz pomagała w obsłudze jego wizyty. Monika zajmowała się programami społecznymi w Gdańsku, jest fachowcem, socjologiem z wykształcenia. Zajmowała się zarządzaniem ludźmi, obiektami, w sercu jej pracy zawsze był człowiek i wszystko, co z nim związane - powiedziała prezydent.
Nowa wiceprezydent chce kontynuować misję poprzednika
Nowa wiceprezydent stwierdziła, że to dla niej "ogromny zaszczyt stać się częścią gdańskiej drużyny Aleksandry Dulkiewicz".
- Jestem szczęśliwa, że będę mogła się z tym zespołem poświęcić sektorowi społecznemu, któremu poświęciłam całe życie. Cieszę się, że będę mogła tutaj realizować swoją misję na rzecz dobrego współżycia w naszym kraju. Wiem, że mamy dużo wyzwań, jestem pewna, że wspólna praca pomoże kontynuować poprzednią misję. Miasto Gdańsk miastem dla wszystkich - to nasza idea i ją będziemy kontynuować. Jestem jeszcze przed spotkaniem z zespołem, więc na szczegółowy plan działań przyjdzie pora - powiedziała Monika Chabior.
Miejsca
Opinie (823) ponad 100 zablokowanych
-
2020-11-09 19:42
Opinia wyróżniona
Szkoda P. Piotra - wartościowy człowiek na odpowiednim stanowisku był (7)
Dziękujemy bo dawał Pan z siebie naprawdę wiele dla tego miasta. Zmiany, zmiany, zmiany - no cóż takie czasy. Wielka szkoda. Żegnam z żalem i dziękuję za to wszystko co Pan uczynił dla miasta, a w szczególności dla edukacji.
- 86 78
-
2024-01-04 19:52
Ciepły - jak to pedofil
Wiadomo
- 0 1
-
2020-11-10 09:07
Ta wypowiedź, to chyba jakiś żart?
Za to, co zrobił dla edukacji?
A co takiego zrobił??- 9 1
-
2020-11-10 07:09
I kto teraz będzie pod Dworem Artusa krzyczał refugees welcome? (2)
Niech idzie i nie wraca
- 10 0
-
2020-11-10 07:19
Bład (1)
Refuges to uchodzcy
A to co teraz zalewa levacka europe to
Nielegalni zbrodniczy migranci.
Poplyncie po nich stateczkiem*!
Jaki status ma ta lajba swoja droga by zrzucac w obcym panstwie obcych nie spr. Najeźcow?- 3 1
-
2020-11-10 10:59
:)
Czyli krzyczała z błędami?
- 4 1
-
2020-11-10 06:57
Zajmowal sie zdrowiem!
Najwieksze dzieki za blokady czarnych macic i podwojenie kowidu w miescie patolowskimi przemarszami !
- 8 5
-
2020-11-10 06:55
A jeszcze wiecej dawali z siebie
Gdanszczanir p.Piotrowi
- 4 2
-
2020-11-09 14:08
Opinia wyróżniona
Bardzo (16)
Pracowita, ciepła osoba. Do tego (co rzadko się spotyka) uśmiechnięta.
- 70 170
-
2020-11-26 12:10
Ciepła bo nie heretonormatywna
Tu piszesz prawdę. Nic jeszcze nie zrobiła. Sam jej uśmiech mi do niczego nie potrzebny. Ma się sprawdzić, a jej kompetencje są nikłe jak na takie stanowisko.
- 0 0
-
2020-11-10 06:59
Najusmiechnietrzym byl budyn
W usmiechu nikt go nie przebijal!
- 5 1
-
2020-11-09 18:45
(1)
Ile miał etatów ile zarobił? 400 tys?
- 14 3
-
2020-11-10 07:10
W sprzedanym sourze i kaloryferach
Woda i grzanie dla niemca
- 4 1
-
2020-11-09 18:23
Znaczy cieplak (1)
- 15 0
-
2020-11-09 18:33
to tylko taki wizerunek
zewnętrzny. Trochę ją przycisnąć i pokaże "wnętrze". Puste. Gęba tylko pełna frazesów
- 19 5
-
2020-11-09 17:38
Obecna sytuacja straszna w mieście
Socjologicznie brak powodów do radości, w czasie gdy ten czowi i lewactwo dewastuje miasto,blokuje ulice,skanduje hasła antypolskie,ubliża władzy Państwa, niszczy mienie,wprowadza chaos,utrudnia funkcjonowanie mieszjańcom,pomawia kościół... długo by wymieniać,choć warto jeśli ślepy nie zauważa to może choć usłyszy od kogoś.
- 33 15
-
2020-11-09 17:22
I nie prawda że dach przeciekał zwłaszcza że prawie nie padało...
- 31 2
-
2020-11-09 17:12
Idealne kwalifikacje na sprzedawcę (4)
lub recepcjonistkę. Olu, gratuluję, wyborcy docenią Cię przy urnie.
- 56 6
-
2020-11-10 07:06
Ja to sie Wam* dziwie
Tyle lat levactwo oszukuje i okrada was a wy wiecznie murem
- 7 2
-
2020-11-09 17:36
Chyba kpisz chłopcze. Postraszę PiSem, populizmem, brakiem doświadczenia i następne wybory wygrywam w cuglach. (2)
Chyba kpisz chłopcze. Postraszę PiSem, populizmem, brakiem doświadczenia i następne wybory wygrywam w cuglach.
P.S.
Marzy mi się wielka polityka, więc mam to gdzieś.
Ola- 28 4
-
2020-11-10 06:24
(1)
I niestety to prawda ile było narzekania na PA wygrywał bezproblemowo. Z drugiej strony przy tak rozbudowanej administracji, spoleczkach miejskich to nie dziwię się, że ma dużo wyborców- pracownicy z rodzinami odadzą głosy i robią różnice
- 6 0
-
2020-11-10 11:00
no ale jaki był wybór
Adamowicz to był sekretarz deweloperów, wiadomo, ale jakich kandydatów wystawiała opozycja? Albo jakichś klaunów, oszołomów, albo partyjne miernoty. No więc normalni ludzie na takie wybory nie szli - szli tylko orędownicy wspólnego biznesu, krewni i znajomi królika oraz ewentualne lemingi, które się dały nabrać na antyPiSowską propagandę
- 9 2
-
2020-11-09 16:27
Ciepła osoba na ciepłą posadę
Czyli wszystko się zgadza...... teoretycznie.
- 57 5
-
2020-11-09 16:25
Świetna cecha do pracy na recepcji
Ale bycie ciepłym to raczej za mało aby współkierować Dużym Miastem.
