- 1 Miejskie pływalnie nie dla każdego? "Z dzieckiem bez szans" (77 opinii)
- 2 Atrakcje na rodzinny weekend w Trójmieście (2 opinie)
- 3 Brak znieczulenia, odsyłanie pacjentek. Jakie są problemy porodówek? (109 opinii)
- 4 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 5 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
"Taksówkarz odjechał z moim dzieckiem"
Często opisujemy historie, w których klienci zapominają zabrać z taksówek swoje przedmioty. Nie zdarzyło się jak dotąd, by trafiła nam się historia z pozostawionym w taksówce dzieckiem. A to właśnie przydarzyło się pani Zuzannie. Nie z powodu jej zapominalstwa, lecz niezrozumiałego zachowania taksówkarza.
Oto opowieść naszej czytelniczki:
Kilka dni temu zamówiłam w Gdańsku przejazd taksówką przez aplikację. Dostałam powiadomienie, że kierowca jest na miejscu. Podróżowałam wtedy z dziećmi: 5-miesięcznym i 1,5-rocznym. Kiedy wyszłam z dziećmi z bloku, taksówki nie było. Zadzwoniłam do kierowcy - powiedział, że był tam przed chwilą, ale nikogo nie widział, więc odjechał dalej, zamiast chwilkę zaczekać.
Pasażer z bagażami i dziećmi? Od razu problem
Pan taksówkarz zawrócił pod wskazany w zamówieniu adres. Wysiadł i widząc mnie z dziećmi oraz rzeczami, otworzył bagażnik i rzucił: "to wszystko do wzięcia?!" Odparłam, że tak. Był to wózek dziecięcy oraz dwie podręczne torby z rzeczami i mały plecaczek córeczki. Sama spakowałam wszystkie rzeczy do bagażnika, choć zgodnie z Zarządzeniem ministra komunikacji z dnia 13 marca 1987 r. paragraf 25, pkt. 3. "Kierowca ma obowiązek pomóc pasażerowi w prawidłowym załadunki i rozładunku bagażu podręcznego".
Kierowca nie udzielił mi żadnej pomocy. Posadziłam dzieci i wsiadłam. Kierowca nie zaczekał nawet, aż usiądziemy i przypnę pasami fotelik. Po prostu ruszył, pomimo iż mówiłam głośno, że muszę jeszcze przypiąć fotelik. Przez całą podróż kierowca był ewidentnie poirytowany, prawdopodobnie obecnością dzieci. Źle pojechał, ominął uliczkę, w którą powinien skręcić. Zwróciłam mu uwagę, że powinien skręcić, na co on oburzony krzyczał na mnie, że to ja powinnam pilnować trasy i mogę mieć pretensje tylko do siebie.
Korporacje TAXI w Trójmieście z najwyższymi ocenami
Rezygnacja z usługi? Odjazd z dzieckiem
Powiedziałam, że ma się zatrzymać "gdzieś w tutaj". Zapytał "tutaj może być?" - byliśmy na środku ulicy. Odparłam, że ma się zatrzymać gdzieś, gdzie będę mogła bezpiecznie wysiąść z dziećmi i zabrać rzeczy. Po chwili zjechał na chodnik obok. Po zatrzymaniu kierowca komentował, że mogę mieć pretensje do siebie, że to ja mam pilnować trasy itd. Był bardzo niemiły. Gdy wysiadałam, zwrócił mi uwagę, że trzasnęłam drzwiami - nie zrobiłam tego, zamknęłam je normalnie. Komentował, że "to nie jest mój samochód, żebym sobie trzaskała drzwiami". Otworzył bagażnik i kazał "zabierać te torby". Nie pomógł, nawet nie kiwnął palcem. W międzyczasie rzucił "proszę pani, ja nie mam czasu, ja jestem w pracy! Nie będę tu stał!".
Gdy wyjęłam z bagażnika rzeczy, czym prędzej wsiadł do auta i odjechał - z dzieckiem w środku!
Pogoń za taksówką z dzieckiem w środku
Musiałam zostawić córeczkę samą na chodniku i pobiec za nim. Biegłam za samochodem chwilę, kierowca nie reagował na moje wołanie ani machanie. Udało mi się uderzyć auto i wtedy wściekły się zatrzymał. Wyjęłam dziecko z auta i wtedy - celowo - trzasnęłam drzwiami z wściekłości.
Jakaś pani przechodząca z dzieckiem przypilnowała mojej przestraszonej córeczki, którą musiałam zostawić samą, żeby pobiec za taksówką.
Po wszystkim płakałam na chodniku, trzymając blisko oboje dzieci. Ze wściekłości i strachu, co mogło się wydarzyć.
Przyszedł po nas znajomy, który pomógł mi zabrać rzeczy i dzieci. Uprzedziłam kierowcę, że poniesie konsekwencje swojego zachowania. Nie znałam jego intencji - nie wiem, czy chciał mnie nastraszyć, odjeżdżając z dzieckiem, czy była to próba porwania. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Może poza tym, że mogłam zrezygnować z kursu, kiedy tylko ten zadufany pan otworzył mi bagażnik. Być może w pewnym momencie poniosły mnie emocje, ale w każdej sytuacji dbałam przede wszystkim o dobro i bezpieczeństwo moich dzieci. Z tego, co zauważyłam, kierowca miał w środku kamerę. Każde z moich słów można zweryfikować.
Filmy z taksówkami
Apel o empatię i weryfikację kierowców
Takie zachowanie nie powinno spotkać ani mnie, ani nikogo korzystającego z tych usług. Uważam, że sytuacja była kuriozalna i zamierzam doprowadzić do wyciągnięcia konsekwencji wobec kierowcy.
Firma została poinformowana, wymieniłam kilka wiadomości z panią z działu obsługi klienta. Kierowca dostał upomnienie.
Uważam, że to zdecydowanie za mało i proszę w tym miejscu kierowców o więcej empatii wobec klientów, którzy nie zawsze są bogatymi singlami lub singielkami, a firmy taksówkarskie o większy nadzór nad kierowcami.
Ulice Trójmiasta. Co o nich wiesz?
Rozpocznij quizCo Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (548) ponad 50 zablokowanych
-
2022-05-24 22:42
Opinia wyróżniona
dzielna mamo dałaś radę i nie miej sobie nic do zarzucenia (23)
współczuję trafienia na niestabilnego emocjonalnie gościa
- 497 94
-
2022-05-25 15:22
Jestem Madka mam kaszojada i wszystko mi się należy. Wynajmij następnym razem karocę Księżniczko......
- 3 5
-
2022-05-25 13:46
Przestań pchać te madki na konia później myślą ze są pępkami świata
- 0 2
-
2022-05-25 12:59
Ty za to bardzo musisz byc stabilna :) Kazdy kit tak ochoczo polykasz? Czy jestes czescia tej prowokacji?
- 1 1
-
2022-05-25 10:55
Miejsce, gdzie miała wysiąść, a mieli tam skręcić, było w jej relacji - tu cytuję - "uliczką" (1)
Zaraz jednak, gdy miała wysiadać, samochód stanął na środku (ponoć) "ulicy" ? O co chodzi ??
- 2 7
-
2022-05-26 08:29
I znajomy po nich wysiadł :))))
- 0 0
-
2022-05-25 09:05
Następny pasożyt który żyje z 500+ (1)
Trzecie kiedy?, MADKA z ciebie na 6, a kierowca zwykły cwaniak który się zdenerwował na kurs 2 km
- 14 40
-
2022-05-25 11:23
komentarz bezdzietnego, ale zazdrosny :)
- 7 4
-
2022-05-25 08:47
(2)
Zdajesz sobie sprawę ilu jest niestabilnych emocjonalne klientów, którzy mają pretensje że nie wjeżdżasz "pod prąd"bo to krótsza droga.Zamawiają taxi,jedziesz np 5-6 km po klienta a on każe się wieść kilometr,rzuca ci na rękę drobne,wysiada,liczysz a tam brakuje dwa złote, pięć złotych.Zastanów się zanim kogoś oceniasz.Ludzie są różni.
- 12 5
-
2022-05-25 11:47
(1)
Zważywszy na opłatę początkową ("za trzaśnięcie") i obowiązującą stawkę za kilometry nawet 1000 przejechanych metrów nie powinno generować strat. Oczywiście najlepiej gdyby każdy zamawiał kurs do Żyrardowa, ale jeśli klient uczciwie zapłacił zgodnie ze wskazaniem taksometru nie ma co się zżymać. Jeśli oszukał to w czasach gdy większość zleceń jest telefoniczna chyba można te dane wykorzystać.
