- 1 Miejskie pływalnie nie dla każdego? "Z dzieckiem bez szans" (69 opinii)
- 2 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (18 opinii)
- 3 Atrakcje na rodzinny weekend w Trójmieście
- 4 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 5 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
- 6 Imprezy rodzinne, za które trzeba płacić (90 opinii)
Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy
Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.
- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.
- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..
Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.
- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.
Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].
- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.
Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].
Miejsca
Opinie (88) ponad 10 zablokowanych
-
2014-01-14 22:19
Zakup zabawki (1)
Zabawkę którą zamówiłem w sklepie, odebrałem w przewidywanym czasie (6 dni roboczych licząc od daty zamówienia). Zabawka była w stanie bardzo dobrym zarówno w aspekcie mechanicznym jak i zgodna z opisem. Zaproponowana cena była korzystniejsza niż w innym sklepie internetowym (znalazłem też w innym sklepie ale była droższa, szukałem też w sklepie stacjonarnym ale w tym okresie akurat nie było jej w sprzedaży). Obsługa była bardzo miła, pani u której odbierałem zamówienie wskazała mi nawet krótszą drogę powrotną. W przypadku zamówień, które ze względu na dostawcę są realizowane z opóźnieniem klient zostaje o takiej sytuacji poinformowany e-mail'em (w moim przypadku e-mail przyszedł w dniu przewidywanej realizacji) i w związku z późniejszym terminem realizacji może podjąć decyzję o dalszym realizowaniu bądź anulowaniu zamówienia. Ogólnie sklep oceniam bardzo dobrze. W moim przypadku dużymi atutami sklepu okazały się dostępność produktu, konkurencyjna, niższa cena oraz miła obsługa. Jedyną wadą sklepu, w przypadku klientów mieszkających w innej miejscowości, może być położenie punktu odbioru osobistego (oczywiście w tym przypadku wybieramy dostawę do domu). Pozdrawiam i życzę udanych zakupów! ;)
- 1 5
-
2014-01-16 21:48
słodzik
Tylko sie carmelito nie rozpłyń w zachwytach - jak tu trafiłeś skoro jesteś taki zachwycony co ? Pewnie szukałeś w googlach gdzie mogę pochwalić tak znakomitego sprzedawcę czyż nie ?
- 3 0
-
2014-02-20 20:49
SUPER
Zamówiłem fotelik samochodowy, jeszcze tego samego dnia dostałem numer listu przewozowego. Przesyłka doszła bardzo szybko, super kontakt ze sprzedającym. Odebrał telefon poza godzinami otwarcia sklepu i nawet z cierpliwością odpowiadał na moje głupie pytania:)
- 1 2
-
2014-03-01 00:55
Osobiście polecam sklep
Z ogromną satysfakcją wystawiam jak najlepsze referencje. W sklepie można wybierać wśród ogromnej ilości produktów. Wcześniej kupowałam zabawki dla dzieci. . Ostatnie zakupy - fotelik samochodowy Polecam, polecam, polecam. Sklep ma bardzo dobre ceny, produkty są atestowane, dobrych producentów. Koszty transportu są racjonalne.
- 1 2
-
2014-03-01 10:50
Zadowolony
Jestem bardzo zadowolony z zakupów w Waszym sklepie. Towar zgodny z opisem, obsługa szybka i profesjonalna (zamówienie złożyłem w sobotę, a w poniedziałek miałem już przesyłkę w domu). Szczerze polecam. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!
- 0 1
-
2014-03-02 21:57
Spoko spoko
Bardzo dobra obsługa. Zamówienie zrealizowane szybko - od zapłaty za towar (przelew), do wizyty kuriera upłyneły w zasadzie tylko dwa pełne dni (przelew we wtorek późnym wieczorem, dostawa towaru w piątek rano). Dodatkowo bieżąca i szczegółowa informacja mailowa o statusie realizacji zamówienia. No i najważaniejsze - towar zgodny z zamówieniem.
- 0 0
-
2014-03-05 23:57
Na plus
bardzo polecam ten sklep. po raz drugi zrobilam tu zakupy (wózek i fotelik). ciągu 24 godz. otrzymałam telefon nt. realizacji zamówienia. Szybka wysyłka. Jeśli pojawiły się jakiś problemy (brak koloru który chciałam) natychmiast dostałam taką informację i do tego przesyłkę gratis.
- 1 0
-
2014-05-14 15:53
zakup w dn 13 maja 2014
Właśnie odczytałam te opinie i boję się,że mnie też to będzie dotyczyło...Tak chciałam zrobić niespodziankę wnuczce...wpłaciłam 150 zł za zamówioną zabawkę.....niestety..
- 0 0
-
2014-05-14 15:55
zakup w dn 13 maja
jak to przesyłka gratis?kurier kosztuje 25 zł..dzisiaj cały dzień dzwonię i nie odzywa się nikt....
- 0 0
-
2014-05-15 14:13
zakup w sklepie internetowym Littlebaby
Dzień dobry..A ja jestem bardzo zadowolona z zakupu w niesłusznie pomawianym o nieuczciwość sklepie Littlebaby.Zamówienie złożyłam 12 ego maja 2014.Wieczorem ,13-ego maja otrzymałam meilem poświadczenie mojej zapłaty oraz nr.mojego zamówienia..Dzisiaj mam już numer listu przewozowego i czekam na odbiór przesyłki od kuriera.Dziękuję .Szkoda tylko,że krytyczny materiał dot działalności w/w sklepu wzbudził u mnie podejrzenia ...Zadowolona klientka - Elblążanka.15 maj 2014.
- 1 0
-
2014-05-16 21:51
uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1)
czekam od trzech miesiecy na zwrot pieniedzy a sklep littlebaby.pl nadal nie zwraca gotówki. nie rozumiem jednego ... jesli od tak dawana jest znany na Policji i w Inspekcji Handlowej to dlaczega nadal bezkarnie działa i oszukuje ????
- 0 0
-
2014-05-30 14:08
uwaga
żerują na uczciwych ludziach...trzeba zgłosić na KP Gdańsk ,Śródmieście i do W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI HANDLOWEJ W GDAŃSKU......pozdrawiam
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.