- 1 Mikroplastik w pokarmie dla niemowląt (61 opinii)
- 2 Majówka z dzieckiem. Gdzie na wycieczkę? (3 opinie)
- 3 Festyny, dinozaury, pociągi, a może zwiedzanie? Majówka 2024 z dziećmi (12 opinii)
- 4 Kredkami w kierowców przy przejściu (106 opinii)
- 5 Rodzic po usłyszeniu diagnozy jest w rozsypce. Wsparciem onkosegregator (6 opinii)
- 6 Egzamin ósmoklasisty coraz bliżej. Z matematyką pomagają licealistki (8 opinii)
Z synem do damskiej szatni na basenie?
Czy mama, która nie chce puścić syna samego do męskiej szatni na basenie, może skorzystać z damskiej przebieralni? Wiele pływalni ma wyznaczone szatnie rodzinne, jednak zdarzają się obiekty, w których takich rozwiązań nie ma, a rodzice zastanawiają się, co robić.
- Najmłodsze dziecko (chłopiec) bardzo lubi pływać i zawsze przebieram je dyskretnie w kącie damskiej przebieralni - chłopiec jest za mały, żeby samodzielnie przebrać się w męskiej szatni, z różnych zresztą względów obawiałabym się wysłać takie małe dziecko samo pod prysznic z grupą nieznajomych mężczyzn. Dodam, że zawsze spotykam się ze zrozumieniem kobiet przebierających się w szatni. Zagadują malucha i jest bardzo sympatycznie - pisze nasza czytelniczka.
Czy zmianowość w szkołach to dobre rozwiązanie? "To destabilizuje dzień"
"Kazała nam wyjść i przebrać się na zewnątrz"
Do tej pory nie było też problemu z przebieraniem 5-latka w damskiej szatni. Tym razem naszą czytelniczkę miały spotkać jednak nieprzyjemności ze strony obsługi basenu.
- W ostatnią sobotę, jak zwykle, postanowiłam wybrać się na basen na Karwiny. Po wejściu do szatni (jeszcze wówczas pustej, bo z racji tego że muszę przebrać również dziecko, zazwyczaj jesteśmy pierwsi na miejscu), weszła za nami pracowniczka basenu i powiedziała, że chłopiec nie może przebywać w damskiej szatni, bo jest to niezgodne z regulaminem. Kazała nam wyjść i przebrać się na zewnątrz, co zresztą uczyniliśmy - przebieraliśmy się w części wspólnej, gdzie suszy się włosy, a więc dostępnej zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Oczywiście nie było tam żadnego miejsca, które mogłoby zapewnić jakiekolwiek minimum intymności - dodaje pani Małgorzata.
Na tym problemy się jednak nie zakończyły.
- Poszukałam ratownika-mężczyzny i, aby nie "gorszyć" klientek przebierających się w szatni, poprosiłam go o przeprowadzenie dziecka na pływalnię przez męską szatnię. Postanowiłam wyjść 15 minut przed zakończeniem sesji pływackiej, żeby wykąpać dziecko, zanim pojawią się osoby kończące basen i wchodzące na kolejną godzinę (bilety sprzedawane są 15 minut przed rozpoczęciem kolejnej sesji). Pod prysznicami nie było jeszcze więc nikogo, mimo to zaprowadziłam dziecko do natrysków z zasłonką, żeby nikt nie czuł się zgorszony widokiem chłopca w damskiej szatni. Pani sprzątaczka jednak już czekała na mnie i, odsuwając naszą zasłonkę, zaczęła mnie w bardzo nieuprzejmy sposób upominać, że zaraz wezwie kierownika i że "nic do mnie nie dociera". Poprosiłam, żeby nas nie podglądała i nie przeszkadzała, bo stresuje dziecko, zwłaszcza że staramy się zdążyć przed przyjściem kolejnych osób chcących wziąć prysznic. Przebraliśmy się na stojąco w toalecie, nie wchodząc do damskiej przebieralni - dodaje.