- 4 1
-
2022-05-25 13:23
Jak Ci się nie opłaca podjechać po klienta to masz źle cennik skalkulowany
Każdy w swoim fachu ma takie przypadki. Klient stwarza więcej problemów niż płaci. czasem tak jest. Jednych sie lubi i można oko przymknąć na różne rzeczy innych sie nie lubi i nawet jak więcej płacą to człowiek się modli żeby nie wrócili. Odnośnie tej biednej chudzinki z artykułu. To tylko jej wersja. Może się daleko od prawdy nie oddala, ale to tylko gdybanie.
- 0 2
-
2022-05-25 07:47
Po jakiemu mówił? (1)
- 2 3
-
2022-05-25 08:39
On niepojemaju
- 2 2
-
2022-05-24 22:58
Nie przepadam za taksówkarzami (10)
Ale pragnę zauważyć że znamy relację wyłącznie jednej ze stron
- 59 17
-
2022-05-25 18:35
hahaha, dwustronny sie znalaz
- 0 1
-
2022-05-24 23:11
To nie był żaden taksówkarz. (8)
Tylko Typ z aplikacji, każdy może wozić ludzi nawet świr. Prawdziwi mają chociażby psychotesty i zaświadczenia lekarskie które muszą co trzy lata robić.
- 60 16
-
2022-05-25 08:36
Tak, a licencję sobie zrobił tylko po to, żeby psuć opinię taksówkarzom :D
Ciężko jest trafic ubera bez taksówkarskiej licencji.
- 7 2
-
2022-05-25 06:23
(6)
Dziecko to skarb. To nie wina kierowcy ze mama nie pamiętała o własnym dziecku. Czyli jej dziecko skarbem nie jest skoro go nie pilnuje.
- 17 86
-
2022-05-25 10:33
"nie pilnuje"?
może nie masz dziecka, ale to raczej normalne że wyciąga się najpier rzeczy ( w tym wózek do którego włożysz dziecko) a potem dziecko z samochodu ( a nie na odwrót) .
Kierowca nawet nie umiał policzyć do 3 , aby sprawdzić czy wszyscy wysiedli ........czego się spodziewać skoro "był nabzdyczony" i w pracy. Ignorant ,który nawet nie wiedział że mama miała 2 dzieci .....ale to go nie usparwiedliwia.- 23 2
-
2022-05-25 08:55
co za i**otyczny komentarz, wiadomo, że najpierw kobieta musiała wyjąć wózek, żeby włożyć do niego 5 miesięczne dziecko ... miała je położyć na chodniku a potem wyjąć wózek z bagażnika?
- 40 1
-
2022-05-25 08:12
pora nauczyć się czytać ze zrozumnieniem !
- 10 0
-
2022-05-25 07:48
(2)
Z tym porwaniem to przesadzila. Mysle ze po prostu nie zauwazyl ze Ono tam jest
- 26 17
-
2022-05-25 10:22
No to won z branży
- 4 3
-
2022-05-25 08:06
na 90% naćpany i tyle
powinien siedzieć a nie wozić ludzi
- 18 23
-
2022-05-24 20:35
Opinia wyróżniona
zostawmy to, nie drążmy. Takie sytuacje się zdarzają (13)
- 71 438
-
2022-05-25 12:44
Boniek o czym ty k..... piszesz
- 0 0
-
2022-05-25 11:34
NIE. Takie sytuację nie mają prawa się zdarzać !!! Trzeba reagować i wyciągać konsekwencję.
- 7 0
-
2022-05-25 06:47
Gdzie my żyjemy (1)
Żeby do pomocy z wyjęciem bagażu tworzyć rozporządzenia..
- 27 8
-
2022-05-25 11:25
w lepiej rozwiniętych krajach to jest sprecyzowane prawnie
jak się nie podoba, to mozna do rosji się przenieść
- 3 1
-
2022-05-25 06:44
Przecież ten facet jest przestępcą (5)
I jakimś zwyrolem. Jasne mogą mnie ponieść emocje, moge zrobić coś głupiego ale on próbował uprowadzić dziecko = wbrew woli opiekuna się z nim oddalił. Jeżeli sie wykorzystuje bezbronne dziecko zeby utrzeć nos dorosłej osobie to naprawdę ten facet jest niebezpieczny dla społeczeństwa i powinien ponieść konsekwencje
- 52 12
-
2022-05-25 17:56
Proponuje zglosic do prokuratury, jako probe (1)
Porwania dziecka, już mu ładnie przetrzepią d. Zakładam, że takie zachowanie to nie polski obywatel?
- 2 3
-
2022-05-25 21:41
naprawdę szkoda, że nie ma jakiegoś nagrania z kamery CCTV
Jak to było z jej "chwila", chwilka" itp. Można by sprawdzić, czy mówi prawdę.
- 0 0
-
2022-05-25 10:43
Nie zastanawia cię, że ta osoba skrzętnie zataja, na jakąż to odległość on jakoby "się oddalił" ? (2)
No ale do zastanawiania się to trzeba mieć inteligencję i zdolność myślenia, analizowania.
- 4 15
-
2022-05-25 14:40
(1)
znając życie niedaleko skoro pani zdołała go dogonić, najprawdopodobniej był już wku*wiony i odjechał i zapomniał/nie zauważył że jeszcze dzieciak siedzi w aucie.
- 2 3
-
2022-05-25 21:39
Ta kobieta to była sprinterka, jak raz w dodatku mającą założone adidasy, a nie pantofle?
Wtedy bym może jeszcze uwierzył.
- 1 1
-
2022-05-24 22:47
Nie popieram ale rozumiem (2)
- 12 4
-
2022-05-25 16:43
Kierowcą tym był... (1)
Korwin (twu!) Mikke vel putinochwalca
- 0 1
-
2022-05-25 18:08
Kuce i tak będą wierne
- 1 0
-
2022-05-24 21:27
Opinia wyróżniona
Tak się dzieje (48)
Tak się dzieje jak korzysta się z gów. pseudo taksówki zamówionej przez aplikację. Ja od trzech lat, prawie codziennie wracam do domu taksówką. jeżdżę taksówkami tylko jednej korporacji. Nigdy nie zdarzyło się coś niepokojącego. Kierowcy są mili, uprzejmi, pomocni. Przede wszystkim są to kierowcy z licencją taksówkarza, mają ubezpieczenie dla
Tak się dzieje jak korzysta się z gów. pseudo taksówki zamówionej przez aplikację. Ja od trzech lat, prawie codziennie wracam do domu taksówką. jeżdżę taksówkami tylko jednej korporacji. Nigdy nie zdarzyło się coś niepokojącego. Kierowcy są mili, uprzejmi, pomocni. Przede wszystkim są to kierowcy z licencją taksówkarza, mają ubezpieczenie dla pasażera i w razie wypadku dostanę odszkodowanie. Niestety w Polsce ludzie nie są zbyt rozgarnięcie i dla zaoszczędzenia 5 gr gotowi są pocałować kozę w odbyt, dlatego też aplikacyjne pseudo taksówki z pseudo taksówkarzami cieszą się taką popularnością. Oby takich jak ta opisana sytuacja zdarzało się jak najwięcej, więcej wypadków z udziałem tych kierowców, może w końcu ludzie zaczną myśleć logicznie i to gów,, zwane taksówka zniknie z rynku. To nie są firmy taksówkarskie a firmy świadczące usługę przewozu osób, a to wiele zmienia w przypadku konieczności wypłaty odszkodowania.
- 314 276
-
2022-05-28 21:08
Więcej chamstwa
Więcej chamstwa napotkałam jeżdżąc np City Divers czy AS niż teraz jeżdżąc na apke z FreeNOW. Od czasu korzystania z apki wiem jaka trasa jadę i za co place a nie Pan taksówkarz sobie kilometry robił jeżdżąc do około jak by na frajera natrafił. Ale tu to tylko policja i za porwanie dziecka
- 0 0
-
2022-05-26 07:31
Taa
Czytała Krystyna Czubówna tfu R Stachowiak
- 1 0
-
2022-05-25 21:20
Też jeździłam kiedyś taksówkami, z kilku różnych korporacji, do czasu aż notorycznie zaczęły się problemy z dostępnością kierowców (proponowano mi oczekiwanie po 30-40 min na kurs), z dodzwonieniem się na dyspozytornię (nie odbieranie, albo wręcz odrzucanie połączeń). Trudno, podziękowałam za takie coś.
