- 1 Majówka 2024 z dziećmi. Atrakcje w Trójmieście (7 opinii)
- 2 Majówka z dzieckiem. Gdzie na wycieczkę? (5 opinii)
- 3 Mikroplastik w pokarmie dla niemowląt (63 opinie)
- 4 Rodzinne atrakcje i parki rozrywki - jakie ceny, ile kosztuje zabawa? (32 opinie)
- 5 Egzamin ósmoklasisty coraz bliżej. Z matematyką pomagają licealistki (8 opinii)
- 6 16 chętnych na budowę nowej szkoły w dzielnicy Piecki-Migowo (84 opinie)
Klienci wciąż się skarżą na gdański sklep internetowy
Kolejny raz o interwencję proszą nas czytelnicy, którzy czują się oszukani przez sklep internetowy [nazwa zakryta na żądanie sądu]. Zamówili towar, przelali pieniądze, ale nie doczekali się ani realizacji zlecenia, ani zwrotu wpłaconej należności. Sklep wciąż działa, mimo długów, jakie rosną na koncie jego właściciela.
- Jestem jedną z oszukanych osób. W dniu 14 października złożyłam zamówienie na kwotę 690 zł, które do dzisiaj do mnie nie dotarło (pomimo zapewnień osób pracujących w sklepie, ze zostało trzykrotnie wysłane) - opowiada pani Agata. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy, chociaż taki wniosek wypełniłam i wysłałam do sklepu. Wielokrotnie kontaktowałam się z pracownikami i właścicielem [nazwa zakryta na żądanie sądu], którzy uprzejmie informowali mnie, że pieniądze zostały wysłane. Ale o wysłaniu potwierdzenia przelewu nie było mowy.
- Jestem niestety przykładem tego, jak sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] bezkarnie oszukuje swych klientów - pisze w liście pani Joanna. - 16.08 złożyłam zamówienie na wózek spacerowy dla dziecka, którego nie otrzymałam. Podobnie jak zwrotu pieniędzy. Sposób w jaki ten sklep traktuje swoich klientów jest karygodny. Kupuję w sieci już od lat i nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Skoro firma postępuje tak z klientami, skoro ci składają skargi do policji i inspekcji, to dlaczego jeszcze funkcjonuje i bezkarnie przywłaszcza czyjejś pieniądze? Nadchodzą święta, ludzie zamawiają dla dzieci zabawki, a właściciele pewnie zacierają ręce..
Paweł B. [nazwisko zakryte na żądanie sądu], czyli właściciel sklepu, odmówił udzielenia komentarza w tej sprawie. Sprawdziliśmy jednak, ile nowych zgłoszeń wpłynęło na policję i do Inspekcji Handlowej w Gdańsku od maja, czyli od czasu naszej ostatniej interwencji.
- Wciąż wpływają do nas pisma od konsumentów, dotyczące realizacji zawartych umów na odległość przez przedsiębiorcę Pawła B., działającego pod firmą [nazwa zakryta na żądanie sądu], która we wrześniu zmieniła we wpisie nazwę na [nazwa zakryta na żądanie sądu] - mówi Waldemar Kołodziejczyk, p.o. rzecznika prasowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Gdańsku. - Od 2 maja 2013 r. wpłynęło łącznie 31 pism i wniosków o wszczęcie procedury mediacji, a wartość wskazanych przez konsumentów kwot wyniosła łącznie 23 864,95 zł - dodaje.
Co w tej sprawie robią służby państwowe? Inspekcja Handlowa skierowała już zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury rejonowej Gdańsk-Śródmieście, na szkodę 10 konsumentów, a policjanci z Oruni prowadzą dochodzenie dotyczące sklepu [nazwa zakryta na żądanie sądu].
- W samym październiku br. zgłosiło się do nas 25 pokrzywdzonych, a zebrany przez funkcjonariuszy materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie właścicielowi sklepu zarzutu szeregu oszustw - mówi Lucyna Rekowska, rzecznik komendanta miejskiego policji w Gdańsku. - Niewykluczone, że podejrzany usłyszy kolejne zarzuty w tej sprawie, bowiem poszkodowani cały czas zgłaszają się do komisariatu - dodaje.
Przypomnijmy, sklep [nazwa zakryta na żądanie sądu] specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów dziecięcych: fotelików samochodowych, zabawek, rowerków, leżaków, krzesełek, chodzików, mat edukacyjnych, pościeli, a także rzeczy niezbędnych dla mam. Firma od września br. zmieniła nazwę we wpisie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [nazwa zakryta na żądanie sądu].
Miejsca
Opinie (88) ponad 10 zablokowanych
-
2013-12-11 13:34
no to im dziś licznik odwiedzin wzrośnie
stronka działa, można składać zamówienia
- 42 1
-
2013-12-11 13:44
co to za sklep
po co tam kupujecie jak ma taką opinie.pozdrawiam pana Borysewicza
- 31 5
-
2013-12-11 13:54
nie panikujcie
mały poslizg moze sie zdarzyc. Okazcie troche serca - swieta ida:) przynajmniej ktos bedzie mial na syta wigilie i prezenty:) z Bogiem!