Nasza czytelniczka wskazuje, że jest świadoma złamania regulaminu, jednak nie zgadza się zapisami i apeluje o zmiany, które uwzględniłyby również wejście młodszych dzieci.
Pływalnie i baseny częściowo droższe. Trudno przewidzieć, co będzie w 2023 r.
"Wejście dziecka do szatni odmiennej płci wzbudza wiele kontrowersji"
O komentarz i wyjaśnienia poprosiliśmy gdyńską pływalnię. Kierownik obiektu utrzymuje, że nasza czytelniczka o zasadach została poinformowana jeszcze przed zakupem biletu, i że pojawiły się głosy niezadowolenia ze strony innych użytkowników szatni.
- Klientka, która wprowadziła syna do szatni damskiej - wbrew zapisom regulaminu - o braku szatni rodzinnej została poinformowana przed zakupem biletu. Pomimo to zdecydowała się kupić wejściówkę na pływalnię i przebrać dziecko zgodnie z sugestią personelu w pomieszczeniu korytarza łączącego pływalnię z obiektami ZSP nr 2. Personel zwrócił uwagę, gdy zauważył, że kobieta przebywa z dzieckiem płci męskiej w damskiej strefie szatni i natrysków. Część klientów nie akceptowała wspomnianej sytuacji, wyrażając niezadowolenie. Zdarza się to na basenie, wówczas rodzice z dziećmi odmiennej płci przebierają je w korytarzach przed przebieralnią, a do samej szatni i pod natryski wpuszczają już dzieci same - w tej części dzieci powinny być już samodzielne, gdyż wejście dziecka do szatni odmiennej płci wzbudza wiele kontrowersji, zarówno wśród obecnych tam klientów, jak i samych dzieci. Obiekt pływalni przy ul. Staffa został zbudowany przed 20 laty i nie przewidziano wówczas przestrzeni dla szatni rodzinnej. Nowszych pływalni problem nie dotyczy - komentuje Arkadiusz Pakuła, kierownik pływalni.
Opinie (268) ponad 10 zablokowanych
-
2022-11-08 14:13
Opinia wyróżniona
Toalety, natryski i przebieralnie powinny zapewniać intymność. (8)
Wtedy nie było by problemu i podziału na męskie/damskie.
- 216 13
-
2022-11-09 19:49
Nie widzę przeszkód, żeby Pani Małgorzata weszła ze swoim synkiem pod prysznic w męskiej przebieralni ...
- 2 0
-
2022-11-08 17:14
Bo zapewniają. Przynajmniej te, ktore ja odwiedzałem. (2)
Zawsze jest w nich zamykane pomieszczenie. Ja miałem nieraz taką sytuację, akurat z córką.
Czasem znajduje się szeryf z wężem na pokaz, spacerujący po szatni męskiej i instruujący mnie, że to nie miejsce dla dzieci. Ja do niego, aby schował węża bo mnie krew zalewa i wymiotować się chce, to nie plaża nudystów ani zlot ekshibicjonistów iZawsze jest w nich zamykane pomieszczenie. Ja miałem nieraz taką sytuację, akurat z córką.
Czasem znajduje się szeryf z wężem na pokaz, spacerujący po szatni męskiej i instruujący mnie, że to nie miejsce dla dzieci. Ja do niego, aby schował węża bo mnie krew zalewa i wymiotować się chce, to nie plaża nudystów ani zlot ekshibicjonistów i niektórzy po pływalni mają zamiar iść na obiad. Zamiast ubrać się pod prysznicem za zasłonką lub we wspomnianym, zamykanym pomieszczeniu. Mi nigdy do głowy nie przyszłoby paradować z wężem po szatni. Co za chore pomysły. Niedługo dojdzie do tego, że plaże będą separowane, na męskie, damskie i rodzinne. A wystarczy chować węże i muszle pod bielizną. Jak na plażach publicznych.- 35 17
-
2022-11-09 10:09
skoro są wydzielone to w jakimś celu, ja raczej tak nie chodzę ale mnie to nie gorszy ani nie przeszkadza jeść później obiadu.