- 1 0
-
2022-05-25 18:20
Ty jesteś taksiarzem a nie klientem
- 1 0
-
2022-05-25 12:19
goń się złotówo
- 1 1
-
2022-05-25 12:12
Dokladnie !!!
- 0 1
-
2022-05-25 12:00
Uwaga, uwaga! Ja tez mam ubezpieczenie dla pasazera, a nie jestem ani wasem - zlotowa, ani uberowcem zza Uralu.
- 0 1
-
2022-05-25 11:36
A mnie największe chamstwo spotkało w "tradycyjnej" korporacji taksówkarskiej. Taksówki z aplikacji poza jednym wyjątkiem, używam i polecam.
- 2 1
-
2022-05-25 11:33
Spadaj złotówo na lotnicho
Tam się nachapiesz
- 3 4
-
2022-05-25 11:28
W razie wypadku dostanie Pan z OC każdego ,,taksówkarza", jeżeli to on byłby sprawcą, nie musi mieć NNW (2)
Każdy pojazd ma OC
- 1 2
-
2022-05-25 16:35
Nie do końca. Taksówkarz musi mieć wpisane w OC ( zarobkowy przewóz osób). Jeśli będzie wypadek z winy taksówkarza to jak ubezpieczyciel zauważy że nie ma tego wpisanego, to trzeba będzie sie sądzić z kierowcą o odszkodowanie. Widaomo jak działają firmy ubezpieczeniowe, jak będzie okazja do niewypłacania. To nie wypłacą.
- 1 0
-
2022-05-25 13:22
Jesli chodzi o taksiarza to nie tylko w przypadku winy (sprawstwa).
Zadziala tez na przyklad wowczas, gdy po ostrym hamowaniu, spowodowanym wytoczeniem sie na droge pijanego typa, pasazer bedzie mial rozbity nos czy polamane okulary. Albo zafajdane gacie. To samo w miejskim autobusie, zadziala OC autobusu, nawet gdy winien jest ktos inny, ale na przyklad nie mozna go nameirzyc.
- 2 0
-
2022-05-25 10:48
Licencja
Utarlo sie,ze istnieje licencjonowany taksowkarz.Nie ma czegos takiego.Licencje otrzymuje sie na samochod,a taksowkarz musi miec psychotesty,badanie wzroku itp.
- 2 2
-
2022-05-25 10:20
na mnie ostatnio taksówka z korporacji zamówiona przez pracodawcę czekała dzień wcześniej niż powinna. I to samo w drodze powrotnej, jestem w środku konferencji za granicą a kierowca dzwoni, że czeka na lotnisku. Także nie ma reguły czy korpo czy apka, są rożni ludzie.
- 3 0
-
2022-05-25 09:54
To ze zamówienie jest przez aplikacje nie znaczy ze to nie była zwykła korporacja taksówkarska.
- 4 0
-
2022-05-25 09:11
heh (2)
Twój wpis jest ok, bo też wolę licencjonowanych taksówkarzy, ale "w razie wypadku dostanę odszkodowanie" mnie rozwaliło :) Naprawdę w razie wypadku to jest najważniejsze? Do trumny też wsadzą ci tę kasę?
- 2 5
-
2022-05-25 13:23
Tak, to jest najwazniejsze. Bo czesciej niz w trumnie skonczysz na wozku albo o kuli do konca swoich dni.
- 2 0
-
2022-05-25 11:02
ha, ha, ha
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Wcale nie musisz zginąć, możeś ponieść uszczerbek na zdrowiu. Różnie się może zdarzyć, możesz stracić kilka zębów, mieć połamane kończyny, i to jest podstawa do uzyskania odszkodowania. Nie musisz od razu ginąć.
- 4 1
-
2022-05-25 09:10
(1)
Jak zlotowy przestana smierdziec i palic w autach i jezdzic naokolo to moze wroce do korporacji.
- 9 4
-
2022-05-25 11:05
jak się dajesz wyru...
Jak się dajesz wyr... do Twoja strata. Wystarczy poprosić kierowcę o paragon. Na paragonie znajdziesz wszystkie potrzebne informację. Ja masz zastrzeżenia możesz zgłosić do odpowiedniego wydziału w UM. Jeżeli taksówkarz nie włączy taksometru to masz prawo nie zapłacić za kurs. Jak się będzie rzucał wzywasz Policję,
- 5 2
-
2022-05-25 09:06
(5)
Ja od paru lat jeżdżę tylko uberem lub boltem. Kierowca jeżdzi szybciej, jest taniej, a nie mam żadnych dodatkowych benefitów z uwagi na podróż drogą taksą.
- 4 4
-
2022-05-25 11:07
skąd wiesz że jest tanie
skąd wiesz że jest taniej skoro nie jeździsz taksówką tylko pseudo taksówką. Żyjesz legendą że jest drogo.
- 3 1
-
2022-05-25 09:36
W Warszawie, jak media podają, dziesiątki młodych klientek takowych firm budzi się nad ranem (3)
Mowa o klientkach, co nocami balują i mówią sobie: zamówię tańszą taksówkę, to będę miała więcej na alk0hol. No i się budzą, nocą czy nad ranem, na pustej odludnej ulicy czując, że w tej taxi są 0bmacywane... i nie tylko to. Kilkadziesiąt procent sprawców to Gr\/zini - jak podano w necie. A ile takich kobiet, dziewczyn zajścia nie zgłosiło?
- 7 6
-
2022-05-25 10:25
Mhm i żadna z tych latawiec, upijających się regularnie do nieprzytomności, nie może się mylić. (2)
- 5 4
-
2022-05-25 11:22
No niestety, kilka z nich przyznało się do zaśnięcia w tej "taryfie" - czyli będąc "pod wpływem" (1)
Tylko że co do tego, że budziły się, gdy samochód stał na jakiejś bocznej i niezbyt oświetlonej uliczce, gdzie kursu nie zamawiały, a kierowca znajdował się przy niej, a nie na swoim miejscu, to się raczej nie myliły...
- 4 2
-
2022-05-25 11:58
Chyba ze sie mylily. Albo sobie zmyslily. Naprawde sa powazniejsze sprawy niz fantazje jakichs cichodajek.
- 2 3
-
2022-05-25 07:50
Ale korporacje obecnie też korzystają z aplikacji
- 11 0
-
2022-05-25 07:02
(4)
Dokładnie, prawda pewnie leży po środku. Ta historia to naciągana kłótnia roszczeniowej baby vs typowego nawciaganego pseudo kierowcy z aplikacji, który pewnie nawet nie wie po jakim mieście jezdzi= mieszanka wybuchowa. A ta historia o porwaniu, to już nieźle baba popłynęła. Rozumiem jeszcze dać mu naganę, ale oskarżać taksówkarza o to że baba zapomniała wyjąć z auta dziecko? XD
- 17 32
-
2022-05-25 08:08
Idź ty filozofie filozofować gdzie indziej (3)
sytuacja jest prosta, koleś się nie obroni bez względu na to, jak roszczeniowa była ta baba.
- 18 11
-
2022-05-25 13:24
Gdybys Ty decydowal, to nie obronilby sie, nawet gdyby ta baba lgala jak pies.
- 0 1
-
2022-05-25 09:08
(1)
Ale wiesz, że jeżeli kierowca SERIO pojechał nawet 5 m z cudzym dzieckiem, nawet dla żartu, albo nawet bo ona zapomniała - to powinien ponieść srogie konsekwencje?
Dla ciebie parę sekund. Dla kobiety być może trauma do końca życia. Nie, nie żartuję sobie, przez parę sekund koleś który był niegzrzecznym chamem odjeżdżał z jej dzieckiem, to jakaś kpina.- 26 6
-
2022-05-25 14:51
trauma do końca życia? no naprawdę...i co niby miał ten niedoszły porywacz z nim zrobić? zaadoptowac i pobierac na niego 500+ czy co? weźcie na wstrzymanie, jak jest się samemu z dwójką tak małych dzieci to co i rusz gdzieś któreś może zniknąć z oczu. Gorzej jak się zgubi w zatłoczonym CH albo nie wysiądzie na czas z tramwaju.
- 1 10
-
2022-05-25 06:03
Ja od kilku lat jeżdżę Uberem
i nigdy nie miałem żadnej dziwnej/nieprzyjemnej sytuacji.
