• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy

Elżbieta Michalak-Witkowska
11 grudnia 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Sprawa nieprawidłowości w działaniu sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu] ciągnie się już od 2012 roku i znana jest nie tylko policji, ale też Inspekcji Handlowej oraz gdańskiej prokuraturze. Sprawa nieprawidłowości w działaniu sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu] ciągnie się już od 2012 roku i znana jest nie tylko policji, ale też Inspekcji Handlowej oraz gdańskiej prokuraturze.

Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.



Czy zdarza ci się kupować świąteczne prezenty przez Internet?

O nieprawidłowościach w działaniu sklepu internetowego [nazwa zakryta na żądanie sądu], z siedzibą w Gdańsku,pisaliśmy na prośbę naszych czytelników już w maju. I choć po artykule Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], właściciel sklepu, uregulował część zaległych spraw, sukcesywnie narastały nowe. Na policję i do Inspekcji Handlowej trafiło wiele nowych wniosków oskarżających firmę o oszustwo. Spiętrzyły się też listy czytelników trojmiasto.pl.

- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.

- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..

Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.

- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.

Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].

- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.

Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].

Jeśli ktokolwiek czuje się oszukany przez właściciela gdańskiego sklepu internetowego, powinien zgłosić swoją sprawę do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gdańsku oraz zawiadomić o podejrzeniu popełnienia przestępstw najbliższą jednostkę policji.

Miejsca

Opinie (88) ponad 10 zablokowanych

  • taniej i szybciej??Jak moze byc szybciej skoro musisz czekac na przesyłke kurierską!

    jak zaplacisz 20-30zł za przesyłke to zadko jest taniej chyba ze cos drogiego!!Moze byc taniej ale nigdy szybciej

    • 1 2

  • tylko płatne przy odbiorze!! (1)

    polecam

    • 5 0

    • z ładnie zapakowaną cegłą

      w środku

      • 3 0

  • Prawo dla wybranych (1)

    Sprawna inaczej prokuratura uważa widocznie, że stosik zawiadomień o przestępstwie jest jeszcze za niski. Jak smród już będzie nie do zniesienia to dowiemy się, że ktoś o czymś zapomniał, ktoś coś przeoczył ale tak w ogóle, to oni ciężko pracują przy tej sprawie. Przypomnę tylko, że w przypadku publicznego zawiadomienia prokuratura ma obowiązek, z urzędu, wszcząć dochodzenie i ścigać przestępców.

    • 4 0

    • Tłumaczenie prokuratora będzie tak jak Urzędu Skarbowego w sprawie Amber Gold - przemęczenie pracowników prokuratury

      • 0 0

  • A może ktoś wie gdzie się znajduje ta firma??? (2)

    Podajcie publiczniue adres firmy aby ludzie mogli osobiście odbierac co swoje

    • 10 0

    • Adres

      Na stronie w zakładce "O nas" jest adres firmy, który jednocześnie jest adresem zamieszkania. Polecam odwiedziny ;)

      • 5 1

    • można sobie sprawdzić w CEIDG

      • 0 0

  • Zmiana nazwy

    Widać ze jakby firma się nie nazywała to fama idzie

    • 3 0

  • Polska to chory kraj

    Chory kraj i tyle na ten temat.Mialem problem z nieuczciwym pracodawca i wygralem sprawe w sadzie,ale ani us,ani pip,ani zus nie nalozyl zadnej kary na pracodawce,czyli jest przyzwolenie panstwa na robienie ludzi w konia.

    • 4 0

  • Zanim wlozysz to pomysl

    Gdybyśta sobie dzieci nie robili to bysta tera nie musieli kupować w takich sklepach. Tak działa wolny rynek!

    • 3 5

  • Lokalizacja firmy

    Latem zakupiłam od littlebaby wózek i nie było żadnych problemów poza bardzo natarczywym dopominaniem się właściciela o wystawienie opinii.
    Latem firma miała swoją siedzibę w budynku usługowym znajdującym się pomiędzy ul.królowej Jadwigi a świętokrzyską

    • 1 3

  • Nr sygnatury akt

    Jestem kolejną ofiarą sklepu Littlebaby.Proszę o pomoc-czy w czyjejś sprawie toczy się już postępowanie przygotowawcze i z jakiego artykułu .Jeśli tak to proszę o podanie nr sygnatury akt i pod nadzorem jakiej prokuratury. Bardzo chętnie się do tej sprawy podłączę jako kolejny świadek (...) na kwotę 1714 zł. Podaję adres: fedioo@gmail.com. Dziękuję za pomoc

    • 3 0

  • Udany zakup zabawek

    Rewelacja szybciej i prościej jeszcze chyba nie było miły kontakt wysyłka super,towar jak najbardziej zgodny z opisem zapakowany profesjonalnie i dostarczony bardzo szybko pełen profesjonalizm za co oczywiście należy się wielki pozytyw zachęcam do kupowania w tym sklepie bo jego obsługa wie poco tam jest pozdrawiam ;)

    • 0 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Forum

Wydarzenia

Wystawa budowli z klocków Lego (2 opinie)

(2 opinie)
33 - 35 zł
wystawa

Wystawa dinozaurów Di­no­world (8 opinii)

(8 opinii)
45 zł
wystawa

Unikaj statków, gdzie nie mają zwierząt. Zwierzęta na Darze Pomorza - wystawa czasowa (2 opinie)

(2 opinie)
28 zł
wystawa

Najczęściej czytane