Na plaży też nie są same piękne ciała, sa ludzie z nadwagą czasem dużą lub innymi problemami natury wizualnej i tamte widoki jakoś nie przeszkadzają jeść później posiłku??? Masz chyba faktycznie jakiś problem i to ze swoim "wężem" lub postrzeganiem odmienności płci, a na paradach popierających pe***stwo pewnie idziesz w pierwszym rzędzie z transparentem o wolności i swobodach, tolerancji itd.
- 4 3
-
2022-11-08 18:48
Widać, że zawstydził Cie rozmiar węża, Twój padalec marnie wygląda i boisz sie, że dziecko Cię wyśmieje. Tak na poważnie, jeśli masz z tym problem to nie chodź na basen i załóż daszek na swojego fajfusa co byś go przypadkiem przy sikaniu nie zobaczył bo z obiadu nici.
- 10 30
-
2022-11-08 16:59
Nie widzę problemu (2)
Nawet bez dziecka bym chętnie wszedł do takiej przebieralni
- 18 3
-
2022-11-11 23:16
o, te przebieralnie to takie zamykane pokoiki, zapewniające intymność. Można.
- 0 0
-
2022-11-09 13:01
Czy matka może wejść z synem bez wzgledu na jego wiek?
Kolega pyta...
- 6 0
-
2022-11-08 15:06
Dokładnie, w Aquaparkach są najczęście wspólne szatnie i nikt nie ma z tym probemu
- 37 3
-
2022-11-08 14:13
Opinia wyróżniona
A nie można zorganizować tego tak (11)
że są dwie szatnie rodzinne - jedna dla pań z dziećmi (niezależnie od płci dziecka), a druga dla panów z dziećmi (też niezależnie od płci)? Małym dzieciom, które potrzebują pomocy przy przebieraniu nie robi.
- 122 47
-
2022-11-09 02:51
Bzdura
A trzecia rodzinna dla obu rodziców? Rodzinna to rodzinna.
- 6 0
-
2022-11-08 18:22
Ale co to za szatnia rodzinna jak są osobne?
- 1 1
-
2022-11-08 16:23
Dobry pomysł
- 0 1
-
2022-11-08 16:11
z wlasnymi czy cudzymi dziecmi? tak pod 20tke?
- 2 6
-
2022-11-08 14:47
Jeszcze 7 innych szatni dla każdego kto sobie coś uroi (4)
Jak widać z artykułu, problemu nie miały osoby przebywające w szatni, tylko obsługa, nie wnikam dlaczego, może któryś z klientów kiedyś zrobił o to awanturę i woleli dmuchać na zimne.
Ja bym raczej przyjrzał się tym wszystkim którym wydaje się, że są kobietami albo mężczyznami a wykorzystują to żeby sobie popatrzeć, no ale jest bardzo błędnie pojmowana poprawność polityczna- 24 23
-
2022-11-08 17:29
Tak, bo transy nie mają nic ciekawszego do roboty, tylko się na Ciebie patrzeć, Januszu xD
Weź sobie nie schlebiaj.- 13 3
-
2022-11-08 16:40
jak przeczytasz cały artykuł, a nie tylko nagłówek...
...to może doczytasz, że "część klientów nie akceptowała wspomnianej sytuacji, wyrażając niezadowolenie".
- 14 10
-
2022-11-08 16:40
chociaż po 1 szatni dla przedstawiciela każdej z 56 płci
- 15 5
-
2022-11-08 15:01
taaaa, świetny transfobiczny argument, wleź lepiej z powrotem pod kamień spod którego wypełzłeś/aś
- 15 24
-
2022-11-08 14:41
A nie można by zbudować szatni dla każdego z osobna? Np 50 ćwiczących - 50 szatni ?
- 30 2
-
2022-11-08 14:40
Ale robi to różnicę dorosłym bez dzieci. Niektóre matki przebierają dzieci do 15-ego roku życia, bez przesady.