- 71 7
-
2020-11-09 15:16
Ale to nie są kwalifikacje do niczego
- 61 8
-
2020-11-09 11:48
Opinia wyróżniona
Misja, poświęcenie życia, wyzwania, idea. (6)
Cóż za górnolotne określenia na pracę urzędnika...
Popieram opinię, że w Polsce zbyt mało ludzi z wykształceniem technicznym angażuję się w politykę i samorządy.- 193 13
-
2020-11-10 06:54
Misja, stolek uklad wałki
Brawo za to ze wytrzymales, szacun
Brawo m.sycylia- 6 0
-
2020-11-10 06:52
Drużyna to może byc pierscienia :)
- 3 0
-
2020-11-09 21:06
I jeszcze ,służba' do kompletu!
Kuń by się uśmiał!
- 7 2
-
2020-11-09 19:36
Dyletanci u wladzy (1)
W samorządach rzadza sami dyletanci bez wiedzy doświadczenia niezbędnych do zarządzania strategicznego
- 10 1
-
2020-11-10 07:12
Oni mogli by zarzadzac reka
Roznoszac ulotki, a niczym innym
- 7 0
-
2020-11-09 19:06
byli tacy, ale od poczatku i systematycznie ich adamowicz wyrzucał
kadencja po kadencji, od 1999 r.
- 14 1
Wszystkie opinie
-
2020-11-09 11:04
(81)
Kobiety górą :)
- 143 485
-
2020-11-09 11:14
Skoro kwestię płci osób na wysokich stanowiskach ma przedstawiać prezydent Dulkiewicz, (19)
to tym gorzej dla sprawy kobiet.
- 94 12
-
2020-11-09 15:44
Płeć się teraz wybiera (10)
- 25 4
-
2020-11-09 15:55
Przecież to Lewak (2)
- 18 2
-
2020-11-09 15:57
Chyba lewaczka (1)
- 16 1
-
2020-11-09 16:19
jak smiesz narzucać płeć prezydentoosobie!
- 17 2
-
2020-11-09 16:07
I dobrze się stało Dulkiewicz sama się wystawiła.
Po takim ruchu to praktycznie "polityczne harakiri" i brak szansy na reelekcję
- 25 1
-
2020-11-09 16:11
Dulkiewicz wprowadza Lewaków do miasta, doprowadziła do odejścia sponsora stadionu. (3)
Dulkiewicz jest wrogiem kibiców Lechii Gdańsk ! ! ! !
- 30 4
-
2020-11-09 17:26
(2)
Ona nie doprowadziła do odejścia tylko sama zrezygnowała. Przedłużenie umowy którą negocjuje się pół roku zaproponowała parę dni przed wygaśnięciem poprzedniej.
- 10 2
-
2020-11-09 18:26
(1)
Bo myślała, że sponsorowanie stadionu to taki super interes:)zwłaszcza, ze sponsorem jest Energa a wszyscy i tak mówią PGE arena hihi
- 6 2
-
2020-11-09 19:38
I jedyną reklamą poza Lechią są mecze reprezentacji slynne ze spapranych muraw...
- 4 2
-
2020-11-09 18:27
Szach Mat, Misia nie ma ;-)
- 5 2
-
2020-11-09 22:58
Ja się wciąż zastanawiam
- 2 1
-
2020-11-09 15:54
Wróbelki ćwierkają że ma zarabiać znacznie więcej niż Kowalczuk
- 20 2
-
2020-11-09 15:58
Oliwa zawsze za PiS !!!
- 18 2
-
2020-11-09 16:02
To miasto spada na psy
Zero kadry zarządzającej, nigdy nie myślałem że to powiem że za Bojanowskim to miasto zatęskni
- 20 2
-
2020-11-09 16:03
Od tej wódki kupowanej z ochroniarzami komuś już chyba mózg wypaliło (1)
- 22 1
-
2020-11-09 18:23
Widać że ktoś tu lubi chlapnąć
- 4 1
-
2020-11-09 16:10
Kibice Lechii Gdańsk przeciwko Lewakom ! ! ! ! ! ! (1)
- 22 2
-
2020-11-09 19:20
tymczasem prawica wam odebrała
finansowanie stadionu :-)
- 2 10
-
2020-11-09 18:26
Odwołali go, teraz ciekawe czy odzyskam moje 20 zł.
Ludzie jedna mieli rację mówiąc: dobry zwyczaj nie pożyczaj
- 3 0
-
2020-11-09 11:14
zwolnili ja w innym miescie to przeniesli tutaj (11)
Ona to chyba z Pucka przywieziona
- 72 9
-
2020-11-09 11:33
tak jest wszedzie (10)
zamiast zwolnic permanentnie to zatrudnia sie na coraz wyzszych stanowiskach, potem rzadza nami tacy fachowcy od wszystkiego przekonani o swoje boskosci
- 47 5
-
2020-11-09 11:40
A pamietacie ta kaminska od edukacji co była wczesniej? Ta ktora zmieniłą Hallową. (3)
ponoc budyn ja zwolnil bo narobiła szkód. i co teraz robi? Jest zatrudniona w instytucji miasta na Kartuskiej.
"Ewa Kamińska urodziła się w 1951 roku w Poznaniu. Jest mężatką, ma czworo dzieci i dwoje wnucząt. Studiowała psychologię na uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W roku 1985 uzyskała specjalizacja II stopnia w zakresie psychologii klinicznej."- 20 6
-
2020-11-09 12:15
A mówią, że dla pokolenia 60+ nie ma pracy:) (2)
Emerytka w UM?
- 22 2
-
2020-11-09 12:54
jakis odział MOPR
- 9 1
-
2020-11-09 22:27
skarbiczka pracowala 58 lat w UM
- 3 1
-
2020-11-09 12:04
Bo jak ktoś za dużo wie to może dostać kopa tylko w górę lub w bok. (5)
Nigdy w dół bo innych posiągnie.
- 29 1
-
2020-11-09 12:12
budyn w pewnym momencie sie przeliczyl (4)
pozbywajac sie kogos niewygodnego. chyba mlody walesa go wtedy zaczal atakowac.
- 20 3
-
2020-11-09 12:31
(3)
Budyń w ogóle się przeliczył bo chciał oderwać się od PO i być samodzielnym księciem Sycylii a nie tylko namiestnikiem. I to go zgubiło.