Na id^^tę można trafić wszędzie.- 28 8
-
2022-05-25 00:21
(2)
Jeździ się Taxi z aplikacji, bo jest taniej i tyle..ale to nie upoważnia żadnego kierowcy do bycia chamem, nie każdego stać na płacenie podwójnej stawki
- 29 5
-
2022-05-25 16:32
(1)
10 lat temu jeździłem w as taxi i była to pierwsza korporacja która miała stawke za 1km 1.80 zł (stawka została zmieniona rok temu). Korporacja sie rozrosła dzieki niskim cenom i była chwalona za młodych kierowców.
Mija 10 lat i nagle każdy mówi że drogo, że kasują podwójnie i ogólnie to najlepiej UBERem. To 10 lat temu było tanio, a teraz jest drogo ? Przypomnijcie sobie ile sie zarabiało 10 lat temu.- 1 1
-
2022-05-25 21:23
Nie wiem czy drogo czy tanio, bo dodzwonić się ciężko i wiecznie brak wolnych kierowców, więc nie jeżdżę.
- 2 0
-
2022-05-24 23:32
Ja także kupuje tylko kiełbasę z hali od wybranego sprzedawcy
Ale każdy ma możliwość wyboru.
- 8 2
-
2022-05-24 23:13
Przewóz osób już nie istnieje.... (2)
To nieprawda od 2020r. prawo się zmieniło i samochody osobowe nie mogą dokonywać przewozu osób, tylko muszą być taksówkami, jeśli tak nie jest trzeba to zgłosić do inspekcji transportu drogowego....
To że takie prawo istnieje nie oznacza, że ludzie go nie łamią.....
Ten kierowca to jakiś pedofil może????- 13 8
-
2022-05-25 05:07
Tak taki jak ty (1)
- 4 8
-
2022-05-25 07:31
Typowa złotówa
- 7 4
-
2022-05-24 23:08
Ale masz świadomość (1)
Że korporacje też już świadczą usługi przez aplikacje? Ja akurat w życiu z chamstwem, buractwem, opryskliwością, naciąganiem i postawą króla życia spotlalem sie wyłącznie w tych "zaufanych korporacjach", pełnych byłych mundurowych co za pięć dych silnika nie odpalają. A tak sie składa ze w aplikacjach gow... jak piszesz, kierowcy są o wiele
Że korporacje też już świadczą usługi przez aplikacje? Ja akurat w życiu z chamstwem, buractwem, opryskliwością, naciąganiem i postawą króla życia spotlalem sie wyłącznie w tych "zaufanych korporacjach", pełnych byłych mundurowych co za pięć dych silnika nie odpalają. A tak sie składa ze w aplikacjach gow... jak piszesz, kierowcy są o wiele łatwiejsi do namierzenia (tak samo pasażerowie, i to też zaleta), niż w gruzach spod dworca z lewymi numerami bocznymi (nawet był w zeszłym roku artykuł tu na portalu o takim mężu pewnej żony co na nie swojej licencji jeździł a jak sie artykuł pojawił to żona kod działalności w ewidencji na cito zmieniała). To z jakiej firmy korzystam to moja sprawa, a was starych taksówkarzy nie boli brak ubezpieczeń czy inne licencje tylko to że skończyło sie wożenie "frajerów" z Sopotu do Oliwy za 200 zł
- 79 15
-
2022-05-25 08:45
zgadam się w 100%, zarówno w Polsce jak i zagranicą tylko taxi przez aplikację,
- 4 7
-
2022-05-24 22:57
Tak się dzieje, gdy się korzysta z taksówek w ogóle (2)
- 40 8
-
2022-05-25 05:06
Wal z buta (1)
- 5 13
-
2022-05-25 07:28
Napisz to na swojej złotówie to będziemy wiedzieć z kim nie jechać. Czy nie dałeś radę znaleść normalną prace? Uważasz że to jest w porządku być zawodowym kierowca i zachowywać się byle jak na ulicach bo nic ci się niechce? jak nie potrafisz uczciwie wykonać swoją prace to polecam nową karierę " a frytki do tego będą " ale w tedy musiał byś coś robić ale zawsze możesz zostać ochroniażem w diskoncie
- 18 3
-
2022-05-24 22:42
Popularność alternatywnych firm przewozowych wzięła się stąd, że (2)
taksówkarze oszukiwali na kwotach za przejazdy oraz miewali inne wyskoki, świadczące o zaburzeniach. Rękoczyny, wyrzucanie pasażerów też się zdarzały.
- 123 19
-
2022-05-25 05:06
I dobrze jak bydło nie szanuje aut taxi
- 7 38
-
2022-05-24 22:54
dlatego należy jeździć taksówkami korporacyjnymi. Na małych kogutach do dziś zdarza się wiele niemiłych sytuacji .
- 38 43
Wszystkie opinie
-
2022-05-24 20:33
No i w czym problem? (6)
Bo nie rozumiem
- 54 132
-
2022-05-25 15:34
(1)
kolejna matka polka, ktora mysli, ze kazdy, na kazdym rogu, 24h na dobe czyha tylko na okazje zeby porwac jej bachora :) jakby komukolwiek byl potrzebny do szczescia jej ryczacy bachor.
- 3 4
-
2022-06-05 21:38
Brak kultury .
Jak można napisać taki chamski post???
- 0 0
-
2022-06-05 21:36
Wystarczy zrozumieć .
Ja też nie rozumię,dlaczego Pan nie zrozumiał???
- 0 0
-
2022-05-24 20:56
Nie rozumie
No w tym że nie rozumiesz. Za ciężko temat dla Ciebie może
- 17 6
-
2022-05-24 20:36
jakby się nie zatrzymał ? (1)
- 13 1
-
2022-05-24 20:53
Ale się zatrzymał! Za duzo filmów
- 7 21
-
2022-05-24 21:27
Opinia wyróżniona
Tak się dzieje (48)
Tak się dzieje jak korzysta się z gów. pseudo taksówki zamówionej przez aplikację. Ja od trzech lat, prawie codziennie wracam do domu taksówką. jeżdżę taksówkami tylko jednej korporacji. Nigdy nie zdarzyło się coś niepokojącego. Kierowcy są mili, uprzejmi, pomocni. Przede wszystkim są to kierowcy z licencją taksówkarza, mają ubezpieczenie dla pasażera i w razie wypadku dostanę odszkodowanie. Niestety w Polsce ludzie nie są zbyt rozgarnięcie i dla zaoszczędzenia 5 gr gotowi są pocałować kozę w odbyt, dlatego też aplikacyjne pseudo taksówki z pseudo taksówkarzami cieszą się taką popularnością. Oby takich jak ta opisana sytuacja zdarzało się jak najwięcej, więcej wypadków z udziałem tych kierowców, może w końcu ludzie zaczną myśleć logicznie i to gów,, zwane taksówka zniknie z rynku. To nie są firmy taksówkarskie a firmy świadczące usługę przewozu osób, a to wiele zmienia w przypadku konieczności wypłaty odszkodowania.
- 314 276
-
2022-05-28 21:08
Więcej chamstwa
Więcej chamstwa napotkałam jeżdżąc np City Divers czy AS niż teraz jeżdżąc na apke z FreeNOW. Od czasu korzystania z apki wiem jaka trasa jadę i za co place a nie Pan taksówkarz sobie kilometry robił jeżdżąc do około jak by na frajera natrafił. Ale tu to tylko policja i za porwanie dziecka
- 0 0
-
2022-05-26 07:31
Taa
Czytała Krystyna Czubówna tfu R Stachowiak
- 1 0
-
2022-05-25 00:21
(2)
Jeździ się Taxi z aplikacji, bo jest taniej i tyle..ale to nie upoważnia żadnego kierowcy do bycia chamem, nie każdego stać na płacenie podwójnej stawki
- 29 5
-
2022-05-25 16:32
(1)
10 lat temu jeździłem w as taxi i była to pierwsza korporacja która miała stawke za 1km 1.80 zł (stawka została zmieniona rok temu). Korporacja sie rozrosła dzieki niskim cenom i była chwalona za młodych kierowców.
Mija 10 lat i nagle każdy mówi że drogo, że kasują podwójnie i ogólnie to najlepiej UBERem. To 10 lat temu było tanio, a teraz jest drogo ? Przypomnijcie sobie ile sie zarabiało 10 lat temu.- 1 1
-
2022-05-25 21:23
Nie wiem czy drogo czy tanio, bo dodzwonić się ciężko i wiecznie brak wolnych kierowców, więc nie jeżdżę.