Trzeba wybrać obiekt z szatniami rodzinnymi.
- 30 13
-
2022-11-08 14:06
Opinia wyróżniona
Chyba gorzej ma mężczyzna który chciałby wejść z córką do damskiej szatni (7)
Moja córka ma już kilkanaście lat ale jak była mała, to zawsze to był problem gdzie mam z nią iść do męskiej czy damskiej. Podobnie z toaletą ,
- 271 4
-
2023-12-27 19:01
Bardzo chcę pójść z 8 latka do męskiej przebieralni i ją przebierać w strój kąpielowy
- 0 0
-
2022-11-09 00:00
Zawsze z synem chodzę do damskiej szatni (2)
- 23 1
-
2022-11-09 16:04
...kiedy syn idzie na basen, ty czasu nie marnujesz
A pani tez zadowolona
- 2 2
-
2022-11-09 10:11
Mariusz, Twoja wypowiedź całkowicie rozładowuje tą napiętą dyskusję :)
- 14 0
-
2022-11-08 16:41
Wystarczyło powiedzieć, że od dziś identyfikujesz się jako kobieta i wbijasz z córką do damskiej szatni. (1)
- 77 12
-
2022-11-08 21:23
I na tym koniec dyskusji, w punkt. I niech ci ktoś coś powie, to go pozwij. Powiedz jeszcze, że cię wzrokiem zgwałcił.
- 25 3
-
2022-11-08 16:20
Miałem dokładnie to samo. Jak córeczka miała te 3-5 lat.
Faktycznie były kłopoty zarówno z toaletami jak i szatniami. Jak była możliwość to wchodziliśmy do niepełnosprawnych ale jak nie to chodziłem do damskich. Tam zawsze są kabiny więc co to paniom przeszkadza? A wolałem żeby w męskim nie natknęła się na faceta, który zbyt szybko odwrócił się od pisuaru.
- 54 5
Wszystkie opinie
-
2022-11-08 13:34
(4)
Zasada jest prosta - byle dorosły chłop się nie pakował do damskiej i będzie ok - a jak dzieci już podrośnięte to se same dadzą radę (a jak są zbyt wstydliwe to ich problem).
- 22 58
-
2022-11-08 13:35
A jak dorosła kobieta się pakuje do męskiej to ok? Skąd te podwójne standardy?
- 44 5
-
2022-11-08 14:02
przecież tu masz sytuację że mama z małym synkiem i dla "kulturalnych wyrozumiałych" Pań nic nie było ok, wraz z wtargnięciem pod prysznic!
- 8 3
-
2022-11-08 14:15
Z córką zawsze do damskiej (1)
To mała ma na gołe gały patrzeć, bo jakiejś damie będzie niekomfortowo? Od kiedy stare baby są takie wrażliwe? Zapomnij.
- 18 9
-
2022-11-09 09:35
Sama natura - nic się jej nie stanie jak zobaczy męską parówkę - dopóki rodzic pilnuje jest ok
- 4 2
-
2022-11-08 13:55
(1)
Fajna fucha być takim kierownikiem pływalni, przychodzisz na 9, pytasz czy woda jest, pracownik mówi że jest to idziesz do biura i mówisz 'jakby co jestem w biurze'. O 17 wychodzisz z biura, pytasz czy woda jest, pracownik mówi że jest to idziesz do domu.
A tu przychodzi jakaś kobieta z dzieckiem i chciałaby z nim na basen, no niedoczekanie. Chyba nie było jej stać na alkohol.- 97 15
-
2022-11-08 20:03
No i jest kawałek władzy i regulamin ;)
- 0 2
-
2022-11-08 14:01
(4)
czyli jeśli jako tata idę z 4letnią córką na lekcje pływania to rozumiem że 4-latka ma sama już sobie ogarnąć prysznic? No na pewno...
20lat temu (w 2000roku) naprawdę nie przewidzieli takiej sytuacji? Chyba tylko w Gdynia tak mogli to zaprojektować...