- 15 27
-
2013-12-11 14:07
(6)
Powinny byc certyfikaty dla sklepow internetowych wydawane po spelnieniu roznych warunkow przez jakas zaufana instytucje i moze wtedy bedzie mniej takich firm jak powyzej.
- 9 22
-
2013-12-11 14:10
wtedy (1)
Polski biznes upadnie
- 7 1
-
2013-12-11 22:17
Uczciwy biznes nie padnie
- 0 5
-
2013-12-11 14:26
Certyfikaty, sraty...
...i koncesje. A moze lepiej od razu upanstwowic wszystkie sklepy i bedzie git! Bo nic w nich nie bedzie, klienci nie beda kupowac (bo nie bedzie co) i wtedy nikt ich nie oszuka. Porste prawda?
Rynek sam wyeliminuje oszustow. Ja skladajac zamowienie w sklepie internetowym szukam opinii o nim. To nie trudne w dobie internetu...- 16 1
-
2013-12-11 15:27
Jakie certyfikaty? Przez kogo wystawiane? Za ile? Bullshit. (1)
Robiąc zakupy w sklepie internetowym zawsze przeprowadzam szczegółowy research informacji i opinii w Sieci. Nie szukam wyłącznie opinii pozytywnych, bo te może napisać na zlecenie każdy, ale poszukuję zawsze informacji negatywnych (klient niezadowolny zawsze wyrazi swój żal).
Ich brak + minimum roczny okres funkcjonowania sklepu daje mi prawie 100% pewności, że ryyzko jest minimalne.
Do tego płatność za pobraniem, przesyłka kurierska, otwieranie przy bardziej wartościowych rzeczach paczki w obecności kuriera i nigdy nie miałam żadnych problemów przy zakupach, a kupowłama różne rzeczy via Internet - szklany stół, hokery, lampy, sprzęt sportowy, zasłony, karnisze, telewizor i mnóstwo innych często kruchych i wymagających dobrego zabezpieczenia rzeczy.- 8 1
-
2013-12-11 21:06
pisze się risercz of informejszn
- 2 0
-
2013-12-11 15:43
sa takie certyfikaty
- 1 0
-
2013-12-11 14:13
Nie do końca rozumiem politykę trojmiasto.pl stosowaną ostatnio (2)
Z imienia i nazwiska wymieniają przedsiębiorców w ich opinii działających nieprawidłowo. Tak było w przypadku Kleopatry, później lokalu należącego do kogoś z rodziny Kleopatry, a teraz ten artykuł.
Czy rzeczywiście portal i forum jest najlepszym miejscem do ferowania wyroków?- 12 47
-
2013-12-11 16:33
powinno się jeszcze facjaty takich ludzi upubliczniać jak to ma miejsce w normalnych krajach.
- 14 0
-
2013-12-12 12:58
z drugiej strony
z portalu są usuwane negatywne opinie pod adresami nieuczciwych firm :] zatem firma firmie nie jest równa - trzeba zasłużyć na artykuł :]
- 2 0
-
2013-12-11 14:27
Dlatego płaci się kartą kredytową (2)
I później nie ma problemu
- 14 3
-
2013-12-11 14:45
tzn? (1)
wytłumacz mi to pan
- 3 3
-
2013-12-11 15:08
Chargeback. Ale dotyczy też debetowej nie trzeba się zadłużać.
- 9 1
-
2013-12-11 15:21
Nigdy nie robię zakupów w sklepie, który nie daje możliwości płatności za pobraniem. (2)
Stosując się do tej zasady, nigdy nie miałam problemów w sklepie internetowym.
- 14 5
-
2013-12-12 14:31
ależ daje możliwość
za jedyne 100 zł więcej :D
- 2 0
-
2013-12-12 17:17
i co ci to da? nie masz możliwości otworzenia paczki pocztowej bez wcześniejszej zapłaty za towar - tak czy siak może być tam cegła
- 1 0
-
2013-12-11 15:46
Regulamin
Jak nie czyta się regulaminu to potem proszę się nie dziwić. W regulaminie nawet nie ma danych adresowych firmy. Równie dobrze mogłaby być założona na Kajmanach.
Ehhh kiedy Ci ludzie się nauczą, że chytry dwa razy traci- 21 1
-
2013-12-11 16:09
(...)
Ja czekam od stycznia na zwrot pieniędzy 699zł i pewnie sprawa skończy się w sądzie . Nie kupujcie u nich a opinie mają złe .
- 8 0
-
2013-12-11 16:12
Jesli widze, ze nie ma na stronie adresu tylko podany jest numer kierunkowy (1)
i nie ma stacjonarnego, to nawet sobie nie zawracam glowy z dalszym szukaniem czegokolwiek na stronie takiego pseudosklepu.
- 21 0
-
2013-12-12 11:25
akurat stacjonarnego coraz mniej ludzi używa, to o niczym nie świadczy
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.