- 2 0
-
2022-05-25 21:20
Też jeździłam kiedyś taksówkami, z kilku różnych korporacji, do czasu aż notorycznie zaczęły się problemy z dostępnością kierowców (proponowano mi oczekiwanie po 30-40 min na kurs), z dodzwonieniem się na dyspozytornię (nie odbieranie, albo wręcz odrzucanie połączeń). Trudno, podziękowałam za takie coś.
- 1 0
-
2022-05-25 18:20
Ty jesteś taksiarzem a nie klientem
- 1 0
-
2022-05-25 11:28
W razie wypadku dostanie Pan z OC każdego ,,taksówkarza", jeżeli to on byłby sprawcą, nie musi mieć NNW (2)
Każdy pojazd ma OC
- 1 2
-
2022-05-25 16:35
Nie do końca. Taksówkarz musi mieć wpisane w OC ( zarobkowy przewóz osób). Jeśli będzie wypadek z winy taksówkarza to jak ubezpieczyciel zauważy że nie ma tego wpisanego, to trzeba będzie sie sądzić z kierowcą o odszkodowanie. Widaomo jak działają firmy ubezpieczeniowe, jak będzie okazja do niewypłacania. To nie wypłacą.
- 1 0
-
2022-05-25 13:22
Jesli chodzi o taksiarza to nie tylko w przypadku winy (sprawstwa).
Zadziala tez na przyklad wowczas, gdy po ostrym hamowaniu, spowodowanym wytoczeniem sie na droge pijanego typa, pasazer bedzie mial rozbity nos czy polamane okulary. Albo zafajdane gacie. To samo w miejskim autobusie, zadziala OC autobusu, nawet gdy winien jest ktos inny, ale na przyklad nie mozna go nameirzyc.
- 2 0
-
2022-05-25 07:02
(4)
Dokładnie, prawda pewnie leży po środku. Ta historia to naciągana kłótnia roszczeniowej baby vs typowego nawciaganego pseudo kierowcy z aplikacji, który pewnie nawet nie wie po jakim mieście jezdzi= mieszanka wybuchowa. A ta historia o porwaniu, to już nieźle baba popłynęła. Rozumiem jeszcze dać mu naganę, ale oskarżać taksówkarza o to że baba zapomniała wyjąć z auta dziecko? XD
- 17 32
-
2022-05-25 08:08
Idź ty filozofie filozofować gdzie indziej (3)
sytuacja jest prosta, koleś się nie obroni bez względu na to, jak roszczeniowa była ta baba.
- 18 11
-
2022-05-25 09:08
(1)
Ale wiesz, że jeżeli kierowca SERIO pojechał nawet 5 m z cudzym dzieckiem, nawet dla żartu, albo nawet bo ona zapomniała - to powinien ponieść srogie konsekwencje?
Dla ciebie parę sekund. Dla kobiety być może trauma do końca życia. Nie, nie żartuję sobie, przez parę sekund koleś który był niegzrzecznym chamem odjeżdżał z jej dzieckiem, to jakaś kpina.- 26 6
-
2022-05-25 14:51
trauma do końca życia? no naprawdę...i co niby miał ten niedoszły porywacz z nim zrobić? zaadoptowac i pobierac na niego 500+ czy co? weźcie na wstrzymanie, jak jest się samemu z dwójką tak małych dzieci to co i rusz gdzieś któreś może zniknąć z oczu. Gorzej jak się zgubi w zatłoczonym CH albo nie wysiądzie na czas z tramwaju.
- 1 10
-
2022-05-25 13:24
Gdybys Ty decydowal, to nie obronilby sie, nawet gdyby ta baba lgala jak pies.
- 0 1
-
2022-05-25 09:11
heh (2)
Twój wpis jest ok, bo też wolę licencjonowanych taksówkarzy, ale "w razie wypadku dostanę odszkodowanie" mnie rozwaliło :) Naprawdę w razie wypadku to jest najważniejsze? Do trumny też wsadzą ci tę kasę?
- 2 5
-
2022-05-25 13:23
Tak, to jest najwazniejsze. Bo czesciej niz w trumnie skonczysz na wozku albo o kuli do konca swoich dni.
- 2 0
-
2022-05-25 11:02
ha, ha, ha
Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Wcale nie musisz zginąć, możeś ponieść uszczerbek na zdrowiu. Różnie się może zdarzyć, możesz stracić kilka zębów, mieć połamane kończyny, i to jest podstawa do uzyskania odszkodowania. Nie musisz od razu ginąć.
- 4 1
-
2022-05-25 12:19
goń się złotówo
- 1 1
-
2022-05-25 12:12
Dokladnie !!!
- 0 1
-
2022-05-25 12:00
Uwaga, uwaga! Ja tez mam ubezpieczenie dla pasazera, a nie jestem ani wasem - zlotowa, ani uberowcem zza Uralu.
- 0 1
-
2022-05-25 09:06
(5)
Ja od paru lat jeżdżę tylko uberem lub boltem. Kierowca jeżdzi szybciej, jest taniej, a nie mam żadnych dodatkowych benefitów z uwagi na podróż drogą taksą.
- 4 4
-
2022-05-25 09:36
W Warszawie, jak media podają, dziesiątki młodych klientek takowych firm budzi się nad ranem (3)
Mowa o klientkach, co nocami balują i mówią sobie: zamówię tańszą taksówkę, to będę miała więcej na alk0hol. No i się budzą, nocą czy nad ranem, na pustej odludnej ulicy czując, że w tej taxi są 0bmacywane... i nie tylko to. Kilkadziesiąt procent sprawców to Gr\/zini - jak podano w necie. A ile takich kobiet, dziewczyn zajścia nie zgłosiło?
- 7 6
-
2022-05-25 10:25
Mhm i żadna z tych latawiec, upijających się regularnie do nieprzytomności, nie może się mylić. (2)
- 5 4
-
2022-05-25 11:22
No niestety, kilka z nich przyznało się do zaśnięcia w tej "taryfie" - czyli będąc "pod wpływem" (1)
Tylko że co do tego, że budziły się, gdy samochód stał na jakiejś bocznej i niezbyt oświetlonej uliczce, gdzie kursu nie zamawiały, a kierowca znajdował się przy niej, a nie na swoim miejscu, to się raczej nie myliły...
- 4 2
-
2022-05-25 11:58
Chyba ze sie mylily. Albo sobie zmyslily. Naprawde sa powazniejsze sprawy niz fantazje jakichs cichodajek.
- 2 3
-
2022-05-25 11:07
skąd wiesz że jest tanie
skąd wiesz że jest taniej skoro nie jeździsz taksówką tylko pseudo taksówką. Żyjesz legendą że jest drogo.
- 3 1
-
2022-05-25 11:36
A mnie największe chamstwo spotkało w "tradycyjnej" korporacji taksówkarskiej. Taksówki z aplikacji poza jednym wyjątkiem, używam i polecam.
- 2 1
-
2022-05-25 11:33
Spadaj złotówo na lotnicho
Tam się nachapiesz
- 3 4
-
2022-05-25 09:10
(1)
Jak zlotowy przestana smierdziec i palic w autach i jezdzic naokolo to moze wroce do korporacji.
- 9 4
-
2022-05-25 11:05
jak się dajesz wyru...
Jak się dajesz wyr... do Twoja strata. Wystarczy poprosić kierowcę o paragon. Na paragonie znajdziesz wszystkie potrzebne informację. Ja masz zastrzeżenia możesz zgłosić do odpowiedniego wydziału w UM. Jeżeli taksówkarz nie włączy taksometru to masz prawo nie zapłacić za kurs. Jak się będzie rzucał wzywasz Policję,
- 5 2
-
2022-05-25 10:48
Licencja
Utarlo sie,ze istnieje licencjonowany taksowkarz.Nie ma czegos takiego.Licencje otrzymuje sie na samochod,a taksowkarz musi miec psychotesty,badanie wzroku itp.
- 2 2
-
2022-05-25 10:20
na mnie ostatnio taksówka z korporacji zamówiona przez pracodawcę czekała dzień wcześniej niż powinna. I to samo w drodze powrotnej, jestem w środku konferencji za granicą a kierowca dzwoni, że czeka na lotnisku. Także nie ma reguły czy korpo czy apka, są rożni ludzie.
- 3 0
-
2022-05-25 09:54
To ze zamówienie jest przez aplikacje nie znaczy ze to nie była zwykła korporacja taksówkarska.