Ale cóż - certyfikat unicefu za dbałość o dzieci dla Gdyni wpadł ;)- 64 16
-
2022-11-08 15:49
No pewnie
- 3 0
-
2022-11-08 16:08
(2)
Moja pieciolatka ogarnia.
- 6 13
-
2022-11-08 17:04
To masz dziecko cud malina ! Popatrz a moja 7 latka potrzebuje pomocy !
- 11 2
-
2022-11-08 18:03
A zdajesz sobie sprawę, że pozostawianie małoletniego poniżej 7 r.ż. bez nadzoru może być karalne?
- 16 4
-
2022-11-08 14:06
Opinia wyróżniona
Chyba gorzej ma mężczyzna który chciałby wejść z córką do damskiej szatni (7)
Moja córka ma już kilkanaście lat ale jak była mała, to zawsze to był problem gdzie mam z nią iść do męskiej czy damskiej. Podobnie z toaletą ,
- 271 4
-
2022-11-08 16:20
Miałem dokładnie to samo. Jak córeczka miała te 3-5 lat.
Faktycznie były kłopoty zarówno z toaletami jak i szatniami. Jak była możliwość to wchodziliśmy do niepełnosprawnych ale jak nie to chodziłem do damskich. Tam zawsze są kabiny więc co to paniom przeszkadza? A wolałem żeby w męskim nie natknęła się na faceta, który zbyt szybko odwrócił się od pisuaru.
- 54 5
-
2022-11-08 16:41
Wystarczyło powiedzieć, że od dziś identyfikujesz się jako kobieta i wbijasz z córką do damskiej szatni. (1)
- 77 12
-
2022-11-08 21:23
I na tym koniec dyskusji, w punkt. I niech ci ktoś coś powie, to go pozwij. Powiedz jeszcze, że cię wzrokiem zgwałcił.
- 25 3
-
2022-11-09 00:00
Zawsze z synem chodzę do damskiej szatni (2)
- 23 1
-
2022-11-09 10:11
Mariusz, Twoja wypowiedź całkowicie rozładowuje tą napiętą dyskusję :)
- 14 0
-
2022-11-09 16:04
...kiedy syn idzie na basen, ty czasu nie marnujesz
A pani tez zadowolona
- 2 2
-
2023-12-27 19:01
Bardzo chcę pójść z 8 latka do męskiej przebieralni i ją przebierać w strój kąpielowy
- 0 0
-
2022-11-08 14:11
Pewnie, po co komu zasady i regulamin... (5)
Pani mocno patrzy tylko na koniec własnego nosa, nawet w powyższych wypowiedziach - tylko patrzy na to żeby syna przebrać w kącie, umyć jak nikt nie widzi, ale że młody lata po szatni i obserwuje innych to już pomija. Jest regulamin i świadomie go łamie, potem dziwi się pretensji. Pretensje mają inni użytkownicy tego pomieszczenia i jest to naturalne. A co ze starszym rodzeństwem chłopca? Nie mogą iść razem do męskiej szatni?
Swoją drogą polecam też zmianę pływali, bo ta na Karwinach to faktycznie zabytek nieprzystosowany do dzisiejszych czasów (poza wodą w basenie oczywiście)- 57 78
-
2022-11-08 14:25
Obserwuję innych?? (1)
Może jeszcze napisz, że 5 latek podnieca się widokiem starszej o 50 lat od siebie kobiety. Oblechu
- 24 20
-
2022-11-08 15:50
Ale ta pani czuje się niekomfortowo
- 14 10
-
2022-11-08 16:03
o jezu jeszcze dziecko zobaczy jak czlowiek wyglada.
- 25 12
-
2022-11-08 19:59
W obozach III Rzeszy Regulamin pozwalał np. na gazowanie Żydów. (1)
Czułbyś się tam jak ryba w wodzie.
- 0 0
-
2022-11-09 09:11
Regułą jest, że w każdej dyskusji w końcu padnie argument nawiązujący do faszyzmu, nazistów albo Hitlera rzucony przez kogoś, kto nie ma w temacie nic mądrego do powiedzenia.