- 30 5
-
2020-11-09 14:36
ta samodzielność to byłą wspierana przez serce europy i na jego zasadach
- 13 0
-
2020-11-09 15:51
I skończył jak na Sycylii (1)
smutna historia
- 16 0
-
2020-11-09 16:45
umierasz jak żyjesz albo jak wróblem się rodzisz gołębiem nie umierasz
- 6 2
-
2020-11-09 11:15
co za szownistyczna wypowiedz
- 33 17
-
2020-11-09 11:23
Cóż za skandaliczna wypowiedź. (1)
A może tak mężczyżni górą? Kompetencje nie mają płci, rasy i orientacji seksualnej.
- 57 9
-
2020-11-09 14:37
ale czy tu o kompetencje chodzi? czy gdziekolwiek chodzi o komptetencje?
- 15 0
-
2020-11-09 11:28
Górą to powinny być kompetencje.
Niezależnie od płci, wieku, preferencji seksualnych, wyznania czy poglądów politycznych.
- 59 1
-
2020-11-09 11:42
Tylko nie ona (1)
- 38 2
-
2020-11-09 15:46
Wiesz coś?
To powiedz, w czasie zapowiedzi bo później po ptakach
- 10 1
-
2020-11-09 11:44
Przecież ją z Pucka wywalili bo sobie tam nie dawała rady to gdzie ogarnie Gdańsk? (3)
Kolejna mega wpadka Dulkiewicz
- 69 4
-
2020-11-09 12:14
najlepsze podsumowanie (1)
ale co chcesz ona ma tu ziomka tego starego z pzpr.
- 28 4
-
2020-11-09 15:56
Tego co marszalkiem jest?
- 13 1
-
2020-11-09 14:06
Toż to koleżanka Olki z ECSu...
- 24 1
-
2020-11-09 11:52
z bloga tej panny (14)
"Najważniejszym powodem spotkania było uświadomienie sobie, jak wielka jest dysproporcja siły głosu kobiet miejskich i wiejskich (czy nawet z małych miast). Silny ruch "Dziewuch" wyszedł na ulicę dwa lata temu. Nasze postulaty zostały usłyszane, choć nie w pełni spełnione. Udało się to, że ustawa zaostrzająca warunki przerywania ciąży nie została wprowadzona. Tak czy siak policzyłyśmy, poczułyśmy swoją siłę i zaczęłyśmy chcieć więcej..."
- 28 4
-
2020-11-09 12:07
(10)
Czyli wiadomo czym Gdańsk będzie się teraz zajmował... ta cała aborcja to nie jest najważniejsza rzecz w tym kraju czy mieście, a ten zakaz wskazany przez TK dotyczy koło 1000 ciąż rocznie. Rozumiem argumenty, dramaty z tym związane i mogę je nawet podzielać co do decyzji wyboru ale robienie ogólnopolskiej zadymy jestem na nie. I niestety przemawia za tym statystyka.
- 40 8
-
2020-11-09 12:34
(7)
A ja nie rozumiem. Wystarczy zmienić konstytucję. A nie protestować bo jest się lepszym w wykładni prawa niż prawnicy (nawet opozycyjni przyznają że nie da się inaczej). Najlepsze że ta konstytucja zakazuje też usuwania ciąży z gwałtu. To funkcjonuje tylko dlatego że nikt tego nie zaskarżył. Za parę lat ktoś złoży wniosek do TK w tym zakresie i będzie kolejna afera.
- 13 8
-
2020-11-09 13:46
trybunał konstytucyjny rozstrzygnął tak, jak miał i tak jak talibska większość sędziów w nim zasiadająca chciała. (6)
ten wyrok to kpina, ponieważ nie uznaje w uzasadnieniu żadnych praw w kobiet i traktuje je de facto jako pojemniki. sędziowie przełożyli swoje konserwatywne poglądy ponad stan faktyczny i osrali konstytucję.
- 4 25
-
2020-11-09 13:47
niestety (1)
Nie masz zielonego pojęcia, o czym piszesz!
- 15 3
-
2020-11-09 14:35
nie ma
- 13 2
-
2020-11-09 14:02
Niestety problem w tym, ze nikt nie zrobił z Konstytucją tego co piszesz. Można wręcz rzec, że do tej pory robiono to udając, ze ten punkt jest w porządku. Widz jesteś jednym z tych walczących o Konstytucję, ale tylko wtedy kiedy jest Ci Ona na rękę. Wyrywając poszczególne korzystne dla siebie punkty.
- 16 0
-
2020-11-09 14:10
Rozumiem że można być za aborcją, ale nazywanie tego "prawem człowieka" czy "prawem kobiet" to zupełnie pomieszanie pojęć.
- 19 0
-
2020-11-09 17:31
Jeśli umiesz czytać to zrozumiesz że inaczej nie mógł. W prawie podstawą jest wykładnia językowa. Jak coś jest napisane to nie możesz sobie wymyślać że jest inaczej. Tak zresztą interpretował i Rzeplinski i TK z 1997 r...
- 8 0
-
2020-11-10 15:58
A potrafisz to samo napisać bez inwektyw i wulgaryzmów?
- 0 0
-
2020-11-09 13:42
jasne, zastąpmy prawa człowieka statystyką, czemu nie ;) (1)
poza tym skoro to jest tak niewiele przypadków, to w imię czego rozwalono dotychczasowy stan rzeczy? niby taka nieistotna rzecz, a krucjata katotalibów trwa od lat. nieucziwy pan jesteś.
- 2 19
-
2020-11-09 18:33
Szczerze, bo ktoś okazał się być trochę sprytniejszy. Większość obrońców konstytucji stała się teraz jej przeciwnikiem. Teraz Konstytucja nie jest im na rękę, teraz nie chcą publikacji orzeczenia TK, choć jeszcze nie dawno obnosili się z hasłami "Konstytucja" i "publikuj". Jeżeli to co mówicie jest prawdą, że to pomysł Jarosława to chapeau bas... Nie zostało nic prócz robinia zadymy bo argumentów brak.
- 6 0
-
2020-11-09 12:20
(2)
Tekst jakby żywcem wyjęty z marksistowskich broszurek agitacyjnych:)
- 26 2
-
2020-11-09 12:55
to wlasnie zauwazylem (1)
sprawdzila by sie pod leninowska rewolucja.