- 4 0
-
2022-05-24 23:08
Ale masz świadomość (1)
Że korporacje też już świadczą usługi przez aplikacje? Ja akurat w życiu z chamstwem, buractwem, opryskliwością, naciąganiem i postawą króla życia spotlalem sie wyłącznie w tych "zaufanych korporacjach", pełnych byłych mundurowych co za pięć dych silnika nie odpalają. A tak sie składa ze w aplikacjach gow... jak piszesz, kierowcy są o wiele łatwiejsi do namierzenia (tak samo pasażerowie, i to też zaleta), niż w gruzach spod dworca z lewymi numerami bocznymi (nawet był w zeszłym roku artykuł tu na portalu o takim mężu pewnej żony co na nie swojej licencji jeździł a jak sie artykuł pojawił to żona kod działalności w ewidencji na cito zmieniała). To z jakiej firmy korzystam to moja sprawa, a was starych taksówkarzy nie boli brak ubezpieczeń czy inne licencje tylko to że skończyło sie wożenie "frajerów" z Sopotu do Oliwy za 200 zł
- 79 15
-
2022-05-25 08:45
zgadam się w 100%, zarówno w Polsce jak i zagranicą tylko taxi przez aplikację,
- 4 7
-
2022-05-25 07:50
Ale korporacje obecnie też korzystają z aplikacji
- 11 0
-
2022-05-24 23:13
Przewóz osób już nie istnieje.... (2)
To nieprawda od 2020r. prawo się zmieniło i samochody osobowe nie mogą dokonywać przewozu osób, tylko muszą być taksówkami, jeśli tak nie jest trzeba to zgłosić do inspekcji transportu drogowego....
To że takie prawo istnieje nie oznacza, że ludzie go nie łamią.....
Ten kierowca to jakiś pedofil może????- 13 8
-
2022-05-25 05:07
Tak taki jak ty (1)
- 4 8
-
2022-05-25 07:31
Typowa złotówa
- 7 4
-
2022-05-24 22:57
Tak się dzieje, gdy się korzysta z taksówek w ogóle (2)
- 40 8
-
2022-05-25 05:06
Wal z buta (1)
- 5 13
-
2022-05-25 07:28
Napisz to na swojej złotówie to będziemy wiedzieć z kim nie jechać. Czy nie dałeś radę znaleść normalną prace? Uważasz że to jest w porządku być zawodowym kierowca i zachowywać się byle jak na ulicach bo nic ci się niechce? jak nie potrafisz uczciwie wykonać swoją prace to polecam nową karierę " a frytki do tego będą " ale w tedy musiał byś coś robić ale zawsze możesz zostać ochroniażem w diskoncie
- 18 3
-
2022-05-25 06:03
Ja od kilku lat jeżdżę Uberem
i nigdy nie miałem żadnej dziwnej/nieprzyjemnej sytuacji.
Na id^^tę można trafić wszędzie.- 28 8
-
2022-05-24 22:42
Popularność alternatywnych firm przewozowych wzięła się stąd, że (2)
taksówkarze oszukiwali na kwotach za przejazdy oraz miewali inne wyskoki, świadczące o zaburzeniach. Rękoczyny, wyrzucanie pasażerów też się zdarzały.
- 123 19
-
2022-05-25 05:06
I dobrze jak bydło nie szanuje aut taxi
- 7 38
-
2022-05-24 22:54
dlatego należy jeździć taksówkami korporacyjnymi. Na małych kogutach do dziś zdarza się wiele niemiłych sytuacji .
- 38 43
-
2022-05-24 23:32
Ja także kupuje tylko kiełbasę z hali od wybranego sprzedawcy
Ale każdy ma możliwość wyboru.
- 8 2
-
2022-05-28 10:05
Nie miły kierowca city taxi
Jeżdżę taksówkami z firmy city taxi na rehabilitację ostatnio podjechał kierowca ja wsiadłam a Pan jak usłyszał dokąd ma jechać z pretensją do mnie że czekał pół godziny na postoju i teraz taki krótki kurs mu się trafił.więc mu odpowiedziałam co mnie to obchodzi a jak mu ta praca nie pasuje to niech zmieni zawód. Bardzo nie miły nie uprzejmy kierowca czepiał się jeszcze dlaczego nie mam gotówki .tylko płacę kartą.Nie polecam ale nie wszyscy taksówkarze z tej firmy są tacy...poprostu trafiłam na gbura niesympatycznego.
- 0 0
-
2022-05-26 10:19
Nie (2)
Taksówką na aplikację nie jeżdżą licencjonowani taksówkarze. Nie zamawiajcie tych samochodów...
- 1 1
-
2022-05-28 02:48
Co Ty piszesz za głupoty?
Od 1.01.2021 wszyscy kierowcy wszystkich taxi muszą mieć licencje i badania.
- 0 0
-
2022-05-27 04:44
normalne taksówki też już mają aplikacje żeby zachęcić ludzi
- 0 0
-
2022-05-26 02:33
Cieszcie się, że go dogoniła (3)
Bo jakby odjechał dalej i zadzwoniłaby na 112 to typ miałby glebę i 3 miesiące aresztu śledczego do sprawy o porwanie dziecka. Macie pewność, że to nie był jakiś przestępca który faktycznie chciał uprowadzić dzieciaka? Bo z opisu zachowania wynika, że to potencjalny kryminalista. Normalny człowiek nie traktuje w ten sposób kobiety z dziećmi.
- 2 4
-
2022-05-28 02:23
Zapomniała dodać
że goniła go w szpilkach i w jednej z nich brakowało obcasa
- 0 0
-
2022-05-26 05:06
(1)
Traktuje. Rozwszeszczaną wredną madke która nie potrafi wychować swoich dzieci tylko uważa że wszyscy naokoło powinni się jej przychówkiem zajmować.
- 3 1
-
2022-05-26 19:32
Czy ty chociaż przeczytałeś w jakim wieku były te dzieci? A czy ty masz potomstwo? Czy masz pojęcie o wychowaniu? Sądząc z tonu twojej chamskiej, prostackiej wypowiedzi - nie masz ani jednego ani drugiego. Co gorsza, sądzę, że wcale nie napisałeś tego prowokacyjnie. Ludzie twojego pokroju naprawdę są wśród nas.
- 0 0
-
2022-05-24 20:40
Nagonka na taxówki z aplikacji przez droższe korporacje, zmyślona bajeczka. Jazda taxówka na aplikację jest o wiele (7)
bezpieczniejsza. Klient wsiadający do samochodu z aplikacji pozostawia po sobie ślad z kim jechał i jakim samochodem, a wsiadając na słupku - ślad po nim ginie.
- 129 64
-
2022-05-25 19:42
tradycyjnie bezpieczniej (1)
kieroscy zrzeszenie przebadani latwo dprawdzic w centrali z kim sie jechalo nie ma anonimowosci a te z aplikacji sami uchodzccy, po polsku nie pogadasz i nie wiadomo tak naprawde z kim sie jedzue nie masz dyspozytorki zeby zglisic od razu gdy cos nue tak
- 1 0
-
2022-05-28 02:13
Niestety, od 1.01.2021 wszyscy kierowcy, nie tylko zrzeszeni,
Muszą mieć oznakowane auto (taxi), mieć licencje i badania, nie wspomnę o kasie fiskalnej. W widocznym miejscu ma być licencja ze zdjęciem i nazwiskiem.
- 0 0
-
2022-05-25 06:30
Bezpieczniejsze? (1)
Sprawdź ilość gwałtów i molestowań w stolicy w tych bezpiecznych przejazdach na aplikacjach.
- 7 7
-
2022-05-28 02:06
To tym bardziej nagonka,
Najlepiej jak by jeździły same "mafijne" auta. Żebyś wiedział jak te korporacyjni kierowcy traktują kierowców od tanich przewozów, nie daje Ci to do myślenia jak mogą traktować pasażerów. Wsiądź do takiej taksówki przy dworcu i zamów kurs 1 kilometrowy, to od razu usłyszysz cenę " umowna" kilku krotnie przewyższającą wg.taksometru" albo aplikacji, bo inaczej jemu się nie opłaca kluczykiem zakręcić.
- 0 0
-
2022-05-25 06:47
Bezpieczniejsza ha ha (1)
Jeden ukrainiec bierze na siebie samochód i papiery reszta czyli 1 lub dwoch n/n doczepia sie pod niego. Samochod jezdzi 24 h bo za bajem trzeba zaplacic słono.
To nazywasz kontrola- 8 3
-
2022-05-25 13:40
No i nadal to nieskonczenie wiecej sladow, niz przy tradycyjnej taryfie z tradycyjnym wasem w srodku..