- 2 1
-
2022-11-08 14:13
Opinia wyróżniona
A nie można zorganizować tego tak (11)
że są dwie szatnie rodzinne - jedna dla pań z dziećmi (niezależnie od płci dziecka), a druga dla panów z dziećmi (też niezależnie od płci)? Małym dzieciom, które potrzebują pomocy przy przebieraniu nie robi.
- 122 47
-
2022-11-08 14:40
Ale robi to różnicę dorosłym bez dzieci. Niektóre matki przebierają dzieci do 15-ego roku życia, bez przesady.
Trzeba wybrać obiekt z szatniami rodzinnymi.
- 30 13
-
2022-11-08 14:41
A nie można by zbudować szatni dla każdego z osobna? Np 50 ćwiczących - 50 szatni ?
- 30 2
-
2022-11-08 14:47
Jeszcze 7 innych szatni dla każdego kto sobie coś uroi (4)
Jak widać z artykułu, problemu nie miały osoby przebywające w szatni, tylko obsługa, nie wnikam dlaczego, może któryś z klientów kiedyś zrobił o to awanturę i woleli dmuchać na zimne.
Ja bym raczej przyjrzał się tym wszystkim którym wydaje się, że są kobietami albo mężczyznami a wykorzystują to żeby sobie popatrzeć, no ale jest bardzo błędnie pojmowana poprawność polityczna- 24 23
-
2022-11-08 15:01
taaaa, świetny transfobiczny argument, wleź lepiej z powrotem pod kamień spod którego wypełzłeś/aś
- 15 24
-
2022-11-08 16:40
chociaż po 1 szatni dla przedstawiciela każdej z 56 płci
- 15 5
-
2022-11-08 16:40
jak przeczytasz cały artykuł, a nie tylko nagłówek...
...to może doczytasz, że "część klientów nie akceptowała wspomnianej sytuacji, wyrażając niezadowolenie".
- 14 10
-
2022-11-08 17:29
Tak, bo transy nie mają nic ciekawszego do roboty, tylko się na Ciebie patrzeć, Januszu xD
Weź sobie nie schlebiaj.- 13 3
-
2022-11-08 16:11
z wlasnymi czy cudzymi dziecmi? tak pod 20tke?
- 2 6
-
2022-11-08 16:23
Dobry pomysł
- 0 1
-
2022-11-08 18:22
Ale co to za szatnia rodzinna jak są osobne?
- 1 1
-
2022-11-09 02:51
Bzdura
A trzecia rodzinna dla obu rodziców? Rodzinna to rodzinna.
- 6 0
-
2022-11-08 14:13
Opinia wyróżniona
Toalety, natryski i przebieralnie powinny zapewniać intymność. (8)
Wtedy nie było by problemu i podziału na męskie/damskie.
- 216 13
-
2022-11-08 15:06
Dokładnie, w Aquaparkach są najczęście wspólne szatnie i nikt nie ma z tym probemu
- 37 3
-
2022-11-08 16:59
Nie widzę problemu (2)
Nawet bez dziecka bym chętnie wszedł do takiej przebieralni
- 18 3
-
2022-11-09 13:01
Czy matka może wejść z synem bez wzgledu na jego wiek?
Kolega pyta...
- 6 0
-
2022-11-11 23:16
o, te przebieralnie to takie zamykane pokoiki, zapewniające intymność. Można.
- 0 0
-
2022-11-08 17:14
Bo zapewniają. Przynajmniej te, ktore ja odwiedzałem. (2)
Zawsze jest w nich zamykane pomieszczenie. Ja miałem nieraz taką sytuację, akurat z córką.
