- 1 Rusza rekrutacja do szkoły średniej 2024/25. Jak zapisać się i wybrać klasę? (18 opinii)
- 2 Atrakcje na rodzinny weekend w Trójmieście
- 3 Miejskie pływalnie nie dla każdego? "Z dzieckiem bez szans" (72 opinie)
- 4 Zwyciężyli w Odysei Umysłów w Polsce. Czeka ich finał w USA (16 opinii)
- 5 Imprezy rodzinne, za które trzeba płacić (90 opinii)
- 6 Egzamin ósmoklasisty 2024. Mamy arkusze z angielskiego (10 opinii)
Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy
Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.
- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.
- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..
Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.
- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.
Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].
- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.
Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].
Miejsca
Opinie (88) ponad 10 zablokowanych
-
2013-12-17 21:19
czy ktos dostał ostatnio zwrot pieniedzy z tego sklepu?
czy ktos dostał ostatnio zwrot pieniedzy z tego sklepu?
- 0 2
-
2013-12-19 11:02
UWAGA
Już od kilku tygodni czekam na zwrot pieniędzy, właściciel twierdzi, że zrobił przelew ale potwierdzenia jakoś dosłać nie może. Będzie musiał je przedstawić Prokuraturze w Gdańsku.
- 6 0
-
2013-12-20 00:07
2 zamówienie zrealizowane poprawnie (1)
Wprawdzie ciężki kontakt ze sklepem, zarówno mailowy jak telefoniczny, to jednak zamówienie zrealizowane sprawnie i bez zastrzeżeń. Polecam
- 0 4
-
2016-04-01 12:05
Jak oszukujesz to i kłamiesz borysewicz
- 0 0
-
2014-01-12 12:10
bez towaru i bez zwrotu pieniędzy (1)
od 23.01.2013r. do dziś 12.01.14r. nie doczekałem się realizacji zamówienia ani zwrotu kasy. Zamówiłem traktor dla dziecka za 1320,65zł. nr zamówienia 10012504. nie polecam!!!
- 5 0
-
2014-03-03 12:29
aktualizacja
po długim czasie oczekiwania dziś dostałem zwrot pieniędzy
- 0 0
-
2014-01-12 13:16
Pozytyw (1)
Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Klocki Lego jak i Monster High bardzo spodobały się moim bratanicom, a przesyłka przyszła błyskawicznie. Gorąco polecam ten sklep :)
- 0 3
-
2016-04-01 12:04
nie kłam borysewicz
- 0 0
-
2014-01-13 19:49
Uwaga-brak towaru oraz brak pieniędzy
Proszę nie robić żadnych zakupów w tym pseudosklepie internetowym. Zamówienie nr 10013568 nie zrealizowane od 08.10.2013 r. Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy.
- 5 0
-
2014-01-13 22:43
Dobre ceny- transakcja w pełni udana
Spory wybór klocków LEGO, do tego w bardzo atrakcyjnych cenach. Znajdzie się też coś dla starszych użytkowników, bardzo polecam konsole. Jeśli chodzi o transakcje, wszystko w jak najlepszym porządku - szybka wysyłka jeździka chicco, zdecydowanie polecam!
- 0 3
-
2014-01-13 23:11
Jak najbardziej polecam sklep
Bardzo dobra i rzetelna firma. Produkt identyczny jak na zdjęciach, został błyskawicznie dostarczony (nawet polską pocztą) bez żadnych komplikacji. W dodatku ceny dużo niższe niż w innych sklepach. Jeżeli o mnie chodzi to polecam w 100%
- 0 3
-
2014-01-13 23:12
W 100% mogę polecić sklep
Bardzo dobra i rzetelna firma. Produkt identyczny jak na zdjęciach, został błyskawicznie dostarczony (nawet polską pocztą) bez żadnych komplikacji. W dodatku ceny dużo niższe niż w innych sklepach.. Jeżeli o mnie chodzi to mogę polecić z czystm sumieniem - nigdy się na nich nie zawiodłam
- 0 3
-
2014-01-14 20:58
nie polecam (2)
Ciekawe dlaczego pod każdym negatywem jest pozytyw?Skoro jest tak pięknie, to dlaczego jest tylu niezadowolonych klientów i dlaczego nie można doczekać się zwrotu kasy???
- 4 0
-
2014-01-16 21:45
ciekawe
To oczywiste, dlaczego pod kazdym negatywem jest pozytyw, nikt normalny zadowolony wogole by tutaj nie trafił. Ale temu gosciowi sie wydaje, że jak natroluje w komentach to wyjdzie na skrzywdzonego. Chyba tylko ktos niepełnosprytny kupuje te sztuczne i identycznie brzmiace pozytywy zamieszczane gdzie sie tylko da.
- 3 1
-
2014-01-30 18:06
nie kupujcie w littlebaby
podpisuję się pod przedmówcą Gdyby byli tacy uczciwi nie musieliby siedzieć i ciągle śledzić opinii.Moje zamówienie zostało złożone w lutym 2013 nr10012563 i do dzisiaj nie zwrócono mi pieniędzy.Był sąd,policja,prokurator teraz jest komornik- zobaczymy.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.