- 2 1
-
2022-05-24 21:21
Obecnie wszystkie korporacje w 3 mieście mają swoje aplikacje do zamawiania taxi
- 15 3
-
2022-05-27 11:04
A ja widzę sztucznie rozdmuchiwany problem, który służy pogorszeniu relacji międzyludzkich!
Problemy są, ale nikt nie diagnozuje ich dokładnie i nie można generalizować sprawy w przedstawianiu tematu. W tej chwili wylewa się pomyje na wszystkich taksówkarzy, co jest nie sprawiedliwe, podobnie jest z klientami w drugą stronę, a żeby tak nie było to redaktorzy muszą się bardziej postarać. Osobiście chciałbym, aby był taki ranking kierowców, jak w sieci której jeździłem, ale i klientów, tylko, że klienci widzieli moje oceny i za auto, ale ja klientów już, a szkoda, bo bym odmawiał przyjęcia kursu z toksycznymi i było by git. Klient który wystawia negatywną ocenę bez uzasadnienia kierowcy mającemu oceny od 4,80-4,95, powinna być o nim opinia lub inne stawki i było by ok, to samo powinno być w drugą stronę. Wówczas odeszły by komuś pomysły od kłamania. To tak niezależnie od tej sytuacji w artykule. Pozdrawiam Normalnych Ludzi.
- 0 0
-
2022-05-24 20:59
i ta końcówka: "więcej empatii wobec klientów, którzy nie zawsze są bogatymi singlami lub singielkami" (10)
To matki dostają 500+, zasiłki, rabaty itd. Single zarabiają na siebie sami, zero pomocy, a koszty stałe są identyczne jak u 4-osobowej rodziny - lodówka, żarówki, telewizor pobierają tyle samo prądu, czynsz też ten sam.
- 135 61
-
2022-05-27 09:42
JKI
500+ ok , ale jakie zasiłki, rabaty? jak wiesz jak je zdobyc nie majac najnizszej krajowej to chetnie sie dowiem bo normalne rodziny radza sobie same
- 0 0
-
2022-05-24 21:22
Singlowi starczy 30m kawalerka, a rodzinie 2+2 (6)
analogiczny komfort daje dopiero 56m, 3 pokoje. Roznica w zakupie minimum 200k. O jakim wiec identycznym koszcie stalym piszesz? Po za tym singiel utrzymuje tylko siebie i placi za swoja zuzyta wode. Rodzice placa za siebie i dzieci.
- 15 40
-
2022-05-24 21:34
4 osoby na 56 metrach to chów klatkowy. Przy jednym dziecku zaczynaliśmy od 88m^2, przy dwójce (2)
zamieniliśmy na dom 210m^2 z ogrodem. A i tak czasem wydaje się za mało.
- 8 24
-
2022-05-24 22:08
(1)
E, słabo.
My przy jednym dziecku kupiliśmy pałacyk, a przy drugim wyspę.- 29 0
-
2022-05-25 13:34
Ja przy okazji kazdej masturbacji kupowalem dzialke na Marsie i/lub Ksiezycu.
Tyle tego bylo, ze zorietnowalem sie, iz to chyba jakies oszukanstwo z tymi dzialkami na ksiezycu, bo teoretycznie posiadam tam kilkakrotnie wiecej nieruchomosci, niz ten kamyk ma powierzchni.
- 2 0
-
2022-05-25 07:10
Trzeba było pomyśleć (1)
wcześniej, że dzieci będą potrzebowały przestrzeni, a nie takie hasła... komu wydzielać metry.
- 9 1
-
2022-05-25 07:43
U takich to Lenin wiecznie żywy. Marzą mu się przydziały,
jak masz za duże mieszkanie to dokwaterować takich którym się nie chce.
- 5 0
-
2022-05-24 22:06
No nie do końca. Rodzicie świadomie decydują się na utrzymanie dzieci i wszystkie koszty z nimi związane. Singiel utrzymuje siebie, ale również część społeczeństwa pobierającą 500+, 300+, becikowe i inne przeróżne socjale, które zwykłemu singlowi nie przysługują.
- 21 6
-
2022-05-24 21:56
Nie, matki nie dostają żadnych dodatków i jest bardzo ciężko. Rabaty? żartujesz chyba.
- 7 13
-
2022-05-24 21:38
Sądząc po wcześniejszym artykule
To single zostawiają w taxi drogie zakupy.
- 3 0
-
2022-05-24 20:36
(4)
Teraz taksówkarzem może być każdy.Stąd te sytuacje,ludzie z przypadku,kursy parę km za 200zł,całkowity upadek tej profesji.
- 85 17
-
2022-05-27 07:33
Całkowity upadek? A niby kiedy taksówkarze mieli dobrą reputację? W latach 80ych może? To właśnie teraz jest lepiej chociaż cwaniaków w tych szeregach nigdy nie braknie.
- 0 0
-
2022-05-25 13:16
Masz racje, bo do tej pory byl to zawod dla starannie wyselekcjonowanych januszy, naciagaczy, zlodzieji i bylych milicjantow.
- 1 0
-
2022-05-24 23:14
Problemy z taksówkarzami są od zawsze
- 3 1
-
2022-05-24 20:48
Bardziej kilka kilometrów za 20zł i 30% prowizji, chyba, że bierzesz z dworca Pana który cały dzień czeka na 1 kurs
- 9 0
-
2022-05-24 20:37
Nie bronie złotówek ani innej masci pseudo taxi ale to dziwne:) (35)
Jak można pierszej wychodzić z samochodu zostawiając dziecko? Albo trzyma się je za rękę czy na rękach jesli małe albo nie..... Dla mnie toroche lekkomyslne podejscie Pani...i teraz lamenty!
Jak to kiedyś mówili w komedii..."Matko pamiętaj dziecko twój skarb" :):)- 71 152
-
2022-05-24 23:09
Nie jest możliwe wyciągnąć naraz z samochodu i dwóch fotelików (13)
dziecka półtorarocznego (to takie, dla wiedzy ułomnego, które dopiero uczy się chodzić) i niemowlęcia pięciomiesięcznego (a te nosi się jeszcze, ono nawet nie siedzi w ramionach tylko musi mieć podparcie).
Nie da się też trzymać przewracającego półtorarocznego, choćby podwieszając za rękę, pięciomiesięcznego na rękach, choćby przewieszonego na ramieniu, i wyciągać wózek, dwie torby i małą torebkę.
(Dlaczego ćwierćinteligenci tak bezdennie durni w ogóle tu coś piszą? Widać że ogarnęli dotąd wyłącznie szkolny tornister (worek z butami zgubili) a życie znają z SIMS-ów.)- 30 1
-
2022-05-25 10:28
A jednak zajęła się w pierwszej kolejności torbami. (5)
A gdyby wierzyć opowieści, powinna dzwonić na policję już chwile po rozpoczęciu przewozu.
- 2 2
-
2022-05-25 11:53
(4)
Z jakiego tytułu? Brak kultury nie jest przestępstwem, a z opisanej historii wynika, że do momentu samowolnego odjazdu z dzieckiem na pokładzie, taksówkarz nie zrobił niczego, czym mogłaby zainteresować się policja.
- 6 1
-
2022-05-25 12:02
Brak kultury jest uzasadnionym powodem do obawy o wlasny los, kiedy taki cham ma nad nim posrednia kontrole. (3)
- 2 1
-
2022-05-25 12:13
(2)
No tak, ale nadal nie jest to uzasadniony powód do powiadomienia policji. Może być to przyczyną np. rezygnacji z usługi albo napisania skargi, natomiast z policją nie ma to nic wspólnego.
- 2 1
-
2022-05-26 19:42
Jest to powód uzasadniony bo kobieta mogłaby chcieć wystąpić z powództwem cywilnym, a do tego potrzebni są wiarygodni świadkowie. Policjant spisujący zeznania i sprawdzający kierowcę staje się właśnie takim świadkiem. Przy okazji mogłoby się okazać, że facet był nawalony albo że kogoś zastępuje i jest osobą poszukiwaną lub ma nie w porządku papiery. Ciekawe co robił dalej w tym dniu i ile osób potraktował w ten sposób lub gorzej. Każdy normalny kierowca taksówki regularnie wozi matki z dziećmi, czasem nawet same dzieci. Jest to zawód zaufania społecznego, a przynajmniej powinien być. Każdy kto tego nie rozumie jest zwykłym patafianem.