- 16 1
-
2020-11-09 15:50
W ogóle zatoczyło się koło propagandy
I znowu jesteśmy w miejscu podatnych na leninowską sieczkę pionierów i pionierek
- 8 0
-
2020-11-09 12:00
(5)
Niestety nie do końca tak jest. I nie chodzi tu o dyskryminacje ale o fakty i ciężko z nimi dyskutować. Kobiety nadają się na wysokie stanowiska (oczywiście świadczyć powinny kompetencje), ale kiedy robi ich się tam za dużo dochodzi do kłótni i swawol. Przykład Nowoczesna:) Kobitki idą razem a później zaczynają wojenki między sobą:) natury nie oszukasz. pozdrawiam wszystkie Kobiety
- 26 5
-
2020-11-09 15:53
Wojenki między sobą, intrygi, mobbing
To żywioł bab :). I robią to podstępnie i perfidnie, bo jak faceci walczą to z otwartą przyłbicą, oczekując, że wygra lepszy (nie dotyczy lewicy i elgiebetów)....
- 13 2
-
2020-11-09 16:55
Jedna z większych bzdur jakie można było wymyśleć (3)
Najlepszym przykładem jest Rwanda, gdzie po wojnie domowej, brakowało mężczyzn i siła rzeczy jest przewaga kobiet u władzy. Kraj rozwija się szybciej i lepiej niz inne porównywalne kraje, z władza dzierżoną przez mężczyzn.
- 3 9
-
2020-11-09 17:32
Tusk miał zrobić drugą Irlandię a nie drugą Rwandę.
- 8 1
-
2020-11-09 18:55
Też mi porównanie. Rwanda kraj gdzie kobiety nie miały żadnych praw tylko miały rodzic dzieci, bez męża nic nie mogły.Od 20lat ten sam prezydent, a i pochodzenie etniczne parlamentarzystek budzi różne skojarzenia (poczytaj). Jedyne co widzę ostatnimi laty to utarcie się poglądu, ze kobiety w polityce to jest oznak postępu. Zaczyna się tworzyć listy wyborcze oparte o tzw. parytet, a gdzie kompetencje? I nie mowie, ze kobiety ich nie mają, dla mnie może być ich więcej niż mężczyzn ale muszą iść za tym kompetencje. Ta moda parytetowa mnie po prostu bawi to jak w minionych czasach, gdzie królowało hasło: Kobiety na traktory.
- 6 0
-
2020-11-09 23:01
Gdańsk drugą Rwandą - za to się napiję.
- 1 1
-
2020-11-09 12:06
nikt nie bedzie tesknil (1)
- 16 2
-
2020-11-09 18:25
W końcu go spuścili nawet nie potrafił dostać się do rady miasta w wyborach
- 3 0
-
2020-11-09 12:11
gorą uzebienia szczegolnie imponuje (3)
Zapowiedziała też, że Piotr Kowalczuk prawdopodobnie nadal będzie współpracował z miastem. Nie zapadła jednak decyzja w jakiej roli, trwają w tej sprawie rozmowy." Z tego co mi wiadomo, zwolniona dyscyplinarnie Kaminska nadal jest zatrudniana przez miasto.
Ale podsumujmy historie tego stanowiska
Aleksandra Hall
Ewa Kamińska
Piotr Borawski
Monika Chabior.- 15 4
-
2020-11-09 15:54
Imponująca obsada
- 7 0
-
2020-11-09 15:56
Co jeden to lepszy
- 10 1
-
2020-11-09 19:46
Borawski??
- 0 0
-
2020-11-09 13:37
Mnie to nawet odpowiada:)
- 0 5
-
2020-11-09 14:32
Ale to seksistowskie
A ja głupi myślałem, że na wiceprezydenta Gdańska kryterium są kompenencje
- 20 0
-
2020-11-09 14:42
politgramota
- 8 0
-
2020-11-09 15:01
Kobiety na gorze ;-) (2)
- 4 4
-
2020-11-09 15:57
Chyba w łóżki
- 6 2
-
2020-11-09 23:03
Dla mnie może być..
- 3 0
-
2020-11-09 17:16
Seksistowski komentarz. (1)
Pomyślcie, jakby ktoś napisał "mężczyźni górą". Od razu byłoby skasowane.
- 9 1
-
2020-11-09 23:03
Judzisz :-)
- 2 0
-
2020-11-09 17:27
Na jeźdźca? (2)
lubię :)
- 1 4
-
2020-11-09 18:29
minusik na samym dole komentarzy?
dorobiłem się już psychofanów na tym portalu :D
- 0 4
-
2020-11-10 09:37
Na jeźdźca?
Niegramatycznie ale też fajnie.
- 0 0
-
2020-11-11 08:30
nie widziałaś pięknych kobiet :-)
- 1 0
-
2020-11-09 11:05
Powodzenia!!!! (10)
- 120 227
-
2020-11-09 11:24
Dulkiewicz ją zatopi (1)
- 10 9
-
2020-11-09 15:56
Chyba to psiapsi po feministycznych ideałach
Ale fakt, feministki walczą bezwzględnie
- 3 0
-
2020-11-09 11:26
Prawdziwa zmiana w UM a nie karuzela stanowisk dla swojaków jak w Rządzie :)
- 5 31
-
2020-11-09 11:29
skąd łapki w dół? (1)
przecież, ktoś życzy tylko powodzenia... Ja tez życze powodzenia premierowi chociaż go nie lubie, to nic złego.
- 3 17
-
2020-11-09 17:36
Jak wynika z wpisów celem tej pani jest niszczenie rodziny i tradycyjnej oświaty. Ja tam takim działaniom raczej nie życzę powodzenia.
- 6 0
-
2020-11-09 11:41
powodzenia!?
w czym? Kowalczuk był za miękki we wdrażaniu lewicowych postulatów w oświacie Gdańska to trzeba wziąć tęczową feministkę? porażka... nic dobrego z tego nie będzie...
- 35 2
-
2020-11-09 11:48
Gdańsk niestety spada przez Dulkiewicz do drugiej ligi miast polskich.
Smutne
- 29 2
-
2020-11-09 11:49
Tęczowa Banda
- 31 3
-
2020-11-09 13:45
Lepiej żeby
Nie zdejmowała maseczki.
- 12 0
-
2020-11-09 15:48
Niech się pochwali co w Pucku po wywijała
- 8 0
-
2020-11-09 11:05
ah te zmiany (2)
samodzielna zmiana,
samodzielny 'gol samobójczy',
samodzielne ankiety w biurach
itd....- 217 21
-
2020-11-09 11:33
dlatego tak mamy od lata bo
nikt normalny i ze zdrową psychiką nie przyjmuje pracy w UM Gdańsk
- 23 0
-
2020-11-09 14:36
Ciekawe czy jako nowa ...
wprowadzi jakis regionalnych przedmiot bysmy byli znakiem rozpoznawczym w calej poslce , bo wszystko tu jak by jakies niemieckie bylo , moze np. regionalne zapachy firmowe gdanska z szadółek jako erotyczne perfumy miasta gdansk ? tu ludzie codziennie w setkach tysiecy maja mozliwosc czuc tą piekna polska aure , won z oczyszczali szadółek pokazane jest jak od 30 lat rzadzacy maja prace strikte w kierunku obywateli by sie o nich troszczyc , perfumow szadółki chcielibysmy !