Czasem znajduje się szeryf z wężem na pokaz, spacerujący po szatni męskiej i instruujący mnie, że to nie miejsce dla dzieci. Ja do niego, aby schował węża bo mnie krew zalewa i wymiotować się chce, to nie plaża nudystów ani zlot ekshibicjonistów i niektórzy po pływalni mają zamiar iść na obiad. Zamiast ubrać się pod prysznicem za zasłonką lub we wspomnianym, zamykanym pomieszczeniu. Mi nigdy do głowy nie przyszłoby paradować z wężem po szatni. Co za chore pomysły. Niedługo dojdzie do tego, że plaże będą separowane, na męskie, damskie i rodzinne. A wystarczy chować węże i muszle pod bielizną. Jak na plażach publicznych.- 35 17
-
2022-11-08 18:48
Widać, że zawstydził Cie rozmiar węża, Twój padalec marnie wygląda i boisz sie, że dziecko Cię wyśmieje. Tak na poważnie, jeśli masz z tym problem to nie chodź na basen i załóż daszek na swojego fajfusa co byś go przypadkiem przy sikaniu nie zobaczył bo z obiadu nici.
- 10 30
-
2022-11-09 10:09
skoro są wydzielone to w jakimś celu, ja raczej tak nie chodzę ale mnie to nie gorszy ani nie przeszkadza jeść później obiadu.
Na plaży też nie są same piękne ciała, sa ludzie z nadwagą czasem dużą lub innymi problemami natury wizualnej i tamte widoki jakoś nie przeszkadzają jeść później posiłku??? Masz chyba faktycznie jakiś problem i to ze swoim "wężem" lub postrzeganiem odmienności płci, a na paradach popierających pe***stwo pewnie idziesz w pierwszym rzędzie z transparentem o wolności i swobodach, tolerancji itd.
- 4 3
-
2022-11-09 19:49
Nie widzę przeszkód, żeby Pani Małgorzata weszła ze swoim synkiem pod prysznic w męskiej przebieralni ...
- 2 0
-
2022-11-08 14:18
A pakujące się (2)
Do szatni męskiej paniusie z dziećmi to już chyba drobną przesada i jeszcze problem jak się uwagę zwrócił.
- 51 6
-
2022-11-08 20:00
...i sprzątaczki :) (1)
Raz taka sprzątaczka weszła i zaczęła mnie op.....ać, że zdjąłem gacie poza przebieralnią.
Im wolno.- 9 0
-
2022-11-10 22:34
ja byłem światkiem jak mamusia synka opierdzieliła w męskiej szatni faceta ze nago chodzi pod prysznicem i się obnaża przy jej dziecku!!! cyrk!
- 0 0
-
2022-11-08 14:19
tu nie chodzi o dziecko
po prostu Panie w przebieralni chcą żeby to ojciec dziecka wszedł do damskiej i też się przebierał demonstrując węża. A poza tym jak męska jest zajęta to wchodzę do pierwszej wolnej.
- 44 12
-
2022-11-08 14:21
"Z synem do damskiej szatni na basenie?"xD (3)
oczywiście sytuacja wywalona o 180 stopni, w zdecydowanej większości to matka wejdzie z synem do męskiej szatni i tu jest problem, i kilka razy widziałem taka sytuacje, teraz wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec z córką wszedł do damskiej szatki, pisk by był słyszalny do dzisiaj
- 73 4
-
2022-11-08 17:33
Ale to tak samo jak na imprezach w klubach... (2)
...dziewczyny nie mają problemu, żeby iść do męskiej toalety. Często stojąc w kolejce z facetami sobie żartują z tego i owego. A teraz wyobraźmy sytuację, gdzie trzech chłopaków stoi w kolejce do damskiej toalety, a wokół same kobiety...
- 17 3
-
2022-11-08 17:49
Kto się zleje w kibel babski...
Kto się zleje w kibel babski temu rano uschnie knut
- 7 3
-
2022-11-08 20:49
Dziewczyny stoją w kolejce do męskiej, bo dłużej trwa opuszczenie spodni i gaci/ podkasanie spódnicy i opuszczenie rajstop i gaci, niże wyjęcie przez rozporek i wysikanie się. Powinny być toalety "koedukacyjne", tylko nie marudźcie, że będziecie długo stać.
- 6 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.