- 0 0
-
2022-05-25 18:14
Jak najbardziej jest to uzasadniony powod.
- 1 0
-
2022-05-25 10:02
(6)
Owszem, ale wystarczy poprosić, żeby pan taksówkarz chwilę zaczekał i pomógł ogarnąć wszystko.Pańcia pewnie w pretensjach.Haha, najlepszy był ten bieg za autem, jakoś sobie jednak poradziła-biedactwo.Pewnie jeszcze jedna ręką ogarniała fejsa
- 2 19
-
2022-05-26 19:39
Bo jak się nie poprosi to odjedzie z bagażami i dzieckiem w środku?
- 0 0
-
2022-05-25 11:49
(2)
To pana taksówkarza trzeba poprosić, aby nie odjeżdżał, dopóki wszyscy pasażerowie nie opuszczą pojazdu i nie zabiorą swoich rzeczy? A jeśli prośba nie będzie wystarczająco uprzejma, to odjechanie w siną dal jest usprawiedliwione? Jeśli dla Ciebie taki standard obsługi klienta jest normalny, to może zmień usługodawców, popracuj nad samooceną i wybierz się na jakiś kurs asertywności ;)
- 11 1
-
2022-05-25 14:04
(1)
No tak,to niepojęte, poniżej godności powiedzieć do taksówkarza-czy mógłby pan.Najpierw wymaga się od siebie a potem od innych.Nie sądzę żeby ktoś kto ma do czynienia z klientami codziennie,dałby tak łatwo wyprowadzić się z równowagi i zachowałby się chamsko.Coś pewnie jest na rzeczy o czym kobieta nie wspomniała,no bo taka jestem biedna poszkodowana..
- 0 1
-
2022-05-26 09:33
Oczywiście, że nie jest to poniżej godności, ale mowa tutaj o dwóch różnych sprawach. To jak zwracamy się do innych ludzi, to kwestia kultury, pełna zgoda, ale tutaj dyskusja dotyczy czegoś innego. Jeżeli na przykład idę do fryzjera, umawiam się na konkretną usługę ścięcia włosów i płacę za nią, to nie może być tak, że jeżeli w wystarczająco uniżonych i uprzejmych słowach nie poproszę fryzjera o obcięcie, to odłoży nożyczki i pójdzie na fajrant. I tutaj podobnie - kierowca nie ma prawa odjechać, jeżeli w samochodzie zostały jeszcze bagaże pasażera, nie mówiąc już o dziecku.
- 1 0
-
2022-05-25 11:40
(1)
Taksówkarz powinien sam, z własnej inicjatywy jej pomóc. Jeżeli pasażerka ma dwoje małych dzieci i kilka sztuk bagażu to trzeba jeszcze prosić żeby pomógł to ogarnąć? Ta pańcia ma rację, a taksówkarz to zwykły cham i jeszcze chyba leń.
- 16 1
-
2022-05-25 13:01
Byłeś,byłaś przy tej sytuacji? nie wiemy jak kobieta potraktowała taksówkarza.Może była b.niegrzeczna i chamska
- 0 3
-
2022-05-26 19:37
Gdybyś miał dzieci to wiedziałbyś, że nawet wózkiem z autobusu wychodzi się na końcu. Najpierw wychodzi matka, a potem wyciąga wózek. Tak wygląda troska o dziecko. Nie będę ci wyjaśniał dlaczego, masz szansę przemyśleć i poszukać sobie czegoś na ten temat. Może kiedyś ci się przyda. W przypadku samochodu matka nigdy nie wychodzi trzymając fotelik w rękach, zawsze wysiada i potem wyjmuje dziecko. To są tak elementarne kwestie, że aż wierzyć mi się nie chce, że ktoś tego nie ogarnia. Musisz być doszczętnie pozbawiony wyobraźni i zwykłego, chłopskiego rozumu.
- 1 0
-
2022-05-24 23:17
I co, miała fotelik wyjąc wysiadając ? (2)
Wyobraź sobie, ze dobre foteliki bez dziecka są dość ciężkie i nie da się ich wziąć jak plecaka
- 11 1
-
2022-05-25 09:55
Ale najczęściej (1)
Nie takie bierze się do taxi. Pewnie był fotelik który można przypiąć do wózka
- 0 3
-
2022-05-25 15:12
Łupina z adapterem do wózka
Fotelik pierwszej kategorii 0-13 kg dla niemowląt też sam z auta nie wyskakuje- sam Fotelik waży między 4-6 kg, plus dziecko a pięciomiesięczne może ważyć 6-9 kg, więc dla przeciętnej kobiety wytarganie dużego i nieporęcznego ciężaru o wadze nawet 15 koło to nie jest bagatelka do zrobienia jak kichnięcie...
- 2 0
-
2022-05-25 14:40
Trzeba wiedzieć czy jest podróżowanie z małymi dziećmi, żeby opinie na takie tematy wygłaszać
ta Pani miała jeszcze wózek, do którego, jak mniemam miała wsadzić niemowlaka, który został w aucie na czas wypakowywania bagażu. Bezpieczniej jest w aucie takiemu maluchowi niż na rękach mamy wypakowującej tobołki.
- 5 0
-
2022-05-25 13:19
Nie zgadzam się
Niestety, ale bezpieczniej najpierw wyjąć bagaż a później dziecko z fotelika, jeśli jest się samej. Widać autor posta nie ma malutkich dzieci. Najlepiej krytykować
- 5 0
-
2022-05-24 20:38
A co? (8)
Ma wyrzucić dzieci przez okno i potem samemu wyjść?
- 45 13
-
2022-05-25 10:48
Położyć na dachu?
- 2 0
-
2022-05-24 20:39
Nie...jedno mieć na rękach a drugie za ręke...prościej się nia da:) (6)
- 13 41
-
2022-05-25 08:48
widać, że dzieci nie masz
- 11 0
-
2022-05-24 23:15
Czytanie ze zrozumieniem artykułu
O fotelikach słyszał? Małe dziecko na rękach? Lol.
- 25 0
-
2022-05-24 20:43
A torby? (2)
Gościu myśl trochę
- 36 12
-
2022-05-24 20:50
Haha.... i własnie to sa historie takich ludzi że torby ważniejsze niż dzieci:) (1)
Nie będe już Ci tłumaczył co i w jakiej kolejności się robi..... bo jesteś nieprzemakalny/ na na wiedze:) Historia jest dęta bo Pani udaje się dogonić samochód odjeżdżający jest w szoku ale ma czas na trzaskanie drzwiami czy zapamiętanie że jest kamera w srodku i co mówił i jak reagował kierowca:) Zapewniam Cie że zostawiając dziecko jest się w szoku i nie da się tak działać.... Historyjka wymyslona...zapewne Pani była sama pod wpływem czegoś że agresywnie się zachowywala:)
- 20 50
-
2022-05-24 22:11
Hym lepiej chyba dzieci zostawić na vhwile w samochodzie, w pierwszej kolejności wypakować torby, po czym zabrać dzieci? Czyz nie? Twoim tokiem rozumowanie lepiej wyrzucić dzieci przy ruchliwej ulicy i zostawić bez opieki bo torby trzeba wyciagnac. Skad tacy geniusze się biorą?, dlaczego nikt tego w kontener nie pasuje i nie wyrzuca za granicę...
- 37 3
-
2022-05-24 21:15
Jeżeli ten pan wypakowałby torby z bagażnika ta pani mogłaby mieć od razu dziecko na rękach. Spróbujcie trzymać jedno dziecko na rękach drugie za rękę i jeszcze wypakowywać torby z bagażnika. Powodzenia
- 52 2
-
2022-05-25 08:59
tak i wózek i walizki ma wyjmować trzymając jedno dziecka na rękach a drugie za rękę! Widać, że dzieci nie masz!
- 7 0
-
2022-05-25 00:34
Jaki gupek z ciebie lol
- 3 0
-
2022-05-24 22:26
(1)
Widać że nie masz dzieci i nigdy nie jechałeś z nimi i z bagażami!
- 35 3
-
2022-05-24 23:50
Ewidentnie rodzic wozi toto jeszcze do szkoły a reszta wiedzy o życiu -
z gry komputerowej (bagaże SIM-a same wyskakują z taksówki i takie tam).
- 5 1
-
2022-05-24 23:17
No tak na głowie miała sobie to dziecko postawić, najlepiej dwójkę od razu...
- 8 1
-
2022-05-24 21:24
W jaki sposób chcesz jednocześnie wyciągnąć z samochodu dwójkę dzieci?
- 36 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.