- 7 1
-
2020-11-09 11:05
Jak ocenianie dotychczasowe działania władz miasta? (28)
Jak dla mnie jest mocno przeciętnie, mimo że jestem zwolennikiem opozycji i nie trawię PiS. W moim odczuciu panuje marazm i zastój, obecnym włodarzom brakuje charyzmy jaką miał Adamowicz.
W zasadzie to samorządy powinny być z definicji odpartyjnione. Żadnych działaczy Partyjnych w Samorządzie.- 484 29
-
2020-11-09 11:11
Funny fact:Adamowicz miał taką wielką charyzmę, że nazwali go Budyń. (5)
- 68 5
-
2020-11-09 11:20
(2)
Raczej funny fake, bo na Admowicza mówiło się budyń z zupełnie innych powodów :)
- 24 12
-
2020-11-09 11:24
bo byli tacy gangsterzy budynie
kto ma wiedziec ten wie.
- 21 1
-
2020-11-09 13:23
O fuuu... przypomniałeś mi.
- 9 1
-
2020-11-09 13:11
Miał jeszcze ksywę BOBAS. (1)
- 17 1
-
2020-11-09 14:37
faszystowskie getto tez mial ksywe lub betonowe getto B.
i łysy chciwy cynik.
- 8 0
-
2020-11-09 11:33
Władzie miasta niepowinny prowadzic zadnej polityki !!Miasto powinno byc wolne od polityki .
Polityka to największe bagno która zawsze będzie dzielić ludzi ."Polityka jest wszystkim" tak właśnie mówią ci karierowicze co tylko na stołki liczą i je właśnie dzięki temu dostają w urzędach miasta!
Sam takich znam!- 30 2
-
2020-11-09 11:35
Jest elegancko
Jestem zadowolony- 1 21
-
2020-11-09 11:43
pani AD ma też swoją charyzmę... (3)
przyciąga lewaków i tęczowych jak magnes!!
- 52 5
-
2020-11-09 11:50
(2)
czego się spodziewałeś po 40 latce która o 7,20 kupułe krowę w Biedronce?
- 33 6
-
2020-11-09 17:45
(1)
Lepsze to niż twoja amarena
- 0 5
-
2020-11-09 21:28
czyli, osobiście
testowałeś, że wiesz? Znafca trunków "bylejakich" :D
- 3 0
-
2020-11-09 11:48
Marazm i zastój??
Osiedla nadal budują się na potęgę obok 20-letnich dróg, Pani prezydent wspiera odgórne lewackie inicjatywy i udziela się w tematach ogólnokrajowych . Przecież o to chodzi, jest dobrze.
- 25 6
-
2020-11-09 11:50
hkjhjkhj (1)
Adamowiz mial nie tylko charyzmę, miał też 10 mieszkań.
- 36 4
-
2020-11-09 22:30
Oj tam, oj tam czepiasz się,
W Warszwie można było kamienicę z lokatorami za parę tysiaków kupić
- 3 0
-
2020-11-09 11:52
Mocno przeciętnie powiadasz?
Bardzo to wysoka ocena jak na dokonania Dulkiewicz
- 24 0
-
2020-11-09 11:54
Ocenia bardzo słabo.
- 14 0
-
2020-11-09 12:15
(9)
Za Adamowiczem bądź co bądź szły jakieś konkrety. Nie można powiedzieć, ze nic nie zrobił w mieście i dla miasta. Można go było nie lubić, decyzji, które podejmował nie rozumieć czy się z nimi nie zgadzać, jednak dziś oceniając go już z perspektywy czasu nie można powiedzieć że był nic nie robił dobrego, pamiętając i o błędnych decyzjach. Porównując Go z Następczynią to wręcz zrobił ogromnie dużo, choć tez nie che tu przesadzać bo był prezydentem 20lat. Niestety Nasza Pani Prezydent przyjęła trochę inny model, sposób prowadzenia polityki (trochę z końcówki rządów Adamowicza) mieszania się do polityki ogólnopolskiej zapominając chyba jednak o Mieście, Adamowicz ten kontakt miał i czuł.
- 25 5
-
2020-11-09 13:07
(7)
Dorzucę do tego, co napisałeś, że na ocenę tego, co włożył do rozwoju Gdańska PA należy patrzeć nieco bardziej dalekosiężnie: owszem, mocno pro-deweloperska polityka teraz wydaje się nie do końca okay, ale dzięki temu do Gdańska ściągnęły tysiące (jak nie więcej) ludzi, którzy tu zechcieli przyjechać i podjąć pracę. Z kolei firmy, wiedząc, że jest tu "zaplecze" ludzkie chętniej inwestują w biura chociażby (a umówmy się, że praca przyszłości to nie fabryka i prace fizyczne). Tak więc ocenimy go za 2-3 dekady. IMO - pozytywnie. No i jeszcze coś - zobaczmy jak wykorzystały ostatnie 20 lecie miasta ościenne. I to tyle.
- 5 11
-
2020-11-09 14:39
(4)
Tu akurat nie do końca się zgodzę. Potencjał ludzi jest ważny i tu racja, jednak nie uważam, że ma w głównej mierze zasilać biurowce. To może się nam podobać bo aktualnie jest tego sporo ale po przekroczeniu pewnych kosztów te biura zostaną przeniesione jeszcze na wschód Ukraina, Białoruś czy Pakistan, Indie. Jak to mówią kasa misiu kasa. Takie biuro zawija się momentalnie, a otwarcie nowego gdzieś indziej to też nie problem. Z fabryką jest zupełnie inaczej poza tym produkcja daje zupełnie inne pieniądze. Tu już potrzebny jest sprzęt, proces technologiczny, wykwalifikowana kadra. To zupełnie inna bajka. Cieszy mnie, że tyle biur jest aktualnie w Gdańsku, ale martwi mnie też, ze nie powstaje tu za dużo produkcji, technologii, filii produkcyjnych. Bo długoterminowo to będzie się bardziej liczyć, niż nie oszukujmy się biurowy outsourcing.
