- 1 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (18 opinii)
- 2 Atrakcje na rodzinny weekend w Trójmieście
- 3 Miejskie pływalnie nie dla każdego? "Z dzieckiem bez szans" (70 opinii)
- 4 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
- 5 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 6 Imprezy rodzinne, za które trzeba płacić (90 opinii)
Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy
Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.
- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.
- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..
Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.
- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.
Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].
- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.
Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].
Miejsca
Opinie (88) ponad 10 zablokowanych
-
2014-05-17 00:12
POLECAM
Bardzo polecam, jedynym problemem może okazać się długi czas realizacji, o którym ja jednak zostałam poinformowana składając zamówienie telefoniczne. To co rzadko się zdarza, bardzo dobry kontakt z klientem, o wszelkich etapach realizacji zamówienia byłam powiadamiana telefonicznie bądź emailem. Również na każde z moich zapytań uzyskiwałam szybką odpowiedź. Transakcja przebiegła pomyślnie. Towar dokładnie zapakowany. Dodatkowo na korzyść sklepu przemawia fakt o uzyskanym rabacie na początku transakcji. Pozdrawiam
- 0 0
-
2014-05-17 00:14
Miłe doświadczenie
Moje doświadczenia z tym sklepem są bardzo miłe. Pod koniec listopada zamówiłem zabawki dla dziecka za kilkaset złotych. Po dwóch dniach od złożenia zamówienia otrzymałem informację o wysyłce, a towar do mnie dotarł kurierem i wcześniej dostałem sms od kuriera - co się dzieje i kiedy będzie z towarem. Przed wysyłką zapytałem mailowo o status, odesłano mi odpowiedź, że towar jest przygotowany do wysyłki. Po telefonie do firmy jest informacja. Za każdym razem otrzymywaliśmy informacje mailowe. Towar w rzeczywistości odpowiadał temu ze zdjęcia, jestem zadowolony.
- 0 0
-
2014-05-17 00:30
W 100% polecam sklep ;))
W 100% polecam sklep ;)) zrobiłam większe zakupy dla moich Dzieciaczków a już następnego dnia "paczka" była u mnie więc SUPERszybki czas realizacji. Koszty przesyłki połączone - co przy zakupie większej ilości zabawek ma duże znaczenie. Zabawki oczywiście takie jak miały być ;) i dostaliśmy małe gratisy ;)) POLECAM ;))
- 0 0
-
2014-05-30 15:21
Szybko i sprawnie
Bardzo milo mi wystawić opinie.Bardzo mila obsługa i doradztwo (byłem osobiście w tym sklepie po odbiór) . Dość długo szukałem przedmiotu, który zakupiłem w w/w sklepie i to najtaniej w internecie.Szybkość, z jaka towar trafił do mnie do pogratulowania.Oby tak zawsze kończyły się wszystkie tranzakcje w internecie.Jeszcze raz dziękuje i gratuluje takiej skuteczności .Polecam wszystkim dla ,których czas i zadowolenie z zakupu sa najważniejsze.Gorąco polecam!!!!!!!! Pozdrawiam
- 0 0
-
2014-05-30 16:15
Świetny kontakt i wózeczek
Polecam za sympatyczny i pełen poczucia humoru kontakt i sprawną organizację transakcji jak i samej wysyłki.
fantastyczny wózek dla aktywnych rodziców z dużym poczuciem estetyki, takiego wózka nie sposób nie zauważyć na ulicy - szyk i funkcjonalność w jednym sama mam ochotę w nim jeździć zazdroszczę mojej córci takiej limuzyny- 0 0
-
2014-05-31 16:50
Polecam - wielki pozytyw
Kupiłem klocki LEGO w sklepie. Cena była atrakcyjna. Klocki zostały wysłane w kilka dni po przelewie. Byłem informowany mejlowo o fakcie odebrania zamówienia, otrzymania przelewu oraz wysłaniu przesyłki. Na mój telefon odpowiedziała miła Pani i udzieliła mi rzetelnej informacji. Towar dotarł do mnie dobrze opakowany i w nienaruszonym stanie. Bardzo pozytywnie oceniam transakcję
- 0 0
-
2014-06-01 12:26
Miła obsługa
Przebieg transakcji bardzo sprawny, bezproblemowy kontakt, zarówno mail-owy, jak i telefoniczny. Wysyłane potwierdzenia na każdym etapie zamówienia. Możliwa zmiana decyzji w wyborze towaru już w trakcie trwania zlecenia np. zamiana koloru... . Przesyłka, aż za dobrze opakowana - małe produkty (np. gryzak, grzechotki) pakowane dodatkowo w małe pudełeczka, co z jednej strony zapobiega ich przemieszczaniu się ich w dużej paczce przy większych zakupach, lecz z drugiej niektóre opakowania - jedna gruba kartka, do której jest przyczepiony produkt (załóżmy grzechotka) nie mieszczą się do małego pudełeczka i są zgięte, co przy zakupach do własnego użytku nic a nic nie przeszkadza, lecz jeśli ktoś kupuje na prezent to powinien zwrócić na to uwagę i podać taką informację do sklepu. Bardzo szybka wysyłka - 1 dzień pakowanie, i to przy zmianie kolorów produktów, + 1 dzień dostarczenie przez firmę kurierską.
- 0 0
-
2014-06-03 17:51
Sprawnie zrealizowane zamówienie i dobry sklep
Zamówienie w miarę szybko zrealizowane. Po złożonym zamówieniu otrzymałam linka do płatności online po pozwoliło wykonać normalny przelew - swoją drogą fajne ułatwienie transakcji. Zamówienie robiłam w poniedziałek ok 10.00 i od razu przelewałam pieniądze, jednak dotarły dopiero we wtorek a wózeczek dojechał w środę. Paczka została dostarczona kurierem DPD, który zadzwonił przed dostawą, aby się zapytać czy ktoś jest w domu, lecz zadzwonił spod drzwi w czasie gdy wszyscy byli w pracy (o godz 16.00). Gdy poinformowałam go, że w domu będzie ktoś dopiero od 18.00 umówił się ze mną na dostawę następnego dnia. Zgodnie z ustaleniami przesyłka została do mnie dostarczona następnego dnia, wózek solidnie zapakowany zabezpieczony dodatkowo od wewnątrz specjalnymi wypełniaczami. Towar godny z opisem na stronie a dodatkowo zawierał mały gratis w postaci moskitiery. Ogólnie oceniam sklep bardzo dobrze zarówno w kwestii kontaktu jak i wysyłki.
- 0 0
-
2014-06-04 00:06
Sklep OK
Jest OK, jestem zadowolony z dokonanych zakupów, ze sklepem dobrze się współpracuje, czas realizacji tez OK (może nie formuła 1, ale przyzwoicie). Ceny znośne. pewnie jeszcze wrócę - POLECAM
- 0 0
-
2014-06-05 21:23
Wielki pozytw
Polecam!!! Proszę nie sugerować się opiniami, gdyż kontakt ze sklepem jest rewelacyjny. W kontakcie byłam ze sklepem przez tydzień aż do momentu dostarczenia wózeczka. Obsługa prze miła, wózek prześliczny. Także transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Negatywne opinie są bezpodstawne. Na pewno jeszcze zakupie coś w tym sklepie.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.