- 12 1
-
2020-11-09 15:41
(3)
Nie da się ukryć, że sporo prawdy jest w tym, co piszesz, ale przecież Polska nie jest krajem o wiodących technologiach, bo się ich nie wspiera i w nie nie inwestuje. Co innego zdolni ludzie. (ale to akurat nie zasługa kraju)
- 4 4
-
2020-11-09 21:22
(2)
I tu pełna zgoda:) Szkoda, że się tego nie wspiera.
Miło kulturalnie porozmawiać, wymienić poglądy, punkty widzenia bo nie oszukujmy się każdy ma swój a nie dostrzega innych, które są równie warte poznania.:)
Dziękuje olo i pozdrawiam- 1 0
-
2020-11-10 07:50
(1)
Również pozdrawiam ;)
- 0 0
-
2020-11-11 00:51
Panowie olo i miki
Wlasnie przeczytalem Wasz dialog i musze powiedziec, ze jestem milo zaskoczony! Kulturalnie, merytorycznie i na poziomie. Od dluzszego czasu nie zagladam na 3miasto przez masowo tutaj sie pojawiajace prostactwo, politykierstwo, wyzwiska. Wasza wymiana pogladow przywraca mi wiare w Polakow. Oby wiecej takich jak Wy. Pzdr.
- 0 0
-
2020-11-09 14:39
a po co mi te tysiace wiecej ludzi i korkow? dla biurowcow sa miejsce w warszawie
kiedy dzialo sie to kosztem zaniedbania tego co sie mialo i odziedziczylo po poprzednikach.
- 6 3
-
2020-11-09 21:46
a ja sądzę
że gdyby Adamowicza nie było, i rządził ktoś z głową i uczciwy!!!, Gdańsk byłby o 10 lat dalej. A może i 20.
- 5 0
-
2020-11-09 21:39
Jakbym czytał
o przewadze Gierka nad Jaruzelskim. A to ten sam syf i zgnilizna.
- 4 0
-
2020-11-09 21:26
hak
faktyczie ucichło o wynajmowaniu mieszkań po 10 tys. zł za miesiąc. Czy to nie Adamwicz za tyle wynajmował???? Ta sama woda
- 5 0
-
2020-11-09 11:07
ilu ich tam 4? (6)
zastepca od spraw niepotrzebnych
- 369 39
-
2020-11-09 11:31
Pewnie koleżanka
- 51 0
-
2020-11-09 13:10
(1)
czyli nic się nie zmieni, dalej będą rządzić polityczne festyny i ogólnopolska lanserka, teraz doszła nowa kumpela - będzie tak samo niemerytorycznie ale śmieszniej
- 28 0
-
2020-11-09 17:55
Albo straszniej....
- 3 0
-
2020-11-09 13:12
I rzeczy nieważnych...
- 14 2
-
2020-11-09 14:38
a i tak pojdziesz jak wiekszosc owieczek i jak od 30 lat (1)
oddasz glos albo na po albo na pis i tak bez przerwy bez zmian najwysze podatki , zero przyszlosci po=pis pokolenie mat....ów !!!!
- 3 2
-
2020-11-09 17:11
Czyli mamy nie glosowac ?
By zostało jak jest czy co proponujesz ? Głosują matoły a A obecną sytuacja Ci ( mi również ) nie odpowiada. Co zatem proponujesz ?
- 1 0
-
2020-11-09 11:07
Liczba obserwujących na instagramie zwiększy się. (15)
Socjolożki zdecydowanie brakowało nam we władzach miasta. Cieszymy się, że naszym miastem zarządzają eksperci.
- 234 105
-
2020-11-09 11:11
"Czego chcesz od nas Panie, za Twe chojne dary"... (2)
Kolejny tytan, a w zasadzie tytanica po socjologii, będzie umilać gdańszczanom rzeczywistość:)
- 63 5
-
2020-11-09 11:44
i wprowadzać kolejne bezsensowne tematy do debaty publicznej (1)
za które my będziemy płacić... ehhh... za co my musimy tak cierpieć?
- 32 1
-
2020-11-09 11:59
Za wybory.
- 11 2
-
2020-11-09 11:14
(1)
Nie ma to jak powiazani z pisem "eksperci" zasilający zarządy spółek państwowych;)
- 9 43
-
2020-11-09 13:17
Polecam rozmowę Neumanna z Korolem
- 15 1
-
2020-11-09 11:30
Ha, doskonałe, że jak ktoś nie ma pojęcia czym się zajmuje jakaś dziedzina to twierdzi, że niczym :)
- 0 11
-
2020-11-09 11:32
Niezmiernie się cieszymy, że następna specjalystka (2)
będzie zaangażowana w festyny. Takich ludzi potrzebujemy do zarządzania miastem.
- 35 1
-
2020-11-09 13:33
I żeby nie było, że tylko PIS zatrudnia kompetentnych
- 11 1
-
2020-11-09 17:56
Festyniara bis
- 0 0
-
2020-11-09 13:08
nie ma to jak subtelna szydera...
tak trzymać...
- 8 0
-
2020-11-09 13:32
(1)
Ba, socjologia to jej z ręki jadła. Spójrzcie na portofolio na Linkedinie. Pani była inspektorką. No i te szlify w prywatnym biznesie.
- 16 0
-
2020-11-09 16:52
I ekspetem W UM oddział ECS. Zapomnoali podać od czego ekspertem,
- 5 0
-
2020-11-09 13:48
Czep się lepiej swojej baby!
Cały rząd składa się z nieudaczników i komunistów
- 1 10
-
2020-11-09 15:53
socjolożka o lewacich zapatrywaniach, zwiazana z ECS
Cóż, nie trzeba nic wiecej dodawać jakie środowisko serdecznosci się kłębi wokół prezydentki.
- 14 2
-
2020-11-09 15:59
Co za bałwany
- 4 0
-
2020-11-09 11:07
(14)
Gdyby nie istniała zależność pomorza związana z centralizacją systemu emerytalnego/ubezpieczeniowego, oraz służby zdrowia z organami centralnymi(ZUS/NFZ oraz podobne) to byłbym za natychmiastową secesją pomorza od Polski, zanim to kochane ekipy populistyczne, czy inne pro- rosyjskie konfederacje z ul. Wiejskiej wciągną nas na samo dno;)
- 57 235
-
2020-11-09 11:15
xxx
Dzięki takim "inteligentnym" jak ty, Gdańska odchodził od Polski, a potem było tylko gorzej;)
- 39 6
-
2020-11-09 11:18
a ja za dolczeniem sie od GDanska okolicznych wiosek
- 14 0
-
2020-11-09 11:23
(3)
tak... proponuj się oddzielić siła flota Gdańska już w pogotowiu Galeon Lew, Dragon, Regina i Gryf czekają na rozkazy
- 26 0
-
2020-11-09 12:48
No i oczywiście
Błyskawica i Dar Pomorza
- 6 1
-
2020-11-09 13:27
I Danuta czy jak temu co kładkę taranował...
- 9 0
-
2020-11-09 17:57
I jeszcze rydwan egzotycznej Aleksandry :D
- 5 0
-
2020-11-09 11:25
tak Galeon Lew i cała flota gdańska czeka w pogotowiu:)
- 19 0
-
2020-11-09 11:26
Gdanskie Galeony czekaja w pogotowiu haha
- 14 0
-
2020-11-09 11:27
przypomina mi to nawoływanie na oddzielenie Kataloni z tego co kojarze to tamcy cwaniacy skończyli w pierdlu.
- 22 2
-
2020-11-09 11:28
Tak... Gdanskie Galeony czekaja w pogotowiu
- 11 0
-
2020-11-09 12:21
Ludzie skąd wy czerpiecie wiedzę? poczytaj o administracji zespolonej i ogólnie o systemie w Polsce.. Piszesz tak bo widzisz same zalety i uważasz, ze jest tu fantastycznie ale kij zawsze ma dwa końce...
- 5 0
-
2020-11-09 15:02
niektórym marzy sierozbicie dzielnicowe[
nic głupszego nie można wymyslec!!!
- 14 1
-
2020-11-09 15:24
Secesja
Ty już jesteś dno dna. chcesz być kacykiem Berlina.
- 10 2
-
2020-11-09 16:31
Herr hau?
- 2 0
-
2020-11-09 11:08
(24)
Świetna, merytoryczna osoba. z ogromnym doświadczeniem.
Takie właśnie osoby powinny prowadzić sprawy publiczne, a nie krewni i znajomi posłów PiS.- 99 383
-
2020-11-09 11:14
Jakieś potwierdzenie tej tezy zdałoby się napisać, nieprawdaż?
- 56 2
-
2020-11-09 11:16
tak zwlaszcza jak sie przenosi z innej roboty (1)
znaczy taki spadachroniarz z niej. JAk to w GDańsku bywalo juz dobre dwie dekady.
- 54 1
-
2020-11-09 17:39
Chyba z innego wydziału w UM. Bo przecież ECS to w pewnej mierze przedłużenie UM, i w dużej zależności
- 8 2
-
2020-11-09 11:17
(1)
sprawdz sobie kogo to jest kuzynka i kto ja popychal w tym kierunku agenice 0
- 55 1
-
2020-11-09 12:28
Marszałka Województwa?
- 25 0
-
2020-11-09 11:30
(1)
tyle tylko że to ogromne doswiadczenie nie jest zwiazane z zarzadzaniem siecia szkol i przedszkoli jak rowniez kontolowaniem wielomilionowego budzetu edukacyjnego.
- 48 0
-
2020-11-09 14:35
Najważniejsze, że ciągnela niezlą kase z budzetu Gdanska prezesując jakiejs nieistotnej fundacji
- 24 0
-
2020-11-09 11:46
i całe swoje życie ...
Całe swoje życie poświęciła dla rozwoju Polski (?). Rozumiem, że w momencie gdy przyszła na świat, już udzielała się działalności publicznej? Osoba, która skończyła socjologię, nie powinna w ten sposób podejmować swojego zaangażowania. Od momentu wejścia w dorosłe życie, weszła w działalność polityczną z określonym środowiskiem. Tylko tyle i aż tyle. Awans nie wypracowany własnym doświadczeniem, tylko działalnością polityczną. Zresztą, jak większość urzędników w Gdańsku. Bo kim byłby Grzelak, gdyby nie tatuś?
- 48 0
-
2020-11-09 11:47
Ogromne doświadczenie? (5)
Proszę wymienić 5 kluczowych projektów prowadzonych w karierze zawodowej
- 53 0
-
2020-11-09 11:51
???
??? Ciemno, nic nie widzę. Cisza, nic nie słyszę...
- 37 0
-
2020-11-09 12:30
(3)
Pomagała organizować spotkanie Pawła Adamowicza w 2007 w Londynie
- 21 0
-
2020-11-09 13:35
(1)
A to nie było takie hop-siup
- 16 1
-
2020-11-09 18:00
Hahahaha....
- 8 0
-
2020-11-09 15:59
rozwijała
czerowny dywan?
- 15 0
-
2020-11-09 12:29
Merytoryczna pod jakim względem?
- 19 0
-
2020-11-09 12:53
Oczywiście ze tak! Tylko Nasi
Tylko Nasi muszą rządzić tzn. krewni i znajomi.
A z tym ogromnym doświadczeniem to już kużwa szczyt szczytów.
Tzw. Kupa na Mount Everest- 21 0
-
2020-11-09 12:56
Doświadczenie w jakiej dziedzinie?
Jak w tytule? Ekspertka i doświadczona w czym, poproszę?
- 27 0
-
2020-11-09 13:34
Tu też doskonała szydera, ale 153 osoby nie zczaiły
- 11 0
-
2020-11-09 16:42
Sama o sobie piszesz?
Przecież to nieprawda
- 0 0
-
2020-11-09 18:56
inni krewni? hehhe
- 5 0
-
2020-11-09 19:27
Jak nie znajomi..
Ona trenowana była w Pucku już jakiś czas. Poza tym profil na Facebooku kompletnie nieprofesjonalny, stronniczy, mocno radykalny. Będą zgrzyty, kontrowersje i wpadki. Do Oli jej daleko, ale ktoś musi ją zastąpić no nie?
- 8 0
-
2020-11-09 19:31
Pomyliłeś miasta
W Gdańsku sami krewni i znajomi posłów Platformy
- 9 1
-
2020-11-09 19:54
Szansa dla Socjolożki gdyby sie namyśliła
Niech dorobi specjalizacje psychiatrii i wspomoże zrujnowany szpital psychiatrycznyl na ul.srebrniki
- 2 0
-
2024-01-07 15:09
Cha cha! Co za wstyd i hańba
- 0 0
-
2020-11-09 11:09
(31)
Fajnie. A jakim doświadczeniem w zarządzaniu lub/i jakimi projektami może p Chabior się pochwalić? Bo jakoś wszechwiedzący internet raczej niewiele pokazuje na temat dokonań tej Pani.
- 421 20
-
2020-11-09 11:16
puck. miasteczko takie
wiec nadaje sie znakomicie jak jej szefowa obecna ;)
- 56 3
-
2020-11-09 11:18
(11)
skończona socjologia i same stanowiska: inspektorka, prezeska, ekspertka itp. czyli typowa lewaczka w natarciu :)
- 112 9
-
2020-11-09 11:24
(9)
http://monika-chabior.blogspot.com/
"Moim aktualnym wyzwaniem jest organizowanie społeczności lokalnej w Pucku. Praca w małym miasteczku, jakim jest Puck jest dla mnie fascynującym wyzwaniem. "
Może niech tam zostanie- 119 5
-
2020-11-09 11:43
dokładnie to samo pomyslalem
ale w sumie gdansk i tak juz jest zarzadzany jak przez soltysów.
- 54 1
-
2020-11-09 11:48
o rety... (4)
taka pani to skarb dla gdańskiej oświaty na te trudne czasy...
porażka!!!- 54 1
-
2020-11-09 12:00
A nie szkoda jej dla Gdańska? (3)
Taki fachowiec. Co ona tu będzie biedna robić?
- 48 1
-
2020-11-09 13:03
no wlasnie
moze do europarlamentu lub jako komisarza ludowego
- 35 1
-
2020-11-09 13:40
Będzie się męczyć, bo ona stworzona jest do małych społeczności...
- 22 1
-
2020-11-09 22:48
Wypełniać wiadomy testament.
- 9 0
-
2020-11-09 13:39
To ona będzie się w Gdańsku męczyć niemiłosiernie! (2)
Przecież jej powołaniem są małe społeczności, chyba że chodzi o spoleczność Urzędu Miejskiego w Gdańsku...
- 35 0
-
2020-11-09 17:40
(1)
Uważasz że społeczność UM jest mała? Tam pracuje więcej urzędasów niż Puck ma mieszkańców.
- 21 0
-
2020-11-09 18:01
Pracuje? To chyba zbyt wiele powiedziane...
- 15 0
-
2020-11-10 07:26
Hydrauliczka, przedszkolankini
Inżynierka, spawaczka, polityczka tramwajerkarka, klozeciareczka, pracowiczka garmazernieczka,
Polczki i Polacy lewuski- 6 0
-
2020-11-09 11:33
Jest wyraznie napisanie w artykule (3)
Pomagała organizować spotkanie Pawła Adamowicza w 2007 w Londynie
- 59 2
-
2020-11-09 11:41
(2)
teraz będzie organizowała festyny
- 51 0
-
2020-11-09 18:02
(1)
Pod okiem Pierwszej Festyniary w regionie ;)
- 18 0
-
2020-11-09 20:04
jaka ona festyniara?
jak jeden festyn wosp organizowala to prezydeta zabili.
- 12 0
-
2020-11-09 11:45
jest feministyczną psycholożką (1)
to szczyt doświadczenia jaki dzisiaj można osiągnąć według pani prezydent
- 72 2
-
2020-11-09 11:55
No to
Fachura jak się patrzy.
- 32 0
-
2020-11-09 12:34
... (6)
przygotowywała euro.2012 tylko nikt z faktycznie przygotowujących nie zna panienki... tak napisała na blogspocie
- 49 0
-
2020-11-09 13:13
(3)
Z tego, co pamiętam to za euro 2012 w Gdańsku odpowiedzialny był jakiś człowiek, który wcześniej pracował w Lotosie.
- 12 0
-
2020-11-09 14:08
To był Marcin Herra, ale on odpowiadał za organizację w całej Polsce. (2)
- 11 0
-
2020-11-09 14:42
człowiek legenda, z legendarnego rodu. żywy dowód na to, że co byś nie spiep szył to i tak awansujesz
jak należysz gdzie trzeba :)
- 14 0
-
2020-11-09 14:44
Ale chyba później. Głowy jednak nie dam.
- 3 0
-
2020-11-09 16:19
(1)
"Panienki", dziadersie?
- 2 10
-
2020-11-09 22:51
Teraz lemingi będziecie rzucać tymi "dziadersami" na forach?
- 5 0
-
2020-11-09 13:37
(1)
Na pewno większym niż Minister obrony Misiewicz
- 0 19
-
2020-11-09 16:54
Nie było jeł-opie nawet takiego wiceministra
był śmieszny koleś z widoczną nadwagą wypromowany przez
TVN dla takich ćwierć mózgów jak ty, żebyś miał kogo nienawidzić.
Czytałeś 1984 Orwella? Pewnie nie analfabeto, bo byś się nie dał aż tak łatwo
d**ila z siebie robić...- 20 0
-
2020-11-09 22:46
Sympatyzuje z marszami macic, czy to nie wystarczy?
- 6 1
-
2020-11-10 06:29
Feministka
- 2 0
-
2020-11-10 07:22
POznala w szkolce wiele niewygodnych
faktow o kolezankach i koleżach z drużyny
... to na POczatek wystarczy
No i jest swietnie zapowiadajaca sie corka wiecie kogo.- 3 0
-
2020-11-09 11:14
Ona to chyba z Pucka przywieziona (12)
- 246 13
-
2020-11-09 11:48
(1)
"Moim aktualnym wyzwaniem jest organizowanie społeczności lokalnej w Pucku. Praca w małym miasteczku, jakim jest Puck jest dla mnie fascynującym wyzwaniem".
No to teraz pani będzie nam organizować społeczność lokalną w Gdańsku- 32 0
-
2020-11-09 12:10
taki drugi struk z pzpr
- 34 2
-
2020-11-09 12:34
Jooo,z Pecka! (2)
- 18 0
-
2020-11-09 13:42
Do Pucka przywiózł ją razem z mamą tata sekretarz gminny pzpr. (1)
- 30 1
-
2020-11-09 16:00
Czerwona jak nic
- 14 1
-
2020-11-09 12:49
(3)
A co masz do Pucka? tzw. prezydent Polski zostal z Krakowa przywieziony
- 3 19
-
2020-11-09 13:10
to ze takimi dzialaczami gdansk obdarza.
- 13 0
-
2020-11-09 16:00
Tam śledziem śmierdzi
- 10 3
-
2020-11-09 17:45
A skąd miał być prezydent Polski jak nie z jednego z większych miast, stolicy Małopolski, dawnej stolicy Polski?
- 7 1
-
2020-11-09 15:59
Wywalona bo tam nieźle nawywijała (1)
- 17 1
-
2020-11-09 17:46
A napiszcie co ;-)
- 7 1
-
2020-11-09 16:22
To znaczy z Polski!!!
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.